Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Sick and tired of feeling sick and tired wo 20 jan 2016 - 14:59 | |
| Na net nog een ferme hoestbui te hebben gehad, had Silvercloud toch besloten om naar Honeyscent te gaan. Ze had het Panther ook beloofd om even bij haar langs te gaan. Eenmaal bij het perk van de Medicine cat aangekomen, bleef ze even staan waar ze stond. Met elke stap die ze dichter naar Honey zette, leek het alsof haar maag haar tegenwerkte. Ze bleef daar dan ook even staan om te bekomen, voordat ze verder liep naar de den. "H-honeyscent?" mauwde ze zachtjes toen ze er eenmaal was. Ze liep de den niet binnen maar bleef buiten wachten.
Honeyscent + SPT |
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Sick and tired of feeling sick and tired za 23 jan 2016 - 14:02 | |
| Even had ze rust gehad, eventjes had ze tijd gehad om de rotzooi in haar den op te ruimen. Maar dat was niet voor lang, toen ze weer een stem achter zich hoorde. Ze draaide zich om en zag dat Silvercloud haar den binnen was gekomen. "Hallo Silvercloud, wat kan ik voor je doen?" vroeg ze aan de zilvergekleurde kattin, terwijl ze nog even een paar kruiden op hun plek legde en keek naar het rek waar alles in stond. Ongeveer, later zou ze het wel fatsoeneren.
|
|
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Sick and tired of feeling sick and tired di 26 jan 2016 - 11:47 | |
| "Hallo Silvercloud, wat kan ik voor je doen?" Ze glimlachte kort toen ze Honeyscent's stem hoorde. "De laatste tijd voel ik me niet echt denderend." zei ze en zette een zette een stap verder de den in, zodat ze helemaal in de den van de Medicine Cat stond. "Ik krijg om de zoveel tijd last van hoestaanvallen." ging ze verder en liet haar blik even naar de hoopjes kruiden gaan. Ze ademde even diep in toen ze weer een hoestbui voelde aankomen. Ze probeerde het tegen te houden, maar slaagde er niet echt in. Ze draaide haar kopje dan ook even weg van de witte poes en keek haar vervolgens verontschuldigend aan. |
|
| Onderwerp: Re: Sick and tired of feeling sick and tired | |
| |
|