|
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:23 | |
| @mims: <33 panther houdt gewoon van haar (niet romantisch ofc, maar you know)
lol panther ging van een schatje naar een moordenaar: “"Ik ben weer terug voor je het weet, duif," miauwde hij haar geruststellend toe en gaf haar een lik over haar snuit. "Voor jou en de kittens," fluisterde hij haar warm toe en gaf haar nog een laatste kopje” -> “automatisch ontblootte Panthergrowl zijn tanden. Hij zou haar pakken, aanvallen tot er niks meer van over was. Hij zou haar vermoorden als het nodig was. Zovaak dat ze geen levens meer overhad. " |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:27 | |
| @Lolo; Hahah, ik herken dat Zo zou Thistle ook gaan reageren xD Thistle has found a fondness for fighting and killing, may not be a good thing, tbh xD »{ ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }« |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:30 | |
| Boter heeft echt gwn 4 fav idioten xd Panthergrowl Thistleclaw Graywing Smokegaze
Dr killing buddies :')
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:33 | |
| Iemand een topic met Zealspark?
Ik verveel me en kan nie slapen D: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:34 | |
| Omg de cinnamon roll meme past best goed op mn chars xd
Butterstar - Looks like a cinnamonroll could actually kill you Rowanflight - looks like could kill you is actually a cinnamonroll Sinclaw - looks like could kill you could actually kill you Bearkit - looks like a cinnamonroll is actually a cinnamonroll
|
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:39 | |
| Ohngod daar gaat nog een leven van boter dan xD spontane hartaanval
|
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:42 | |
| Plot twist elk leven dat boter verliest komt door shadown
(That would be horrible ._.)
|
|
| |
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:46 | |
| - Zealspark schreef:
- Iemand een topic met Zealspark?
Ik verveel me en kan nie slapen D: Ikkuh wil wel? Maar dan is het wel Sc en Tc dus idk :'D |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:47 | |
| Miep. Ik heb te veel lol met levels bedenken voor mn project :') Daarna nog 2 stuks gear maken en wat visual aspecten en dan kan ik miss nog wat gamen vannacht :') »{ ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }« |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 22:49 | |
| @tessa np c; em god alsjeblieft nee xD arme boter is ze zo dood datze shadow nieteens dr apprentice naam zou kunnen geven omdat ze onder de grond ligt lol
|
|
| |
| |
| |
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 23:13 | |
| Ik heb m'n eerste echt goede acc teruggevonden hihihi |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 23:45 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik denk de hele tijd dat Chi achter alle accounts zit vanwege die setjes xD
Hey guys! Ik probeer me te gedragen naar ziek zijn maar het gaat mis want ik ben vrolijk en kijk House om kwart voor twaalf (A) So, How's life? Ik weet niet of ik dat als een belediging of compliment moet beschouwen XD Maar ik ga slapen. Daarnet nog snel ff gefreakt op een paardenspel met m'n broer. Hij heeft me zomaar pluscoins gegeven op MyHorsez<3 Anyways, good night all! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 23:46 | |
| - Zealspark schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ik denk de hele tijd dat Chi achter alle accounts zit vanwege die setjes xD
Hey guys! Ik probeer me te gedragen naar ziek zijn maar het gaat mis want ik ben vrolijk en kijk House om kwart voor twaalf (A) So, How's life? Ik weet niet of ik dat als een belediging of compliment moet beschouwen XD
Maar ik ga slapen. Daarnet nog snel ff gefreakt op een paardenspel met m'n broer. Hij heeft me zomaar pluscoins gegeven op MyHorsez<3
Anyways, good night all! Compliment you weirdo >3 Al haal ik nu de hele tijd Zeal en Firepaw ook door mekaar omdat Waz lange tijd precies zo'n soort setje had xD Goodnight en yey for the pluscoins! - #Awesome:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|