Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Nature
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Nature
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 21:54

maybe goed idee, Aangezien alle mods & admins leader ofzo zijn van een tribe kun je beter de 'niet' mods/admins het topic laten aanmaken, Dan hebben beide van de twee leiders de mogelijkheid om leden aan het topic toe te voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 21:58

hollypaw had zin in een hapje muis. ze ging het thunderclancamp uit en liep snel naar de baal met hooi. he zei ze ik vind dat wel lekker. hapslik weg hooi. ik heb geen trek meer zei hollypaw en liep naar huis. haar oude huis was weg ploef paf dus ze woonde in het thunderclancamp dat vond ze gezellig. ze was al acht maanden een poes en vond dit leuk. ze zei BOE tegen een apprentice en die schrok en rende weg en knalde tegen een steen aan en had pijn. haha zei hollypaw. de apprentice vond het niet leuk en zei dat hollypaw gemeen was. dat vond hollypaw niet leuk en werd boos liep weg.

En? Kan ik niet geweldig schrijven?
Nee, no kidding, wat is hier allemaal niet goed aan.. Tell me

Laatst aangepast door Moonclaw op do 21 jul 2011 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 22:00

Nature schreef:
maybe goed idee, Aangezien alle mods & admins leader ofzo zijn van een tribe kun je beter de 'niet' mods/admins het topic laten aanmaken, Dan hebben beide van de twee leiders de mogelijkheid om leden aan het topic toe te voegen.

Hebben we juist gedaan zodat alles netjes blijft. Want de een kan het anders doen dan de ander, en dan krijg je een zooitje.
Coonstripe
Member
56

CAT'S PROFILE
Coonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 22:08

Moonclaw schreef:
hollypaw had zin in een hapje muis. ze ging het thunderclancamp uit en liep snel naar de baal met hooi. he zei ze ik vind dat wel lekker. hapslik weg hooi. ik heb geen trek meer zei hollypaw en liep naar huis. haar oude huis was weg ploef paf dus ze woonde in het thunderclancamp dat vond ze gezellig. ze was al acht maanden een poes en vond dit leuk. ze zei BOE tegen een apprentice en die schrok en rende weg en knalde tegen een steen aan en had pijn. haha zei hollypaw. de apprentice vond het niet leuk en zei dat hollypaw gemeen was. dat vond hollypaw niet leuk en werd boos liep weg.

WAT IS HIER ALLEMAAL NIET GOED AAN?
Hm??

Een hoop :')
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 22:22

Moonclaw schreef:

En? Kan ik niet geweldig schrijven?
Nee, no kidding, wat is hier allemaal niet goed aan.. Tell me

-knakt vingers- Hm..

Interpunctie, Powerplay, godmodding, onrealisme, van buitenaf de clan in komen zonder toestemming Very Happy xD

Ben ik iets vergeten? o3o xD
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 22:30

Hoofdletters.. Alles idd!! So wrong..
Ghehe
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 21 jul 2011 - 22:59

Valt in mijn hoofd onder interpunctie x3

Spoiler:

Failfailfail..
Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 8:32

Haha, Ja, Die post is gewoon echt fout x"D.
Warrior Cats vijf is echt erg D:, Dan gebeurd er dit, en dan dat wheeh D:.
Arme clankatten ;'3.
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 11:15

Failfailfail??
Omg, ik vind hem awesome!
Waarom kun je zo prachtig tekenen?
Op dA, hier, overal blinken je tekening eruit >3
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 12:04

Yay! 1100 berichten :3
En ik kan bijna Pokémon Soulsilver uitspelen >D
Coonstripe
Member
56

CAT'S PROFILE
Coonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 12:13

Hoe kom jij in hemelsnaam aan zoveel berichten? :')
Whitewing
Member
171

CAT'S PROFILE
Whitewing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 12:17

Kittyheart schreef:
Yay! 1100 berichten :3
En ik kan bijna Pokémon Soulsilver uitspelen >D

*Jaloers persoontje hier xD*
ik wil ook zoveel berichten, en ik heb Heartgold en ik kom echt voor geen meter verder
Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 12:26

hahah, vervelend hé als je niet verder komt ^^
En jah, Wow, hoe kom je aan soveel berichten D:.
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 15:16

Ik ben nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn... Dit was echt de rotste vakantie ever.
Escada
Member
290

CAT'S PROFILE
Escada
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 15:24

Why??
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 15:44

Alles zat gewoon niet mee, het weer, ruzies(vooral degene van de dag voor we vertrokken), slaapgebrek, te veel tranen laten lopen, dus ik ben het gewoon helemaal zat en na die laatste ruzie wilde ik er ook geen dag langer blijven en was blij dat we de volgende dag weggingen.
Escada
Member
290

CAT'S PROFILE
Escada
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 16:04

Ai, dat is idd helemaal nie zo fijn..
Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 16:16

http://warriorcats.bigforumpro.com/t2915-rpgtime#42637 << please look to that D:.
En geef commentaar of niet :3 haha.
Ennuuh..winterstorm: Not nice D: dat is geen leuke vakantie D:.
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 16:24

Het spijt me voor je Cynth....D;

IK HEB BTW EEN NIEUWE TELEFOON:D
Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 16:32

Yay ^^ Welke ? :'D

Ik krijg geen nieuwe telefoon x'D haha.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: