San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I can fake a smile ll Iciclepaw za 23 jan 2016 - 19:25 | |
|
"Dan draai je je om en verdwijn je met die rotkop van je." siste haar broer rose versmalde haar ogen en keek haar broer strak aan ze was kwaad echt heel kwaad en deed moeite zich zelf in te houden voor Icicle "Ik probeer jou te beschermen, ThunderClan is niet te vertrouwen. Ga terug naar het kamp, ik reken wel met hem af." gromde hij naar haar Rose gromde terug en ging op zijn staart staan 'Ik heb jou hulp niet nodig!' Siste ze vel "Luister, visvreter." begon hij kalm, maar met een sissende ondertoon. "Ik zal weggaan, maar de volgende keer zal je een toontje lager zingen." begon Icicel voordat hij naar haar toe trippelde"Moren, Sunningrocks, Moonhigh." fluisterde hij snel in haar oor voordat hij in de bosjes verdween, Rose keek hem zwijgend na 'Sunningrocks' mompelde ze zachtjes terijl ze zich naar haar broer draaide 'Jij' siste ze kwaad 'Jij gaat dit nooit meer doen ik kan perfect voor me zelf zorgen thank you very mush' siste ze kwaad ' I dont need you're help' siste ze vervolgens harder dan ze verwacht had, Rose keek hem vel aan en verdween in de bosjes terug naar het riverclan kamp weg van haar broer die ze wel wat kon aandoen.
|
|
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I can fake a smile ll Iciclepaw za 23 jan 2016 - 20:21 | |
|
Hij grinnikte nadag de kater wegliep. Al was hij nogal bezorgd nadat de zwarte kater wat fluisterde in het oor van zijn zusje. Hij gromde laag. Zijn staart heen en weer zwiepend. Wat was die ThunderClanner van plan? 'Jij. Jij gaat dit nooit meer doen ik kan perfect voor me zelf zorgen thank you very mush. I dont need you're help' siste ze kwaad voordat ze wegliep. "Wacht maar!" blies hij boos tegen zijn zusje. "Ooit zal je mijn hulp nodig hebben." Hij liep richtin de sndere kant, naar de Twoleg Place. "Ooit." zei hij zachtjes zuchtend. Hij gaf om haar. En als die zwarte kater haar iets aandeed vergaf hij het zichzelf nooit. Dapplerain was dood en zijn vader, wie in StarClansnaam het ook was, mocht stikken in zijn eigen bloed. Rosepaw was de enige zus die hij had.
- Topic uit I guess
|
|