|
|
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:02 | |
| Omg, het leadertekstje van Whiffle, Clawstar :') Zou eigg best nog een coole naam zijn haha
Geen details Demi ;w; Again, beterschap^^ Kzou het zelf nie voor willen hebben (A) ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:02 | |
| |
|
| |
Nickname: Lili[et] 86 Actief
| |
| |
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:06 | |
| Ugh, zoveel hoofdpijn. .w. Hoe gaat het met jullie hier? VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Pommeline 150 Actief
| |
| |
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:07 | |
| - Fairfaith schreef:
- Ugh, zoveel hoofdpijn. .w. Hoe gaat het met jullie hier?
aaww juul beterschap :c Met mij gaat het goed c; vooral nu ik morgen vrij heb ;3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:08 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:08 | |
| - Stallionheart schreef:
- Even bijposten
Hoe ist hier? Ben jij Rebecca als in Otterflight? c: @Chi; Ikr, ik kon 't niet laten :') @Juul; Beterschap, ga anders even op je bed liggen en je hoofd wat rust geven door beeldschermen te mijden, dat werkt bij mij vaak c: Met mij gaat t goed btw. |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:09 | |
| @ Nath, Jap c: That's me Ava & Sig by El4a |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:11 | |
| Dankjulliewel. <3 Hnng, ik zou morgen ook wel vrij willen. Heb net wel twee hoofdstukken natuurkunde gemaakt. ook al snapte ik er vrij weinig van, maar ach. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:14 | |
| @Rebecca; Awesome, sinds wanneer ben jij hier weer actief? Cuz I missed ya here c: @Juul; je bent goed bezig hoor, take your rest <3 |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:18 | |
| @ Nath, Euhm.. al eventjes I guess Eerst ben ik meer actief geweest met Summer en nu met Stallion Ava & Sig by El4a |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:20 | |
| Ah oké, ja dat is me een beetje ontgaan. Leuk however c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:35 | |
| - .Swanpaw schreef:
- Ik heb zo lang zitten twijfelen of ik Swan gewoon dood zou laten gaan, maar ik denk toch van niet ;3
NOOHW! Swanpaw mag niet dood! ;_; 3 ---- Mag ik vragen hoe jullie die post zegmaar in het midden krijgen? Want ik probeer van alles maar nope.. :/ Some days you just to createYour own sunshine- .:
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:39 | |
| - 'Sunpaw schreef:
- .Swanpaw schreef:
- Ik heb zo lang zitten twijfelen of ik Swan gewoon dood zou laten gaan, maar ik denk toch van niet ;3
NOOHW! Swanpaw mag niet dood! ;_; 3
----
Mag ik vragen hoe jullie die post zegmaar in het midden krijgen? Want ik probeer van alles maar nope.. :/ Ik gebruik deze: - Code:
-
<blockquote> i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:40 | |
| @ Sunpaw, Daar gebruik je deze code zonder spaties voor: < b l o c k q u o t e > tekst hier< / b l o c k q u o t e> Ava & Sig by El4a |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 jan 2016 - 19:46 | |
| Hoe vaker je de blockquote neer zet, hoe meer de tekst naar het midden gaat - Spoiler:
Tekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekstTekst tekst tekst
|
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|