[GZ] But there are much worse games to play

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaysong
Member
[GZ] But there are much worse games to play DPKsfdL
≿ Nickname; Lili[et]
29
Actief

CAT'S PROFILE
Jaysong
BerichtOnderwerp: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimema 22 feb 2016 - 17:55

Bonjour c:

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb een nieuw account en ik zou het leuk vinden om deze gozer wat familie, vrienden en eventueel vijanden te hebben voor hem. Jay is niet echt een bekend iemand in de clan omdat hij vaak alleen is en nooit (behalve s'nachts) in het kamp te bevinden is. Zijn ouders zijn overleden, dus het zou leuk zijn als hij nog wat gezelschap om zich heen heeft :'3

[Moeder] Sunstream
[Vader] Moonshadow
[Oude Apprentices/Vriend] Bronzemask

Familie
De bedoeling is denk ik wel duidelijk, ik zoek familie voor de kater. Het mogen neefjes en nichtjes zijn, siblings van alles. Het mogen bestaande maar ook nieuwe accounts zijn, maar houd rekening. Het staat niet vast hoeveel nestjes Sunstream en Moonshadow hebben gehad, dus er kunnen eventueel nog wat jongere siblings in zijn familie zitten. C:

Eventjes in het kort;
Ik zoek van alles kwa familie + let ik niet op uiterlijk

Vrienden + eventuele Vijanden

Het zou natuurlijk ook leuk zijn als Jay vrienden en vijanden maakt, maar aangezien Jaysong al wat ouder is en dus moet hij wel wat katten kunnen kennen.
Je mag zelf verzinnen, misschien zelfs een kleine verhaallijntje er om verzinnen waarom ze zulke goede vrienden/vijanden zijn. Vrienden kan kwa elke leeftijd alleen zou vijanden wel rond zijn leeftijd mogen liggen :3

Jaysong
Jay is misschien een massieve kater, hij kan echt een zacht gekookte eitje zijn. Ookal is hij wel snel zijn teentjes getrapt, vaak hij week een einzelgänger en houd hij niet zo veel van sociaal contact. Maar als je eenmaal in gesprek met hem ben is het een toppertje.

Ik hoop dat er interesse is! <'3

Laatst aangepast door Jaysong op di 23 feb 2016 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
[GZ] But there are much worse games to play 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 7:20

Misschien dat Bronzemask de vroegere apprentice van Jay kan zijn? En dan tegelijk vrienden Smile .
Jaysong
Member
≿ Nickname; Lili[et]
29
Actief

CAT'S PROFILE
Jaysong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 9:01

Ja hoor dat is goed! :3
Ik zet je er bij
Dreamnight
Member
[GZ] But there are much worse games to play Xe3d6t
Renske~Rensje~Renskuh~Kiddo
57
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamnight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimedo 25 feb 2016 - 17:07

Ik heb Dreamnight wel als Zusje (of iets anders als het moeilijk ligt met de leeftijd)
Joystick
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 19:25

Ik heb ook een nieuw account dus misschien Joystick als vriendin? Ze is nogal optimistisch dus misschien heeft dat een positieve invloed op hem! :3
FrozenWind
Member
I must not tell lies,
5
Actief

CAT'S PROFILE
FrozenWind
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 21:18

Frozen als zusje/nicht?

X
Thornflame
Member
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 22:10

Ik heb Rapidpaw voor je waarmee hij vrienden kan zijn en waarbij hij zijn hart kan uitstorten? Rapid is zo'n heel rustige kater die redelijk chill uit de hoek kan komen en niet echt problemen heeft met vriendschappen buiten de Clan mits het geen dreiging vormt voor het zijne c: Denk er maar eens rustig over na :3
Jaysong
Member
≿ Nickname; Lili[et]
29
Actief

CAT'S PROFILE
Jaysong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimezo 28 feb 2016 - 14:07

@Renske; Ik denk dat Dream wat te jong is om een zusje te zijn ^^"
@Shank; Dat klink goed! :3 Zullen we dan maar ewn topicje doen?

@Frozenwind; Frozen komt uit Riverclan en omdat Jaysong een volbloed Windclanner is [dat betekend dat zijn ouders alleen maar met elkaar zijn geweest, + ook windclan bloed hebben, dus kan het ook niet half zijn] het spijt me ^^" misschien als vriendin?
@Freedje; Prima! :3 topicje doen?
Joystick
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimezo 28 feb 2016 - 15:29

@Lili; Leuk! Maak jij? Ik heb het nu nogal een beetje druk x.x
Dreamnight
Member
[GZ] But there are much worse games to play Xe3d6t
Renske~Rensje~Renskuh~Kiddo
57
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamnight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimezo 28 feb 2016 - 15:49

Misschien anders een nichtje (dacht dat Jaysong jonger was... Verkeerd gekeken Embarassed )
Rapidpaw
Member
Freedje
221
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rapidpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimema 29 feb 2016 - 13:26

Jaysong schreef:
@Renske; Ik denk dat Dream wat te jong is om een zusje te zijn ^^"
@Shank; Dat klink goed! :3 Zullen we dan maar ewn topicje doen?

@Frozenwind; Frozen komt uit Riverclan en omdat Jaysong een volbloed Windclanner is [dat betekend dat zijn ouders alleen maar met elkaar zijn geweest, + ook windclan bloed hebben, dus kan het ook niet half zijn] het spijt me ^^" misschien als vriendin?
@Freedje; Prima! :3 topicje doen?

Oké! Ik stuur je even een PB om het te bespreken c:
Peregrinepaw
Member
[GZ] But there are much worse games to play Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimema 29 feb 2016 - 13:49

Misschien kan Arcticfox een vriendin zijn? Haar karakter kan je hier (klik) vinden. Ik heb het momenteel wel druk en ik moet nog wat topics bijwerken. Misschien kunnen we later als ik het wat minder druk heb een topic doen?
Jaysong
Member
≿ Nickname; Lili[et]
29
Actief

CAT'S PROFILE
Jaysong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimema 29 feb 2016 - 17:03

@Melissa; Super! :3 stuur me maar een PM als je tijd heb voor een topicje ^^
Duststripe
Member
Bianca
34
Actief

CAT'S PROFILE
Duststripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimewo 2 maa 2016 - 17:39

Hii,

Misschien dat Jaysong en Duststripe vijanden zijn van vroeger of dat ze een keer een ruzie/gevecht hadden gehad?

X

Laatst aangepast door Duststripe op za 5 maa 2016 - 11:33; in totaal 1 keer bewerkt
Evergreen
Member
[GZ] But there are much worse games to play Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimewo 2 maa 2016 - 20:34

Crowcall kan wel een vriendin zijn. Ze is ook best vriendelijk, maar nogal op zichzelf en niet erg dapper, dus ze zouden elkaar wel mogen, denk ik.
Jaysong
Member
≿ Nickname; Lili[et]
29
Actief

CAT'S PROFILE
Jaysong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 11:12

Oepsie had niet gezien dat er nog iemand had gereageerd! ^^"

@Flo; Ja klinkt leuk! Zullen we dan maar een topicje doen tussen die twee? :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] But there are much worse games to play   [GZ] But there are much worse games to play Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: