We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} zo 14 feb 2016 - 13:40
Oké, ik ga ook toch is een aanmelding plaatsen hier. (:
Fallensky
- Name: Fallenkit - Former names: - - Future names: Fallenpaw - Fallensky - Fallenstar? - Name theme:https://www.youtube.com/watch?v=7HKoqNJtMTQ - Skyfall van Adele - Meaning name:Fallen: Fallenkit krijgt haar naam omdat ze 'elegant' valt wanneer ze geboren wordt. Haar naam heeft ze dus te danken doordat ze valt.
Sky: Dat is ter ere aan dat ze bij een jacht een duif uit de lucht vangt, alsof ze een Skyclan warrior is.
- Translate in Dutch: Gevallen Lucht (A) - Gender: She-Cat - Voice: Laag en somber. Wanneer ze boos is gaat haar stem octaven omhoog en praat ze schril en snel. - Age: 0 moons - Rank: Kitten - Former rankings: None - Future rankings: Apprentice - Warrior - Deputy(?) - Leader(?) - Elder (?) - Queen (?) - Birth season: Leafbare - Place of birth: Ergens is RiverClan territory - Father: Graywing - Mother: Vixencry - Siblings: Unknown - Clan: RiverClan - Leader: Butterstar - Deputy: Futuresong - Medicine Cat: Honeyscent
---------------------------------- - Fur length: Kort - Fur pattern: Vlekken - Fur color: Dilute tortie - Build: Tenger, niet zo sterk - Eye color: Mosgroen - Nose & padpaws color: Roze - Extra:
---------------------------------- Fallenkit is een eeuwige pessimist. Ook al gebeurt er iets goeds, ziet ze alleen de slechte dingen. Ze is teruggetrokken, en houdt niet van gezelschap. Ze snauwt snel en is dus ook snel op haar teentjes getrapt. Ook kan ze erg sarcastisch overkomen. Vooral tegen vrolijk naïevelingen. Ze zit het liefst in een hoekje te mopperen over de wereld. Toch is ze loyaal voor haar clan, en ze zet ze alles op het spel om die loyaliteit te laten zien. Ze is ook tot in alles in staat. Als iemand haar in de weg zit, kan ze die gene zo een haal geven. Ze beheerst haar emoties niet goed en heeft dus ook vaak last van woede uitbarstingen. Door haar karakter zal ze waarschijnlijk erg afschrikkend zijn, en zal dus ook niet tot nauwelijks vrienden hebben. Zelf maakt het haar geen bal uit; ze wil toch het liefst alleen zitten mopperen. Ze heeft weinig zelfvertrouwen, en durft niet zo veel. Verder wil ik vooral de rpg z'n gang gaan, want dat vind ik leuk. (:
Hey! Ik ben Nynke, en ben vooral bekend van Swallowpaw en Muta! (: Ik RPG nu ongeveer een jaar, en doe dit met alle plezier. Warrior Cats was mijn eerste echte RPG, dus hier heb ik mijn meeste ervaring op gehaald. Daarvoor had ik een soort van prutrpg'tje, maar daar praat ik liever niet over haha. Ik ben hier eigenlijk de hele tijd actief geweest, maar in het begin was ik natuurlijk noob enzo. Ik vind het altijd het fijnste om te posten met karakters die familie, kennissen etc. hebben, aangezien ik dan meer inspiratie krijg voor het desbetreffende karakter. Plus dat ik opeens veel te veel inspiratie kreeg voor een poes genaamd Skyfall (omdat ik zaterdag optrad en we het liedje 'Skyfall' van Adele gingen zingen hihi) maar helaas was die naam al bezet. Echter geef ik niet zo snel op en kwam Juul op de naam Fallensky, en dus: hier ben ik! Ik vind Vixencry en Graywing best schattig saampjes, en omdat het me wel weer leuk leek om een 'harde' moeder voor een kitten te hebben, besloot ik me toch hier een aanmelding te schrijven, ook al zei ik eerder dat ik het niet zou doen. Ik heb gewoon mega veel inspiratie voor Fallenkit, en ik vond het passend dat ze een pessimist zou zijn. En omdat Muta ook redelijk pessimistisch is, dus ik weet al dat ik het leuk vind om een pessimist te bespelen. Alleen is Fallenkit echt het toppunt van een pessimistisch iemand. En dat lijkt mij een hele uitdaging, maar zou waarschijnlijk ook een heel fijne opluchting zijn als ik ergens mee zit, en ik met Fallenkit al mijn gevoelens even er uit gooi. Dus ja, ik weet niet meer wat ik nog meer wil vertellen, dus ik wens jullie heel veel succes met het kiezen van dit nest, haha. c;
Let the sky fall, when it crumbles, we will stand tall and face it all, together.
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} do 18 feb 2016 - 15:15
Never grow up
✽ GENERAL Name;Tinkerkit – Tinkerpaw - Tinkerbell Betekenis; Knoeier. Als newborn zal ze het wat moeilijk hebben om bij haar moeder te geraken. Gender; Female Age; Unborn Clan; Riverclan Bloodline; 100% Riverclan Rank; Kitten EXTRA: //
Moeder: Vixencry Vader: Graywing
✽ CLAN HIGH RANKS Leader; Butterstar Deputy; Futuresong Medicine cat; Honeyscent Medicine cat apprentice.; //
✽ UITERLIJK Vachtkleur; Lichtbruine/donker bruine poes met een witte borst en witte voorpoten. Vachtlengte; Tinker is een kortharige kat, net zoals haar tante langs moeders kant. Lichaamsbouw; Haar lichaamsbouw is stevig, maar niet al te groot. Herkenbare aspecten; De bruine plekken op haar snoetje (zie faceclaim) is typisch iets voor haar. (Als kitten is dit ook al zichtbaar, maar minder) Littekens; Tinkerkit heeft geen littekens. Extra: //
✽ INNERLIJK General; Pittig, jaloers, wantrouwend, ongeduldig, snel geïrriteerd, nieuwsgierig, avonturier, loopt over van enthousiasme, Tinker, ...
Pittig; Tinker is een pittige tante. Ze zal laten weten wat zij het beste acht en zal dan ook strijden om haar doel te bereiken. Dit kan men zien als een slechte karaktereigenschap, maar kan ook even goed positief zijn. Haar vechtlust zal goed zijn en ze zal nieuwe dingen dan ook snel opslaan in haar kopje. Als apprentice zal ze zich dan ook volledig geven om zichzelf te bewijzen als een volwaardige warrior. (Is ook gelinkt aan haar enthousiasme) Jaloers; Net zoals het karakter waarop ze deels gebaseerd is, kan Tinker snel jaloers worden. Dit loopt deels samen met haar pittige eigenschap. Ze zal zal aan bepaalde katten blijven plakken (zoals haar moeder) en als er dan andere katten zijn die de aandacht van haar moeder opeisen, zal zij laten zien dat enkel zij, en alleen zij, de aandacht van hun moeder verdiend. Haar pittige karaktertrek speelt hier zeker een rol. Ze zal niet snel opgeven. Ze zal bereiken wat ze wilt en ze zal het ook niet verbergen. Ze zal openlijk laten zien dat ze jaloers is. Ze zal ook sneller haar moeder, vrienden, katten waar ze misschien iets voor voelt,... opeisen voor zichzelf. Wantrouwend;Tinker is zeer trouw naar haar kleine vriendenkring toe en zal hen dan ook niet snel laten gaan. Verandering in haar vertrouwde omgeving maakt haar dan ook wat onzeker. Ze zal wantrouwend zijn naar nieuwe katten die haar omgeving betreden en die haar vrienden benaderen. Dit wantrouwen naar nieuwe dingen en katten is één van de oorzaken voor haar jaloersheid. Ongeduldig; Tinker zal zich volledig geven om haar doel te bereiken en zal dan ook snel boos/koppig worden als iets niet direct lukt. Alles moet voor haar snel gaan. Als iets niet lukt of te lang duurt, kan je dit van haar snoetje aflezen. Snel geïrriteerd; Door haar ongeduldige karaktereigenschap zal Tinker snel geïrriteerd zijn. Ze zal de andere niet beginnen afsnauwen, maar zal zich eerder afzonderen van degene die haar irriteren. Ze zal uit frustratie nieuwe trucjes verzinnen. (Zie Tinker-eigenschap) Nieuwsgierig; Ondanks haar mindere eigenschappen is en blijft Tinker een nieuwsgierige kitten. Niets die haar daarvan weerhoud. In het begin zal ze vooral op zichzelf op onderzoek uitgaan, later zal ze andere met zich meeslepen. Avonturier; Ze is, mede dankzij het nieuwsgierig zijn, een echte avonturier en zal soms dan ook echt op onderzoek uitgaan. Dit gaat van de meest normale dingen, tot de meest absurde dingen. Enthousiasme; Ondanks haar ongeduldig en jaloers karakter is Tinker een bom vol enthousiasme. Ze springt van de ene naar de andere gaat en vind het geweldig als ze iets nieuws ziet. Als avonturier zal ze er sneller op uit gaan en vaker het nest uitvluchten om nieuwe dingen te ontdekken. Het enige wat natuurlijk in haar nadeel ligt, is dat ze soms het gevaar niet inziet van haar omgeving. Tinker; Als apprentice zal ze allerlei dingen verzinnen die haar kunnen helpen om snel warrior te laten worden. ze gaat nadenken over trucjes en probeert een beetje vals te spelen. Dit doet ze door anders te denken dan andere. Nieuwe dingen ontdekken en trucjes verzinnen is iets waar ze heel goed in is en die meestal wel lukken, maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ze haar trainingen moet laten vallen.
Extra: Andere karaktereigenschappen hangen af van wat er in de rpg gebeurt. Dit zijn richtlijnen, maar kunnen veranderen naargelang de gebeurtenissen en katten in haar omgeving.
✽ ME Naam; Yanthe Leeftijd; 18jaar jong c: Ervaring; 6 à 7jaar Motivatie; Als eerste wil ik zeggen dat ik dit duo al een tijdje volg en omdat ze dicht bij Silvercloud en Panthergrowl staan -wink-. Maar dat is natuurlijk niet de enige reden dat ik me hier aanmeld. Ik wil gewoon zo graag een kitten met de naam Tinkerbell x3. Ik wil met haar eens een héén ander karakter brengen, zoals de meeste andere kits. Ik wil iets nieuws doen, maardan kan natuurlijk niet zonder een geweldige familie! Andere acounts: Hazelnut, Lizardpaw, Silvercloud, ...
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} wo 24 feb 2016 - 10:01
Ten eerste, ik kan niet wachten! Alleen ben ik van 25 februari tot 27 februari aan het logeren, dus mocht ik gekozen worden, kan ik Fallenkit pas op z'n vroegst zaterdagavond aanmaken. ^^'
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} wo 24 feb 2016 - 16:52
She-Cat
Dominant
Honest
Loyal
Independent
Crimsonlight
Name; Crimsonkit Future names; Crimsonpaw - Crimsonlight Orgin of name;Crimson: Door haar prachtige rode vachtkleur. light: Ze loopt heel 'licht', daarbij is ze slank gebouwd waardoor ze ook aan 'light' komt. Meaning; diep rode kleur licht Gender; She-Cat
Fur color; Rode classic tabby Fur length; Short Eye color; Blauw (Kitten) -> Amber Nails; White White spotting; Wit befje en witte teentjes Nose; pink 'Faceclaim'; Mijn kitty Yuna~
Kitten
Apprentice
Warrior x
Crimsonlight
Qua karakter ga ik het zoveel mogelijk nabootsen als die van mijn kat... Dus hieronder de keywoorden die erbij horen, aangezien ik haar zoveel mogelijk wil uitwerken in de RPG.
Dominant Ja, ze is klein. Ja, ze is niet gespierd. Maar gosh, pas op voor deze poes; want ze is toch eens dominant! Alles wat van haar is, is van haar. Daar mag je zeker niet aankomen. Ze is dan ook totaal niet bang om oudere en sterkere katten uit te dagen, waardoor ze regelmatig met een zeer oogje of wondjes terug komt.
Zelfstandig Aan de ene kant is ze erg zelfstandig, maar dat is vooral overdag. Overdag wilt ze geen hulp en vindt ze het alles maar best. In de nacht is het echter andersom, ze gaat mauwen als ze geen aandacht krijgt en wilt tegen een warme, grote bron zitten. Het liefste er nog onder ook.
Crimsonlight
Dusss. Ik ben Bo, 16 jaar oud. Ik wil graag een kitten spelen, omdat... Als ik eerlijk ben vind ik het een leuk idee. Vooral dat harde opvoedings-gedeelte. Crimson is gebaseerd op mijn eigen kitten, Yuna, waar ook de foto's vandaan gaan komen enzo. Waarom ik een kitten baseer op mijn kat? Omdat de andere kat ook nog op warrior cats komt en ik het zielig vind als zij dan niet mag. Omdat ik inspiratie heb met haar karakter! Ik heb in totaal 4 jaar ervaring met rpg'en, waarvan 3 jaar op warrior cats. Maar doordat ik sinds kort weer terug ben heb ik niet veel door gekregen van dit koppel, maar ik heb alles bijgelezen~. Dit wordt dan samen met de andere kitten mijn laatste accounts, waardoor ik op een aantal van 4 accounts kom. Dus actief houden moet wel goed gaan! Wel heb ik over een tijdje examens, dus dan zal er wel een inactieve periode komen, maar daarna word ik wel weer actief natuurlijk c: Ik wil iedereen veel geluk wensen (:
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} do 25 feb 2016 - 8:06
Dawnkit
Name: Dawnkit Futurenames: Dawnpaw Dawn ??? Nick name: Dawn Age: Unborn Gender: Female Clan: RivierClan Rank: Kitten Bloodline: 100% RivierClan
Parents: Graywing and Vicencry Siblings: Bloodline: 100 % RivierClan
Outside
Fur: Red Fur Length: Half long/long Eye: Nose: Pink Paw Pads: Pink Build: Klein en slank Ze zal een klein kitten zijn. Ze zal de eerste 1/2 manen wat zwakjes zijn. Hierna zal ze wat sterker worden. Ze zal nog steeds wat klein en magertjes blijven, maar dit valt niet heel erg op door haar lange rode vacht.
Inside
Kitten
Als kitten zal ze de eerste 1/2 manen wat zwakjes zijn. Al is ze qua karakter een sterk kitten, ze zal niks laten tegen gouden door haar grootte of doordat ze wat zwakjes is. Ze is niet erg druk en heeft veel geduld.
Aardig, rustig, klein, zwak, geduldig
Apprentice
Als Apprentice zal ze de eerste manen nog redelijk hetzelfde zijn als haar laaste kitten manen. Ze zal nog steeds erg rustig zijn. Ze zal nog steeds wat klein en mager zijn, al valt dit niet op door haar rode vacht. Jagen kan ze redelijk, vechten zal ze eerst wat minder in zijn, vanwege haar grootte ook, maar met een goeie mentor zal ze dit best leren. De laste manen van haar Apprentice tijd zal ze wat sterker worden. Ze zal nu wel ongeveer even groot zijn als andere katten. Mager is ze nog steeds wel wat, maar dit valt haast niet op door haar lange vacht. Ze houd van kittens. Eventjes niet trainen en met een kit spelen vind ze dan ook geen probleem. Ze hartstikke lief en aardig, maar een beetje eigenwijs is ze wel. Ze heeft een eigen willetje.
Als warrior is ze zeker niet meer dat zwakke kittentje dat ze eerst was. Ze is een sterke warrior geworden. Haar achterstand in grootte heeft ze inmideels helemaal ingehaald, ze is nu zelfs redelijk sterk. Mager is ze nu helemaal niet meer. Ze is een erg rustig poes. Vechten kan ze nu goed en jagen ook. Kittens en Apprentice vind ze erg leuk, ze wil dan ook graag mentor worden. Ze is ook een echt moedertype. Ze zal niet snel boos zijn en ruzie houd ze echt niet van. Je kunt haar ook niet snel boos krijgen. Ze zal wel nog steeds wat eigenwijs zijn.
Sterk, rustig, moeder type, eigenwijs
Me
Name: Selena Age: 12 years RPG ervaring: Hier zit ik nog niet heel lang, op andere sites heb ik zeker 2/3 jaar RPGen gedaan. Bekendste/actiefst account: Splashpaw and Icekit Motivation: Hey, ik ben dus Selena. Ik vind Vixencry en Graywing een erg leuk koppen. Het lijkt me dan ook leuk om een kitten van hun te spelen. Ik zou ook graag een katje willen speen met familie, de katjes die ik nu speel hebben dus geen familie. Dat beide ouders actief zijn hier op warrior cats vind ik ook mooi. Verder lijkt mij Dawnkit ook een erg leuk katje om te spelen.
Succes met kiezen en iedereen die zich heeft aangemeld natuurlijk ook succes!
Laatst aangepast door Icekit op do 25 feb 2016 - 17:15; in totaal 1 keer bewerkt
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} vr 26 feb 2016 - 21:03
TOETSWEEK IS VOORBIJ! De deadline trouwens ook, en de aanmeldingen zijn nu officieel gesloten. Dani en ik zullen dit weekend de kittens gaan kiezen, en het geboortetopic aanmaken.
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} zo 28 feb 2016 - 0:34
Na even overleggen zijn ik en Endria eruit gekomen! Wij willen wel even zeggen dat we de aanmeldingen stuk voor stuk allemaal heel leuk vonden om te lezen en we danken jullie voor de aanmeldingen! Jullie hebben het ons heel moeilijk gemaakt. Het zijn uiteindelijk 4 kittens geworden.
Kitten 1:
Tinkerkit van Yanthe
Kitten 2:
Mockingkit van Daan
Kitten 3:
Pouncingkit van Fien
Kitten 4:
Thawkit van Pommeline
Als iemand een voorkeur heeft voor de geboortevolgorde roep maar! Anders zal ik het doen in het geboortetopic.
- Dani & Endria
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: We were victims of the night {KS} zo 28 feb 2016 - 1:35
Het is echt een leuk nest geworden! Ik heb me niet aangemeld, maar wel gestalkt >3 Gefeliciteerd allemaal!