|
|
36
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 21:54 | |
| maybe goed idee, Aangezien alle mods & admins leader ofzo zijn van een tribe kun je beter de 'niet' mods/admins het topic laten aanmaken, Dan hebben beide van de twee leiders de mogelijkheid om leden aan het topic toe te voegen. |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 21:58 | |
| hollypaw had zin in een hapje muis. ze ging het thunderclancamp uit en liep snel naar de baal met hooi. he zei ze ik vind dat wel lekker. hapslik weg hooi. ik heb geen trek meer zei hollypaw en liep naar huis. haar oude huis was weg ploef paf dus ze woonde in het thunderclancamp dat vond ze gezellig. ze was al acht maanden een poes en vond dit leuk. ze zei BOE tegen een apprentice en die schrok en rende weg en knalde tegen een steen aan en had pijn. haha zei hollypaw. de apprentice vond het niet leuk en zei dat hollypaw gemeen was. dat vond hollypaw niet leuk en werd boos liep weg.
En? Kan ik niet geweldig schrijven? Nee, no kidding, wat is hier allemaal niet goed aan.. Tell me
Laatst aangepast door Moonclaw op do 21 jul 2011 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 22:00 | |
| - Nature schreef:
- maybe goed idee, Aangezien alle mods & admins leader ofzo zijn van een tribe kun je beter de 'niet' mods/admins het topic laten aanmaken, Dan hebben beide van de twee leiders de mogelijkheid om leden aan het topic toe te voegen.
Hebben we juist gedaan zodat alles netjes blijft. Want de een kan het anders doen dan de ander, en dan krijg je een zooitje. |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 22:08 | |
| - Moonclaw schreef:
- hollypaw had zin in een hapje muis. ze ging het thunderclancamp uit en liep snel naar de baal met hooi. he zei ze ik vind dat wel lekker. hapslik weg hooi. ik heb geen trek meer zei hollypaw en liep naar huis. haar oude huis was weg ploef paf dus ze woonde in het thunderclancamp dat vond ze gezellig. ze was al acht maanden een poes en vond dit leuk. ze zei BOE tegen een apprentice en die schrok en rende weg en knalde tegen een steen aan en had pijn. haha zei hollypaw. de apprentice vond het niet leuk en zei dat hollypaw gemeen was. dat vond hollypaw niet leuk en werd boos liep weg.
WAT IS HIER ALLEMAAL NIET GOED AAN? Hm?? Een hoop :') |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 22:22 | |
| - Moonclaw schreef:
- hollypaw had zin in een hapje muis. ze ging het thunderclancamp uit en liep snel naar de baal met hooi. he zei ze ik vind dat wel lekker. hapslik weg hooi. ik heb geen trek meer zei hollypaw en liep naar huis. haar oude huis was weg ploef paf dus ze woonde in het thunderclancamp dat vond ze gezellig. ze was al acht maanden een poes en vond dit leuk. ze zei BOE tegen een apprentice en die schrok en rende weg en knalde tegen een steen aan en had pijn. haha zei hollypaw. de apprentice vond het niet leuk en zei dat hollypaw gemeen was. dat vond hollypaw niet leuk en werd boos liep weg.
En? Kan ik niet geweldig schrijven? Nee, no kidding, wat is hier allemaal niet goed aan.. Tell me -knakt vingers- Hm.. Interpunctie, Powerplay, godmodding, onrealisme, van buitenaf de clan in komen zonder toestemming xD Ben ik iets vergeten? o3o xD |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 22:30 | |
| Hoofdletters.. Alles idd!! So wrong.. Ghehe |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 22:59 | |
| Valt in mijn hoofd onder interpunctie x3 - Spoiler:
Failfailfail.. |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 8:32 | |
| Haha, Ja, Die post is gewoon echt fout x"D. Warrior Cats vijf is echt erg D:, Dan gebeurd er dit, en dan dat wheeh D:. Arme clankatten ;'3. |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 11:15 | |
| Failfailfail?? Omg, ik vind hem awesome! Waarom kun je zo prachtig tekenen? Op dA, hier, overal blinken je tekening eruit >3
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 12:04 | |
| Yay! 1100 berichten :3 En ik kan bijna Pokémon Soulsilver uitspelen >D |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 12:13 | |
| Hoe kom jij in hemelsnaam aan zoveel berichten? :') |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 12:17 | |
| - Kittyheart schreef:
- Yay! 1100 berichten :3
En ik kan bijna Pokémon Soulsilver uitspelen >D *Jaloers persoontje hier xD* ik wil ook zoveel berichten, en ik heb Heartgold en ik kom echt voor geen meter verder |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 12:26 | |
| hahah, vervelend hé als je niet verder komt ^^ En jah, Wow, hoe kom je aan soveel berichten D:. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 15:16 | |
| Ik ben nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn... Dit was echt de rotste vakantie ever. |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 15:24 | |
| |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 15:44 | |
| Alles zat gewoon niet mee, het weer, ruzies(vooral degene van de dag voor we vertrokken), slaapgebrek, te veel tranen laten lopen, dus ik ben het gewoon helemaal zat en na die laatste ruzie wilde ik er ook geen dag langer blijven en was blij dat we de volgende dag weggingen. |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 16:04 | |
| Ai, dat is idd helemaal nie zo fijn.. |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jul 2011 - 16:16 | |
| |