| And if you think it will never happen again roses turns black~ | |
|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 12:27 | |
| |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 12:30 | |
| WAT LEUK IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN YAAASYAAASYAAASSSS Gefeliciteerd iedereen en toch heel mooi gemaakt voor de anderen C: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 12:40 | |
| |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 12:50 | |
| Ook al heb ik me niet aangemeld, ik vind het een erg leuk nestje geworden. Gefeliciteerd allemaal c: |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 13:43 | |
| Dankjewel allebei! <33 Ik zal hem gelijk klaarmaken. |
|
| |
{ evy it is } 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 14:38 | |
| There she is, you called it, that's impressive ~~ |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 15:07 | |
| Gefeliciteerd iedereen!!!
jammer dat k niet gekozen ben |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 17:53 | |
| Jammer dat ik niet gekozen ben. Voor degene die wel gekozen zijn: Gefeliciteerd! |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 14 feb 2016 - 18:04 | |
| Het waren echt veel goede aanmeldingen en heel moeilijk om te kiezen hoor guyz <3 Dus niet getreurd, volgende keer altijd beter! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 6 maa 2016 - 9:13 | |
| Omdat Daan stopt met WC hebben we een klein probleempje met het geboren worden van de kittens, daarom hebben we besloten om Brinde en Sparrow tijdelijk te laten bevriezen. Brindle kan niet eeuwig zanger blijven in de RPG. Dit betekend dat de kittens in ieder geval nu nog niet geboren gaan worden. Sorry hiervoor, hopelijk kunnen we het later nog een keer doorzetten. |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 6 maa 2016 - 14:06 | |
| Hmm, jammer. Hopelijk kan het later dan doorgaan. |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 6 maa 2016 - 23:45 | |
| :CCC Daar was ik al bang voor :C Neeeeee :C Nu ben ik sad |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ ma 1 aug 2016 - 14:08 | |
| Van mij mogen ze een moon worden c: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ ma 1 aug 2016 - 18:16 | |
| Yay <'3 ik heb het verandert ^^ btw, is een van de twee ouders (of allebei ghehe drama) geïnteresseerd in een topicje met Amber? c: (of siblings zijn ook goed ik wil gewoon familietopicjes <'3) |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ ma 15 aug 2016 - 15:07 | |
| De kittens mogen naar 2 moons, omdat de kittens van Mouse nu geboren worden. Als jullie dat ook goed vinden? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ do 18 aug 2016 - 12:28 | |
| Is goed voor mij, ik zal het meteen veranderen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ do 8 sep 2016 - 19:34 | |
| Het is nu bijna een maand geleden dat ze verouderd zijn, wat zeggen jullie ervan als ze 3 moons worden nu? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ vr 9 sep 2016 - 15:34 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 2 okt 2016 - 11:23 | |
| De kittens mogen op 4 moons c: |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ zo 2 okt 2016 - 11:59 | |
| Yay ^^ Ik verander het meteen c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~ | |
| |
|
| |
|