We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Gisteren naar de spoed geweest na m'n eerste pijnlijke val van Aron. Hij bokte iedere keer serieus hard als hij aansprong in galop. Ik strafte dat dus af met een zweepje. Sprong hij eindelijk goed aan zonder te bokken, dus nemen we een sprongetje. Vloog hij op die sprong af, om nadien keihard te bokken. En eigg bleef ik zitten hoor, maar hij ging te snel en week uit voor het hek.. Met als gevolg dat ik tegen dat hek aanvloog. :C
Moet nu 48u rusten. Heb kans op een lichte hersenschudding D: Plus m'n lies is verrokken en m'n rug is helemaal opgezwollen >> En toch ben ik na m'n val er nog even opgekropen en gedraafd. Anders zou ik nooit meer in m'n leven durven te rijden. Amg (': ...
Frostfaith
Member
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
Je moet wel oppassen met meteen weer opstaan en verder gaan eh, zeker als je hard valt. Als je nog helemaal vol adrenaline zit, merk je meestal niet in welke mate je lichaam beschadigt is en je kan t dus nog erger maken zonder dat je t doorheb. al snap ik dat t helpt tegen de angst, maar je wil ook geen grotere complicaties.
Thanks all <3 @Waz, I know, normaal zou ik ook nog moeten hebben gegaloppeerd maar dat was toch ff te gevaarlijk. Ik kan m'n veters niet eens knopen of zulke dingen ;3; M'n eerste val van Aron en dan direct het pijnlijkste scenario dat je kunt hebben :c