|
| [GZ] Speler voor Neverland | |
| Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: [GZ] Speler voor Neverland do 28 jan 2016 - 15:09 | |
| Hoi mensen, Everstar heeft een broer, Neverland. Hij wordt bespeeld door Quinty, maar zei heeft aangegeven dat ze geen tijd heeft om hem weer actief te maken, dus, zoals de titel vast al duidelijk maakte, zoek ik een nieuwe speler voor hem. Informatie over NeverlandUiterlijk: typische WindClan bouw, donkerrode gestreepte vacht. Innerlijk: Neverland is zo ongeveer het tegenovergestelde van Everstar. Hij is dromerig, niet bepaald een vechtersbaas en lost dingen graag op een vredige manier op. Hij denkt veel na over diepe filosofische kwesties (ook dingen die anderen soms wat onbenullig in de oren klinken, zoals de zin van het bestaan van madeliefjes). Hij houdt ervan om naar anderen te luisteren en zegt zelf niet veel, behalve als zijn enthousiasme is gewekt. Dus, heb jij altijd al de broer van Everstar willen spelen? Of heb je dat niet altijd gewild, maar lijkt het je nu je dit leest toch wel leuk? Dan is dit je kans! Een aanmelding hoeft niet heel uitgebreid te zijn, maar een voorbeeldpostje is wel fijn. Als je wilt, mag je ook nog wel wat aanpassingen maken aan zijn uiterlijk of karakter, als hij maar niet drastisch wordt omgegooid. Aanmeldingen:'Sunpaw Venompaw (in progress) Bunny
Laatst aangepast door Everstar op wo 3 feb 2016 - 7:20; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | Nickname: Lili[et] 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland zo 31 jan 2016 - 15:51 | |
| Let's go somewher only we know
✽ GENERAL Name; Neverland Gender; Male Age; 41 Moons Clan; Windclan Rank; Warrior
✽ CLAN HIGH RANKS Leader; Everstar Commander; Frostfaith Med cat; Sparrowfeather Med cat app; Lizardpaw
✽ HISTORY (?)
✽ UITERLIJK Vachtkleur: Donkerrood (oranje) met een lichtere kleur buik, heeft donkere strepen over vacht heen.
Vachtlengte: De lengte zijn vacht is lang, dik en zacht like; fluffie
Lichaamsbouw: Heeft een wat steviger bouw dan andere Windclanners en staat dus stevig in zijn schoenen. toch is hij lekker soepel gebouwd dus door zijn grote is hij net langzamer.
Littekens: Voorlopig heeft die nog geen zichtbare littekens.
Oogkleur: Groen
✽ INNERLIJK
Dromerig // Rustig // Loyaal // Vriendelijk //Denker // Slim // Stil // Goeie luisteraar //
✽ RELATIONSHIPS ►Windclan Everstar; [Windclanleader] [Little sister] Dreamdust; [Death] Hazeshade; [Death] Beetleflight; [Death] Moondust; [Death]
Take me to Wonderland, leave me in Neverland
Laatst aangepast door 'Sunpaw op zo 31 jan 2016 - 17:28; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland zo 31 jan 2016 - 16:16 | |
| 'Sunpaw, deze afbeelding is van een van de artiesten die op de verboden artiestenlijst staat. Deze foto mag je dus niet veranderen je wordt vriendelijk verzocht dit te veranderen.
Mvg. Sinclaw |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland zo 31 jan 2016 - 16:33 | |
| Als het goed is is de afbeelding weg en vervangen door een nieuwe die wel Mag :3 bedankt voor het melden! |
| | | Juul 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland zo 31 jan 2016 - 16:37 | |
| Hey hey, ik wilde even zeggen dat het plaatje wat je nu gebruikt al in gebruik is door mijn andere account, Luvon. ;v; Sorry! Als je wilt kan ik je wel helpen zoeken naar een plaatje dat nog niet in gebruik is en wel mag? |
| | | 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland zo 31 jan 2016 - 16:50 | |
|
General Name: Neverland Why the name: (Eigen rede die ik heb bedacht) Toen de jonge kater Apprentices was wilde hij een keer uittesten hoe een monster zou voelen na een aanrijding en of zo'n monster gevoel zou hebben en of hij er doorheen kon gaan als hij een bloem vast had. Dus deze kat besloot naar het Thunderpath te gaan om het uit te testen alleen het ging niet goed, hij werd pijnlijk aangereden. Hier door is hij Elder geworden en heeft hij de naam Neverland gekregen doordat hij eigenlijk door zo'n aanrijding dood moest zijn, hier door heeft de jonge kater gedragsproblemen en heeft een slecht geheugen.
Age: 41 moons Gender: Male Former names: Kit//Paw Rank: Warrior Former ranks: Kitten and Apprentices Parents: Unknown Sibelings: Everstar
Ouside Fur: Hij heeft een oranje vacht met donkere strepen Eyes: Hij heeft groenig achtige ogen Littekens: De kater zal een litteken hebben, achterop zijn hoofd. Built: Never is eigenlijk breed gebouwd en heeft brede poten, hij kan vlug rennen en heeft sterken renspieren. Ook is hij wat groter dan de andere katten, ook heeft deze kater een brede kop en een breed lichaam. Ook is hij een beetje mollig, hij eet veel dus is ook een beetje een vet zakje.
Inside Character keys: Sociaal//Geen schaamte//Geen concentratie//Emotioneel//Geen control over zijn fantasie//Probeert alles goed te maken tot het hem niet meer boeit//Geen interesse hebben//Asociaal// Character recap: Door zijn aanrijding heeft hij een deel van zijn linker hersenhelft verloren, hierdoor heeft hij nooit nachtmerries en is hij nergens bang voor alleen dit heeft veel nadelen. Toen deze kater jong was, was hij erg stil en rustig maar nu praat hij met alles en iedereen. Hij heeft geen schaamte, hij wordt extra emotioneel en gaat dus erg door het lint als je hem kwaad maakt maar wordt dus ook verdrietig. Hij heeft geen controle over zijn emoties, ook vecht hij niet maar probeert hij alles goed te maken want zijn rechter hersen deel is zijn sociale kant waardoor hij alles durft en kan. Nog steeds denkt hij over alles na alleen hij heeft geen concentratie dus hij zal over iets denken maar weg vallen, ook alles wat hij ziet boeit hem heel even en daarna helemaal niks meer omdat hij een deel van zijn linkerhelft mist door zijn aanrijding. Doordat hij zijn linker helft mist van zijn hersenen, hierdoor heeft hij ook geen controle over zijn monsters en katten die hij bedenkt. Hij heeft vele van zijn karaktereigenschappen die erg zijn veranderd.
Theory zonder linker helft: https://www.youtube.com/watch?v=FMJ2jZtW7cw
Me Hey ik ben Venom, het kind met een Account maar daar komt verandering aan. Ik vind Everstar geweldig, haar karakter geweldig en helemaal omdat ze een Clanleider is vind ik haar zo amazing, haar karakter past echt bij een Clan leider van het boek. Hier door lijkt het me leuk om een karakter te spelen die juist heel anders is dan haar en gelijk een drama verhaal heeft, hij kan niet meer fatsoenlijk na denken waardoor hij Elder is geworden. Dus ik vind het echt cool, ik hoop dat je mijn aanmelding goed vind en dat ik wordt aangenomen.Ook kan er vele dingen gebeuren tussen de broer en zus, want de kater heeft moeite om normaal te functioneren waardoor hij een Elder is maar ze kunnen leuke en grappige dingen meemaken. Ik weet dat Neverland nu hele andere karakter eigenschappen heeft of ja aangepaste, alleen ik wilde bijna niet iedereen zijn of haar aanmelding nadoen. Daarom heb ik hem een nieuwe lij gegeven om juist door te gaan, een andere backstory enz.
Ik hoop dat ik een actieve speler kan worden en je dus veder kan helpen met de ontwikkeling van Everstar, wie je ook kiest jouw beslissing is altijd goed. Zelfs als het niet eens de aanmelding wordt, ik weet zeker dat je wel een actieve Neverland vind.
Succes met kiezen Vriendelijke groet, Venom
There is a land ♥ Juul
Laatst aangepast door Venompaw op vr 5 feb 2016 - 10:47; in totaal 4 keer bewerkt |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland ma 1 feb 2016 - 16:45 | |
| Volgens mij is mijn aanmelding klaar! c;
|
| | | Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland di 2 feb 2016 - 15:42 | |
| Ik heb de aanmeldingen in de beginpost gezet |
| | | Bunny 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland di 2 feb 2016 - 17:08 | |
| Neverland In dreams, we enter a world that's entirely our own ->Algemeen
-Naam Neverland -Vorige namen Neverkit, Neverpaw -Volgende namen Neverstar? -Reden naam Never; als kleine kitten was hij niet erg levendig, en zijn moeder dacht even dat hij nooit zijn kittentijd zou overleven. Land; Neverland is, hoewel hij niet graag vecht, toch erg trouw aan Windclan en zal het land en de leider altijd proberen te verdedigen. Zeker nu de leider zijn zusje is. -Leeftijd 41 manen -Geslacht Mannelijk -Rang Warrior -Clan Windclan ->Familie
-Moeder Moondust† -Vader Beetleflight† -Broers Geen -Zussen Dreamdust†, Hazeshade†, Everstar -Overige familie Geen ->Uiterlijk
-Vachtkleur Donkerrood -Vachtpatroon Tabby -Vachtlengte Kort -Bouw Mager & lenig -Houding Dromerig -Oogkleur Donkergroen -Littekens Nog geen -Accessoires Geen -Details Niets speciaal ->Innerlijk
-Dromerig Neverland droomt snel weg als hij even niets te doen heeft. Zijn gedachtegang is heel warrig en springt van de hak op de tak, maar voor hem heeft het duidelijkheid. Na een moment van stilte kan hij over iets compleet anders beginnen, dat voor hem compleet logisch lijkt. Zo heeft hij ook de meest gekke ideeën, en hij deinst er niet voor terug om ze voor te stellen.
-Vredevol Neverland is een kater die vind dat alles zonder geweld op te lossen is, door erover te praten. Hij vind het vechten onnodig, maar toch zal hij het doen als hij moet, als hij de clan moet verdedigen. Later zal hij zich wel niet bepaald goed voelen en zich meer terugtrekken dan anders, zeker als hij katten heeft vermoord in dat gevecht. Dit was al zo sinds apprentice; na vechttrainingen heeft hij zich altijd wat moeten terugtrekken.
-Stil Stille waters hebben diepe gronden, en dat geldt zeker ook voor Neverland. Hij zegt niet zo veel, behalve als hij écht iets te zeggen heeft. En zelfs dan is hij meestal een kater van weinig woorden. Behalve las hij ergens echt enthousiast over is, natuurlijk. Of als hij zich compleet op zijn gemak voelt bij de kat, zoals bijvoorbeeld bij zijn enige levende zus Everstar. Dan praat hij honderduit. En ondanks het feit dat hij weinig zegt, toch kan de kater goed om met woorden; dit is voornamelijk te danken aan zijn uitgebreide gedachtegangen.
-Nieuwsgierig Neverland is een erg nieuwsgierige kater. Dit drukt zich niet zozeer uit in dingen ontdekken, maar eerder in het stellen van vragen en het nadenken over dingen waar andere katten zich niet mee bezighouden. Hij kan soms vanuit het niets een vraag stellen die heel willekeurig lijkt, maar hij heeft altijd een uitleg klaar over waarom hij die specifieke vraag juist nu stelt.
-Gesloten Neverland praat niet graag over zichzelf en zal dat dan ook niet vaak doen. Zelf tegenover Everstar zal hij erg weinig details over hoe hij zich voelt zeggen, al is hij wel opener dan bij andere katten. Als katten vragen stellen over hem, wimpelt hij ze meestal snel af of stelt hij een tegenvraag om ze af te leiden. Deze eigenschap heeft hij niet altijd gehad; vooral na de dood van Hazeshade sloot hij zich compleet af, al is het na een tijdje weer iets beter gegaan, vooral bij Everstar.
-Open Deze eigenschap lijkt totaal het tegenovergestelde van de vorige, maar we bedoelen eigenlijk helemaal iets anders. Hoewel hij niet veel over zichzelf praat, luistert hij graag naar andere katten. Hij staat altijd open als een schouder om bij uit te huilen of een luisterend oor. Hij zal dan soms ook advies proberen te geven, zeker als de katten daarom vragen, en dat advies word vaak als 'wijs' beschouwt omdat het altijd compleet logisch is.
-Gevoelig Neverland heeft een heel week hartje. Hij kan niet goed tegen verdriet of angst en kan soms beginnen huilen omdat er iemand anders aan het huilen is. Hij leeft heel veel mee met andere katten, soms moet hij zelfs even weggaan als het hem teveel wordt. Hij is ook heel romantisch, hij wacht op de ware en zal haar behandelen zoals elke poes in zijn opinie ooit moet behandeld worden; als een geliefde.
-Logisch Hoewel het niet altijd zo lijkt voor de anderen, denkt Neverland heel logisch. Alles heeft volgens hem een duidelijke oorzaak en een duidelijk gevolg, en door daarop in te spelen kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. Hij zal dan ook vaak aan Everstar dingen zeggen die hij denkt dat er gaat gebeuren, of hoe hij denkt dat het opgelost moet worden, ook al is dat altijd veel vrediger dan wat zij waarschijnlijk in gedachten had. En hoewel ze het niet altijd opvolgt, blijft hij het elke keer doen. Het is zijn vorm van amusement en het is hoe hij probeert om haar extra tijd vrij te laten maken voor hem, nu ze zo drukbezet is als leidster.
