We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 feb 2016 - 18:16
Sorry mensen dat ik zo inactief ben maar voor het nieuwe project moet ik twee hoofdstukken ontwerpen en een cover in een week ;-; Het is gewoon zo veel :c Daarna zal het waarschijnlijk wel weer makkelijker gaan :c Dun kill me x3
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 feb 2016 - 18:30
Echopaw schreef:
Ik heb het nu weer rustig hihi. Alleen een moeilijke kunstgeschiedenis toets volgende week... Maar daar maak ik me nog eeeeeeven niet druk om.
WANT IK GA NAAR IMAGINE DRAGONS DEZE VRIJDAG OOKAL GA IK MET EEN JONGEN DIE IK NOGAL IRRITANT VIND EN DIE EEN CRUSH OP ME HEEFT IDGAF I'M GONNA ENJOY THAT SHIT HA HA.
Dude! Ik ga ook! Dan moeten we eigenlijk meeten (A)
Soo, how's life guys??
#Awesome:
Killerkit
Member
chwis bender 317 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: Just 2 moons and already awesome af Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 feb 2016 - 18:35
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 feb 2016 - 18:39
Tallshadow schreef:
Echopaw schreef:
Ik heb het nu weer rustig hihi. Alleen een moeilijke kunstgeschiedenis toets volgende week... Maar daar maak ik me nog eeeeeeven niet druk om.
WANT IK GA NAAR IMAGINE DRAGONS DEZE VRIJDAG OOKAL GA IK MET EEN JONGEN DIE IK NOGAL IRRITANT VIND EN DIE EEN CRUSH OP ME HEEFT IDGAF I'M GONNA ENJOY THAT SHIT HA HA.
Dude! Ik ga ook! Dan moeten we eigenlijk meeten (A)
Soo, how's life guys??
Dat zou cool zijn Em B)
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 feb 2016 - 18:55
Sinnie huilt in een hoekje dat ze Talliewallie kwijt raakt een gemene vieze iewl Littlestream. Hmmm misschien moet ze toch maar voor Fluffypants Ace gaan xd
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 feb 2016 - 19:03
Bijles liep een uur uit. ;w; Ik wil eigenlijk nog wat posten en doen maar aan de andere kant heb ik zin om in m'n bed te gaan liggen en er nooit meer uit te komen.
from shadows we'll descend upon the world take back what you stole from shadows we'll reclaim our destiny set our future free
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"