Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: {AG} vr 29 jan 2016 - 21:06 | |
| Heey Gast,
Ik was laatst in gesprek met Laura(Derpje) en toen had ze het over dat ze drie accountjes weg wou geven. Ik help haar hiermee. Dus hierbij geef ik drie accountjes weg voor haar.
| Naam: Greykit Leeftijd: 6 moons Siblings: Reedpaw, Bitterpaw, Ashkit, Nightpaw Clan: Shadowclan Ouders: Snowynight x RC kater (Thrushdive?) Status: Ligt ziek in de Medicine cat den en is daardoor geen apprentice geworden.
Nath & Babs mogen mee beslissen. >> Introductie topic | Naam: Phantomkit Leeftijd: 5 moons Siblings: Whifflekit, Lionkit, Swankit and Glazekit Clan: Thunderclan Ouders: Brightspots(deceased) x Polarbear Status: Moeder is net dood.
Nath & Quinty mogen mee beslissen. >> Introductie topic | | | Naam: Riverpaw Leeftijd: 8 moons Siblings: {HALF} Frostfaith, Angelstep, Northernlight, Arcticfox, Coldprayer, Thornheart and Brokenwish. Clan: Riverclan Ouders: Brokenshadow (Mother) x Frozenfire(Father) Status: Gezond Karakter: Was een lui karakter die alles wou oplossen, maar mag aangepast worden. |
Als je er eentje wil zou iets van een motivatie wel fijn zijn en als ik je posts niet goed ken misschien een voorbeeldpost. c: Uiterlijk het liefst beetje hetzelfde houden, innerlijk is ook wel leuk als het een beetje hetzelfde blijft en warriornaam mag wel anders. In het intro topic kun je alles lezen. ^^ Het zou heel leuk zijn om deze actief te zien!
- Dani |
|
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} za 11 jun 2016 - 16:02 | |
| Ik ben wel geïnteresseerd in Wolfpaw, ik heb alleen een klein vraagje welk geslacht het is. C: Voor de rest ben ik erg gemotiveerd om een Apprentice account in Riverclan over te nemen, en dan helemaal om zo'n luie goedzak als Riverpaw. Wasabi is een bad-ass dus ik wil ook een engeltje x3. Verder heb ik veel tijd binnen een week of twee en mijn motivatie & inspiratie is plotseling veel gestegen! Ik heb daarom ook wat accountjes nodig om actief te blijven. :3 |
|
Esther 50 Actief Do it with love
| |
| Onderwerp: Re: {AG} za 11 jun 2016 - 16:12 | |
| Ik wil wel phantomkit overnemen, maar hoe moet zoiets overnemen. En wat bedoel je met een motivatie schrijven? |
|
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: {AG} za 11 jun 2016 - 18:18 | |
| Het is al van een tijdje terug dit, maar ze moeten nog weg dus dat kunnen ze ook. ^^'
@Fien, Het is helemaal prima. Ik zal even het wachtwoord opsturen. ^.^ @Hierboven, Ik moet het nog even vragen aan de ouders van Phantomkit hoe ze alles vinden, dus ik zal het doorgeven wanneer ik het weet. ^^ Met motivatie bedoel ik, waarom zou jij graag dat account willen hebben. Even vertellen waarom en dat je hem actief wil houden. Dan weten wij hoe graag je hem wil hebben. c: |
|
Esther 50 Actief Do it with love
| |
| Onderwerp: Re: {AG} za 11 jun 2016 - 19:27 | |
| Oh zo. Ik vindt het een leuke kat en heeft problemen met zicht dat vind ik best interessant om over te schrijven. Waarom ik wil wel een clankat en deze vond ik nou de leukste. Actief houden zal ik proberen. Ik wil hem wel. Het is niet zo dat ik hem zo heel graag wil. Het lijkt mij gewoon leuk. |
|