-Aanhankelijk Neverland is niet echt een zelfstandige kater. Hij vind het fijn om iemand te kunnen volgen, een rol die al sinds jongs af aan vervuld werd door zijn zus Everstar. Als kleine kitten liep hij achter haar aan, deed hij haar na en keek hij naar haar op. en nog steeds is dat wel wat zo - hij heeft haar nodig. Neverland heeft geen idee wat hij zou doen als zijn grote zus er niet meer zou zijn. ->Geschiedenis
Zo'n 40 manen geleden werd er een nestje van 4 kittens geboren in Windclan. Dreamkit, Hazekit, Neverkit en Everkit. De ouders waren Beetleflight en Moondust. De 4 kittens hadden een normale kittentijd, in een liefdevol gezin.
Toen werden ze apprentice. Hun achtervoegsel veranderde naar -paw, en de dagen waren niet meer gevuld met slapen, spelen en eten. Nu moesten ze werken. Het was een aanpassing, maar de nieuwsgierige Neverpaw vond het geweldig. Hij trainde vaak samen met zijn zusjes, en voornamelijk met Everpaw. Hij keek naar haar op, naar zijn grote zus. De eerste 2 manen van hun apprentice-zijn hadden ze geen mentor, maar ze trainden toch regelmatig samen met de oudere apprentices die hun dan dingen toonden die ze oefenden in hun vrije tijd. En eindelijk, op 8 moons, kregen ze hun mentor. Neverpaw kreeg Darkgaze, een harde vechter. Hun persoonlijkheden botsten vaak, en om heel eerlijk te zijn mochten ze elkaar niet bepaald.
Tijdens de vechttrainingen ging Darkgaze niet bepaald rustig aan de zachte Neverpaw; er waren zelfs bepaalde trainingen waar hij met klauwen moest vechten 'om hard te worden'. Darkgaze was wel voorzichtig genoeg om hem niet in de medicine cat's den laten belanden, en hij bedoelde het ergens wel goed, maar in die tijd is Neverland's gevoel dat er een andere oplossing moest zijn gegroeid. Na de vechttrainingen weigerde hij te praten met wie dan ook, inclusief zijn grote voorbeeld en zus Everpaw.
Ergens rond hun 9de maan begon Neverpaw iets vreemds op te merken bij zijn grote zus. Ze keek altijd zo vreemd naar haar mentor, alsof er meer was.. Hij heeft er nooit iets tegenover haar gezegd, maar toen haar mentor nadat Everpaw een tijdje ziek in de medicine cat's den gelegen had steeds afstandelijker begon te doen, waren zijn vermoedens zo goed als bevestigd.
Ze was ziek geworden na een ziek konijn gegeten te hebben; haar mentor, Whiskermask, bleef heel veel bij haar tijdens deze tijd. Neverpaw heeft de kater goed leren kennen tijdens deze momenten, toen ze samen bij haar lichaam zaten als de rosse poes lag te ijlen onder hen. Het was vreselijk voor de jonge kater om haar zo te zien, zijn grote voorbeeld neergeslagen.
Een tijdje later raakte Whiskermask zwaargewond in een gevecht met een das. Ondertussen vermeide Neverpaw Darkgaze zo veel mogelijk en trainde hij jachttrainingen en geuren op zichzelf. Zijn mentor was in deze tijd erg vaak boos op hem, iets dat de gevoelige Neverpaw wel raakte. Hij leerde het verbergen, maar niet vergeten.
Niet lang daarna stierf Everpaw's mentor in een gevecht met een rogue. Everpaw verjaagde de rogue, en een klein tijdje later werden de vier siblings warrior; Dreamdust, Hazeshade, Evergreen en hijzelf, Neverland. Genoemd naar zijn loyaliteit.
Die winter was Greencough uitgebroken. Hun beide ouders en hun zusje Dreamdust stierven eraan, net als Neverland's voormalige mentor Darkgaze. Hij was een sterke kater geweest, maar de ziekte was te sterk. Neverland voelde zich schuldig omdat hij hem zo slecht vond, want nu dat hij dood was leek alles wat hij deed zo veel minder erg en zo veel meer om hem echt sterk te maken.. En misschien had het gewerkt als hij zich niet zo verzet had.
Toen stierf Hazeshade. Evergreen had haar nooit kunnen redden, zelfs al was ze achter haar aan gesprongen toen ze in het ravijn viel. Neverland is dat altijd blijven zeggen, en hij gelooft het nog steeds. Hij had ook haar kwijt geweest als ze gesprongen was, en hoe had hij dat overleefd? Dan was hij alleen.
Zijn zus werd deputy en later, toen de vorige leader verdween, zelf leader. Everstar was haar naam nu, en in een poging om ervoor te zorgen dat ze hem niet vergat kwam Neverland elke dag langs om advies te geven over wat hij dacht dat er moest gebeuren, gebaseerd op ervaringen en op zijn eigen logica. En ook al werkt dat niet altijd, ze is alles wat hij heeft en ze zullen elkaar nooit kwijtraken. Nooit.
Zeg het me als er iets niet goed is of veranderd moet worden ;3 ->Over mij
-Naam Bunny -Leeftijd 15 -Actieve accounts Winddancer, Redkit, Sablekit -Motivatie Ik heb lang getwijfeld of ik me hier zou aanmelden of niet, maar uiteindelijk heb ik toch beslist om dat wel te doen. Neverland's karakter spreekt me aan, aangezien het toch een groot deel is van hoe ik zelf ben. En dat is altijd makkelijker te bespelen. Normaal gezien neem ik niet graag accounts over, zeker niet als ze een geschiedenis enzo hebben, maar ik vind het ergens wel fijn dat ze al wat drama hebben meegemaakt en dus een excuus hebben om anders te reageren (a) Daarbij zijn broer-zus relaties altijd geweldig, en ik zou echt de kans eens willen hebben om dat met een écht actief persoon te kunnen ontdekken.
- ->Voorbeeldpost:
Een vlindertje fladderde voorbij. Het was nog vroeg voor vlinders om al rond te vliegen, maar ondanks dat het eind leaf-bare was leek het al greenleaf. Het was warm, en een zacht briesje waaide over het hoogland. Je kon de vogeltjes horen fluiten en enkele vroege bloemen staken hun kopje al boven. De rosse kater zuchtte voldaan en glimlachte. Hij liep door het camp, naar de den van zijn zusje. Het was iets na zonhoog, en hij had haar net terug zien komen van een patrouille. In zijn bek had de warrior een muisje voor haar meegenomen, aangezien ze meteen naar haar den gegaan was en waarschijnlijk te druk met iets bezig was om te eten. Beleefd ging hij voor haar den staan. Het mos dat de ingang verborg waaide zachtjes in het briesje. Neverland liet het muisje op de grond vallen. "Ever?", riep hij zachtjes, wetend dat ze zijn stem zou herkennen. Het was alleen uit beleefdheid dat hij nog riep, aangezien hij in haar plaats ook niet zo graag zou hebben dat iedereen altijd maar zou komen binnenwalsen.
Laatst aangepast door Sablekit. op ma 8 feb 2016 - 15:30; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland do 4 feb 2016 - 13:52 | |
| |
| | | Bunny 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland do 4 feb 2016 - 16:58 | |
| Ik heb nog een voorbeeldpost toegevoegd aan m'n aanmelding c: |
| | | 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland vr 5 feb 2016 - 10:48 | |
| Oké nu is mijn aanmelding echt af!! Sorry dat ik even een paar dingen was vergeten om in te vullen ^.^" |
| | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland zo 7 feb 2016 - 16:02 | |
| Bedankt voor de aanmeldingen tot nu toe Ik wil over ongeveer een week gaan kiezen, dus als iemand zich nog aan wil melden: doe het deze week. |
| | | 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland do 18 feb 2016 - 12:26 | |
| Wanneer wordt er gekozen? Al ik dat zou mogen vragen |
| | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland do 18 feb 2016 - 18:06 | |
| Vanavond of morgen |
| | | 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland vr 19 feb 2016 - 9:16 | |
| Succes iedereeen!!! En succes met kiezen Floriske!! |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland vr 19 feb 2016 - 23:23 | |
| Ik was heel blij met jullie aanmeldingen, ze waren allemaal erg goed. Quinty en ik hebben uiteindelijk samen besloten en het wordt Bunny! Quinty zal het wachtwoord opsturen |
| | | Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland za 20 feb 2016 - 12:12 | |
| Dankjewel, ik zal hem actief houden <'3 Zullen we dan eens een topicje met hen doen? (a) |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland za 20 feb 2016 - 16:58 | |
| |
| | | Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland za 20 feb 2016 - 17:33 | |
| Ik zal posten als ik het wachtwoord ontvangen heb ^^ |
| | | | Onderwerp: Re: [GZ] Speler voor Neverland | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |