|
| Say you'll never let me go | |
| Dieuw 1679 Actief
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| | | | Dieuw 1679 Actief
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Say you'll never let me go wo 10 feb 2016 - 22:29 | |
|
Blackpaw was paniekerig geweest, maar dat gevoel verdween volledig door Ember's reactie. Hij schoot weg; zij schoot overeind. Haar ogen stonden groot, net als de zijne, en ze keken elkaar voor een moment in stilte aan. Kort stonden er vraagtekens in Blackpaw's blik, maar ze was niet dom, en de puzzelstukjes waren in elkaar gevallen het moment dat Ember van haar was weggeschoten. Hij herkende haar niet. Zelfs als hij haar niet had kunnen zien, had hij haar geur moeten herkennen, zoals ze de zijne op meters afstand had herkend. Hij had haar stem moeten herkennen, zoals ze de zijne had herkend ondanks het gekraak wat het meeste van zijn geluid overstemd had. Maar hij herkende haar niet. Ze bleef verstijfd staan. Het leek minuten te duren. "Wat is er met je gebeurd?" Ze fluisterde het, en het was niet duidelijk wat meer doorklonk: paniek, bezorgdheid, of de overheersende angst dat Ember niet meer wist wie ze was.
- Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| | | Dieuw 1679 Actief
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: Say you'll never let me go wo 10 feb 2016 - 23:30 | |
| De poes begon iets rustiger te worden zodra ik dat ook werd, en zo kwamen we beiden weer een beetje bij zinnen. Ik probeerde voorzichtig weer wat na te denken. Ik wist wel iets. Ik wist hoe ik moest ademen en lopen en praten, ik wist wat een boom was en wat sneeuw was, dat soort basis kennis. Maar herinneringen? Nee, die was ik allemaal kwijt. Ik wist niet wie ik was en waar ik vandaan kwam. Ik wist niet wie mijn vrienden waren en familie, maar ik wist wel wát vrienden en familie waren. "Acefray.." Begon de tabby poes. Ik luisterde aandachtig. "Die zorgt ervoor dat het goed komt." Ik knikte. Acefray dus.. Zou deze Acefray weten wat er met me aan de hand was? Het werd even stil, en ik keek voorzichtig om me heen. "Ember.." Ik schrok een beetje toen de poes opeens de stilte verbrak. "Jij dus." Legde ze uit, terwijl ze naar me knikte. Ooh, dus ik was die Ember? Ember was mijn naam? "Ember.." Mompelde ik even. ".. Weet je nog.. iets?" Ik fronste even. Ik was wanhopig op zoek naar iets van een herinnering. Hoe klein dan ook. Iets om aan vast te houden. Niets. "Ik.. ik denk het niet?" Begon ik voorzichtig "Het is alsof al mijn persoonlijke herinneringen helemaal .. helemaal weg zijn. Ik weet hoe ik moet praten, bewegen, ik weet wat alles om me heen is maar niets van mijn .. geschiedenis, als je begrijpt wat ik bedoel." Ik probeerde het zo duidelijk mogelijk uit te leggen, maar ik besefte zelf ook wel hoe vaag het allemaal klonk. "Maar ik ben dus .. Ember? En wie ben jij? Wat .. wat beteken jij voor mij? Zijn we vrienden? Of familie?" Ik merkte hoe mijn spraak steeds beter ging, hoewel mijn keel nog steeds kurkdroog was. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
| | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Say you'll never let me go wo 10 feb 2016 - 23:41 | |
|
Blackpaw luisterde, maar zijn antwoorden waren niet degenen die ze wilde horen. Het werd haar duidelijker hoe hij zich niks meer herinnerde, maar ze vroeg zich nog steeds af hoe hij zo verzwakt was geraakt. Hoe lang kon hij nou weg zijn geweest? Zijn vraag over wie zijn was stak haar. Zij en Ember hadden elkaar weken niet gezien. De laatste keer dat ze samen waren geweest was het heel leuk en fijn geweest. Natuurlijk was het toen in haar gaan borrelen dat ze misschien samen zouden komen als ze allebei warrior zouden zijn. Ook al was die ontwikkeling daar gestopt, het idee had haar nooit helemaal verlaten. En hoe haar lieve, lieve Ember zo voor haar stond, geen idee wie hij zelf was en geen idee wie zij was, zonder enkele herinnering aan wat ze samen hadden meegemaakt terwijl zij ze nog stuk voor stuk bij zich droeg, liet haar haar ogen neerslaan. "Ik ben Blackpaw," mompelde ze teneergeslagen. Ze draaide zich van hem af en begon richting het kamp te lopen, op naar de Acefray waar ze hem net over had verteld. Zijn vraag wie ze voor hem was beantwoordde ze niet. Want wat was ze voor hem? Wat maakte het nog uit wat ze ooit was, als hij zich dat toch niet meer kon herinneren?
- Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| | | Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Say you'll never let me go do 11 feb 2016 - 17:39 | |
| De poes leek geraakt door mijn vraag. Mijn blik stond vragend en een tikkeltje .. bezorgd terwijl ze haar ogen neer sloeg. Was het zo veel gevraagd. "Ik ben Blackpaw." Haar antwoord was kort en terneergeslagen, en het ontging me niet dat ze het tweede deel van mijn vraag ontweek. Het was dus .. ingewikkeld? Het kon niet zo zijn dat ik een vage kennis voor haar was, gezien haar reactie toen ze me vond. Waarom antwoordde ze dan niet? Ik besloot er maar niet op door te vragen. Ze leek al genoeg met zichzelf in de knoop te zitten, en iets in me wilde haar niet verder belasten. Dat zeurende deel ook.. Ik wist niet waar het vandaan kwam, maar het voelde als een soort instinct, iets wat gewoon moest. Ik zuchtte even, en de poes begon weg te lopen. Ik hoopte serieus dat die Acefray antwoorden voor me had.. Ik stond voorzichtig op, en merkte dat de kracht in mijn ledematen weer een beetje was teruggekeerd. Ik probeerde even bij de poes aan te sluiten, struikelde bijna, tot ik naast haar kwam lopen. Mijn blik was gefocust op een punt in de verte. "Duss.." Begon ik. "Waar is deze Acefray precies?" - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
| | | 2533 Actief
| |
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| |
| | | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Say you'll never let me go za 13 feb 2016 - 18:37 | |
| Ember's antwoord was zo natuurlijk en zo automatisch, dat Blackpaw er voor een moment om moest meelachen. Het gaf haar wat hoop te zien dat hij wel nog dezelfde was, ook al had hij geen idee hoeveel dat voor haar betekende, omdat hij nog steeds geen idee had wie zij was. Ze zocht even naar woorden, nog steeds twijfelend of ze hem over Shrewstar moest vertellen. Maar als hij toch geen herinneringen had, hoe pijnlijk zou het dan zijn om te horen dat ze overleden was? Zijn vader zou ze verzwijgen, voor nu. Dat zou misschien té dichtbij zijn. Maar als er geen herinneringen aan iemand waren, hoe diep zou de liefde voor zo iemand dan nog liggen? En hoe verdrietig kon je er over zijn, als je diegene niet zou missen? Het zou een schok zijn, maar misschien niet zo erg als wanneer hij nog al zijn herinneringen had gehad? "Shrewstar, de voormalige leader, is overleden. Ze was jouw grootmoeder."
- Spoiler:
|
| | | Dieuw 1679 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Say you'll never let me go | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |