{GZ} Friends 'nd family

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Friends 'nd family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Thistlebreeze
Member
{GZ} Friends 'nd family DPKsfdL
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 22:49

Hallo daar,

Ik zoek vrienden en/of familie voor Thistlebreeze. Thistle is een loyale Riverclanner die graag luie apprentices en young warriors commandeert. Al zijn die niet altijd even lui, zelfs wanneer een jongere kat even pauze neemt geeft ze die een taak zodat die iets nuttigs kan doen voor de clan. Afgezien van dat is ze heel aangenaam en aardig. Ze behandelt iedereen met respect en is moeilijk kwaad te krijgen. Maar als je haar kwaad maakt, en dat is meestal om een heel goede reden, dan is ze écht kwaad. Maar dat probeert ze zoveel mogelijk te vermijden.

Maar nu to the point, ik zoek enkele goede vrienden die ze al heel haar leven kent, dus liefst warriors van ongeveer haar leeftijd. Jongere warriors mogen ook, al zijn dat dan wel niet zo'n goede vrienden als de ouderen. Ook zoek ik broers en zussen, al dan niet uit hetzelfde nest.

Groetjes, Manon <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
{GZ} Friends 'nd family XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 22:53

Botertje wil wel een goede vriend zijn, gezien hun leeftijden klopt dat ook nog best wel Smile
Roseburn
Dark forest
{GZ} Friends 'nd family VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 22:57

Van mij mag Thistlebreeze wel bij de familie van Panthergrowl? Het is een knettergrote familie volgens mij :'), maar er is niet veel IC bij gebeurd. De moeder van Panther was Leafdance en zijn vader is Shadowspeaker. Hij heeft een overleden sibling, Lionkit. Hij heeft een partner, Silvercloud, en 5 kittens: Ravenkit, Chivykit, Peregrinekit, Gracekit en Lionkit. Leafdance (zijn moeder dus) had een zus, Redflower. Redflower had een partner Lavarain, hun hebben een zoon en dochter; Sunbreeze en Brokenfeeling. Sunbreeze heeft een paar kits, Brokenfeeling ook etc. Shadowspeaker heeft heel veel mates gehad, dus die ga ik niet allemaal opnoemen. Voor meer duidelijkheid: http://www.familyecho.com/?p=START&c=oid2b50cot&f=146527921332169080 . Maar Thistle kan dus een grotere zus zijn van Panthergrowl als je wilt, of je kan haar wat jonger maken (33 moons) dan kunnen ze siblings zijn c:

+ Panther is ook een goede vriend van Butterstar, dus dat ze dan vrienden zijn klopt ook :'D
Fairfaith
Member
{GZ} Friends 'nd family Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 23:10

https://www.warriorcatsnl.com/t28424-gz-big-sister

Misschien is dit iets leuks voor je, de grote zus van mijn andere account, Lakepaw? C:
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 23:22

@Mimi: Ja, is goed c:

@Lolo: Sure, zullen we ineens topicje doen?

@Juul: Als Lolo daarmee akkoord is vind ik het goed^^
Roseburn
Dark forest
{GZ} Friends 'nd family VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 10:14

Lakepaw en Panthergrowl kunnen helaas geen familie zijn, zijn moeder is namelijk overleden toen hij ongeveer 5 moons was en zijn vader is ook rond die leeftijd weggegaan uit de RiverClan... Dus dat zou niet kloppen met de geschiedenis.
En wordt Thistlebreeze van hetzelfde nest als Panthergrowl of van een ouder nest? c:
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 13:19

Oké, dus dan zijn Lake en Thistle geen zussen zijn...

Thistle komt uit een ouder nest c:
Pantherstar
StarClan
{GZ} Friends 'nd family Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 15:26

oké, prima!
en een topic is trouwens ook goed. Zou jij hem kunnen maken alsjeblieft?
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:08

Ja, ik stuur je de link wel via pm
Condorstripe
Member
15
Actief

CAT'S PROFILE
Condorstripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:24

Condor als vriend of broer?
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:26

Misschien kun je hem een paar manen jonger maken en dan komen ze uit hetzelfde nest? Anders misschien beter vriend :3
Condorstripe
Member
15
Actief

CAT'S PROFILE
Condorstripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:28

Vriend dan ^^

Misschien... dat ze Condor vroeger de mentor was van Thistle en ze daarom vrienden zijn?
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:29

Ja, dat is een goed idee. Zou jij een topicje willen aanmaken?
Condorstripe
Member
15
Actief

CAT'S PROFILE
Condorstripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:31

Okay
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:40

Lakepaw wordt 't m dan niet, idd. Ik heb eventueel wel nog Fairfaith en/of Liongaze in de aanbieding als vrienden?
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:42

Fairfaith? En misschien kan Thistle dan haar ex-mentor zijn, zodat ze elkaar vrij goed kennen c:
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:48

Bij Fair zou dat een beetje vreemd zijn, gezien haar ex-mentor haar een soort van mishandeld heeft en daarna is gestorven. :'D Misschien dat ze elkaar wel al kunnen kennen van toen Fair nog een leerling was? Dat ze gewoon veel met elkaar optrokken?
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:49

Ja, dat is ook goed xD
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:50

Aw, nice, doen we dat!
Thistlebreeze
Member
Pommeline
67
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistlebreeze
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:50

Zullen we een topicje doen? Zo ja, maak jij?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Friends 'nd family   {GZ} Friends 'nd family Icon_minitime

{GZ} Friends 'nd family
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: