|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 21:45 | |
| Ik heb de Royal Cats!!
Yayy, finally xD |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 21:46 | |
|
Laatst aangepast door Moonclaw op wo 20 jul 2011 - 21:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 21:48 | |
| |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 21:53 | |
| Heeft iemand een roos voor me? |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 22:01 | |
| Sorry, ik heb er zelf een nodig Spiritkit heeft een nieuw setje :'3 Denk wel pas dat ik in de RPG kan beginnen als ik thuis ben >< Vanaf morgen zit ik 3 dagen bij mijn oma :S |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 22:02 | |
| Ik heb nu de roos, alleen nog maar een blok hout en dan heb ik ook de dogs compleet!! |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 22:13 | |
| People ik weet het alweer een nieuw idee, maar i just thought it was awsome. Voorproefje; - Spoiler:
'Maar pap het is niet eerlijk! Ík wil Harry doden.' Siste een meisje met gitzwart haar scherp. Haar donkergroene ogen stonden met tranen gevuld, van frustratie. Haar vader zuchtte diep, en legde zijn wand op een kastje neer. 'Het is mijn taak, Mary. Van mij mag je wel achter Ron en Hermione aan gaan?' Hij legde een hand op haar tengere schouder, en keek haar vriendelijk aan. 'Oke, maar als die bitch van een Bellatrix me voor is martel ik haar.' Mopperde ze er nog achter aan. Haar vader's lach bulderde door de kamer. 'Je kunt wel zien dat je een dochter bent van mij!' Trots glimlachtte Mary, ze was trots op haar vader. Lord Voldemort.
--------------------------------------------------
Mary Nagini Riddle, dochter van Tom Marvolo Riddle word naar Hogwarts gestuurd om haar toverkunsten te verbeteren. Dat haar vader misschien de slechtste man van de wereld is, deert haar niet. Ze houd van hem, het is en blijft haar vader en hij is haar grootste voorbeeld. Ze staat te popelen om de drie studenten; Harry, Hermione en Ron die voor hun vierde jaar naar Hogwarts gaan te bespioneren. Alleen gebeuren er dingen die niet de bedoeling waren, ze leert verschijnselen kennen die niet goed voor haar zijn. Maar boven alles; 'Vriendschap'
DOEN OF NIET DOEN? D: |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 22:15 | |
| @Sanne-Marijn: DOEN! En als je het niet doet, doe ik het >D |
|
| |
201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 22:16 | |
| Lijkt me wel leuk eigenlijk. Ben alleen zelf niet zo fan van hp. |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 22:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jul 2011 - 23:08 | |
| Ik ga maar eens beginnen met schrijven, kijken wat ik er van maak. Voor mensen die wel van HP houden; bij kunsthoekje staan mijn andere verhaal; A Dangerous Path -- Hogwarts. |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 9:09 | |
| Ik begin ondertussen erg kwaad te worden op blauwster in de warrior cats boeken D:. Hoe kan ze zo uitflippen tegenover Fireheart D: *warrior cats 5* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 11:51 | |
| |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 12:02 | |
| Ik moet toch maar eens die boeken gaan lezen denk ik zo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 12:16 | |
| Ze zijn echt heel leuk :3
|
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 12:26 | |
| Uhu..ik denk dat ik het wel ga snappen ;3, Blauwster begint trouwens weer redelijk aardig te doen :3. Ennuuuh..Dat vuurhart al die stress volhoudt O: (In de boeken dan xD) |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 12:46 | |
| Tjaa hij is gewoon een sterke kat |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 14:38 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 14:41 | |
| Dat ene forum dat veel van ons gestolen heeft, kun je nu niet meer inkijken als gast. Ik heb het idee dat ze ons door hebben gehad, maar nu weet ik dus helemaal nie meer wat erop wordt gezet... |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jul 2011 - 14:44 | |
| Over welk forum heb je het ook alweer Fireheart? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|