» Art dump.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 » Art dump.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fairfaith
Member
» Art dump.  Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: » Art dump.    » Art dump.  Icon_minitimema 22 feb 2016 - 14:18


Ik zweer op de heilige maagd Maria dat ik al ergens ooit zo'n topic gemaakt had, maar die kan ik dus echt nergens meer terugvinden. Mocht iemand dat topic ooit nog ergens in een ver verleden terugvinden, mag die eventueel verwijderd worden. :'D
Anyhow, ik heb besloten om weer wat te gaan oefenen met manips! Ik heb vandaag een paar handige tips opgezocht op het internet en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met wat er uit is gekomen!

Megalovania:

Test kleuren/contrast:

Vooral op de 'test' ben ik best trots. Ik had iets gelezen over dat je met het veranderen van het contrast van de foto en het spelen met de kleurtjes al een heel eind komt! Deze bestaat dan ook bijna alleen maar uit het aanpasen daarvan. Dit waren de originele foto's daarvan: klik & klik. Alle foto's gebruikt voor de eerste manip (dat waren er nog al veel, rip) zijn te vinden op mijn deviantart  vocalsong!

Tips en feedback zouden heel erg fijn zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststripe
Member
» Art dump.  DPKsfdL
Bianca
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Duststripe
BerichtOnderwerp: Re: » Art dump.    » Art dump.  Icon_minitimeza 27 feb 2016 - 19:24

Wow, amazing!
Het ziet er echt gaaf uit!

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
» Art dump.  QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: » Art dump.    » Art dump.  Icon_minitimezo 28 feb 2016 - 19:36

MUM OMG
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
» Art dump.  DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: » Art dump.    » Art dump.  Icon_minitimema 29 feb 2016 - 11:51

Het is echt geweldig julltje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: » Art dump.    » Art dump.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
» Art dump.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: