We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 feb 2016 - 16:09
Winddancer schreef:
@Yanthe; topicje doen Hazel x Wind? (a)
Dat is goed. Maak jij aan?
& Ik heb daarstraks alle nieuwe liedjes van K3 gehoord en ik ben tevreden. Ik had k3 aan de kant geschoven toen Josje erbij kwam, maar nu ben ik echt tevreden. ^^
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 feb 2016 - 16:37
Ik kom hier weer eens koekeloeren
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 feb 2016 - 16:45
Alright alright Ben weer terug in Nederland, zit weer in Utrecht, en ben rustig aan bezig met m'n scriptie. Maar kom skype! Heb t weer werkend gekregen op mn computer.
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Lakepaw.
Member
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 feb 2016 - 16:50
Laquisha hahahahaha oh ja xD Wat leuk dat je hier weer actief bent! (of.. ben je ook echt actief? of ben je een beetje aan t rondsnuffelen? )
Spoiler:
Lakepaw.
Member
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 feb 2016 - 16:53
Blackpaw schreef:
Alright alright Ben weer terug in Nederland, zit weer in Utrecht, en ben rustig aan bezig met m'n scriptie. Maar kom skype! Heb t weer werkend gekregen op mn computer.
Ik zou zeggen welkom terug maar zit in een ander land hehe ;3 En ik zal es kijken of ik Skype hier aan de praat krijg, hij doet moeilijk de laatste paar dagen (a)