| [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje | |
|
32 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 19:01 | |
| Hey, ik zoek nog een pleegmoeder voor mijn katje en nog een broerje of zusje.
Icekit
Icekit is een rustig poesje. Haar kleur is grijs met wit en blauwe ogen. Ze gaat waarschijnlijk in de windclan leven, ze moet nog wel geaccepteerd worden. Haar pleegmoeder of broertje/zusje moet dus ook in de windclan leven. Ze is 2 maand oud, maar dit kan ook nog wel een beetje aangepast worden. Ze is een erg rustig en verlegen katje. Soms is ze een beetje onzeker over zichzelf, terwijl ze wel heel slim is. Ze is een klein en smal gebouwd katje. Haar vader is onbekend en moeder is gestorven. Icekit is als laste geboren uit het nest. Haar broertje of zusje moet uit het zelfde nest komen.
Wil iemand haar pleegmoeder, broertje of zusje zijn? |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 19:19 | |
| Ik heb wel interesse als sibling, heb een ideetje voor een nieuw account namelijk. Zou een bruine vachtkleur kunnen? |
|
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 19:22 | |
| Arcticfox kan wel een pleegmoeder zijn? Het past niet heel erg bij haar kakater (zie voorsteltopic) maar dit kan juist wel interessant zijn. Er moet dan wel een goede reden zijn dat Arctic voor haar zorgt, misschien kende Arctic de moeder van Icekit goed? |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 19:25 | |
| Northernlight zou foster mams zijn. Ze heeft zelf een zoontje van 1 maand oud - enige eis is alleen dat broertje zusje dus niet meer komt want North is een hele goede moeder maar 3 word haar te veel. Mede omdat eerste keer moederschap haha.
Northernlight is een arrogante bitchy poes die voor haar eigen kittens alles doet. Ze is zelf haar ouders op de leeftijd van Icekit voor haar ogen vermoord zien worden.
Succes met kiezen haha |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 20:03 | |
| Ik denk dat ik het karakter van Arcticfox toch een beetje ga veranderen, ik heb namelijk een account waar dat karakter beter bij past. Arcticfox zal waarschijnlijk liever worden dan hoe het nu in het voorsteltopic beschreven staat.
(ik ben ook Arcticfox) |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 20:26 | |
| Ja bruin kan wel ja, hoe zal hij verder eruit zien/doen? Articfox als pleegmoeder lijkt me erg leuk, denk er nog wel even overna als dat goed is. Misschien is er ook nog iemand anders die zich aanmeld. Oke, en als je haar karakter niet verandert vind ik het goed dat Icekits moeder goede vrienden met Articfox was, of als je dat zowiezo dan zou willen mag jij kiezen. Northernlight als pleegmoeder lijkt me ook erg leuk, maar dan kan ze dus geen broertje/zusje hebben. Maar dan heeft ze wel bearkit als pleegbroertje, denk er nog even over na als dat goed is. |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 20:33 | |
| ik maak waarschijnlijk straks een aanmelding. |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 20:34 | |
| Ik ga morgen goed nadenken over Arctics karakter. Hoe ze nu is beschreven was wel hoe ik haar in gedachte had, maar nu ik ook met haar post twijfel ik. Maar mij lijkt het leuk, en neem de tijd met kiezen |
|
| |
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 21:05 | |
| Kijkkijk als je voor Northern kiest dan krijg je dit er ook bij ^^.
(Self advertisement) |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje za 9 jan 2016 - 21:08 | |
| Oke, dan wacht ik zowiezo nog even tot morgen met kiezen en als lola haar aanmelding klaar heeft |
|
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 17:38 | |
| Ik heb besloten Arctics karakter redelijk het zelfde te houden, ze is wat vriendelijker maar veder is er niets veranderd. - Dit is haar karakter:
Arcticfox is over het algemeen een poes met een goed/neutraal karakter. Ze is tegenover vreemden en katten van een andere clan vaak redelijk vriendelijk, maar wel wantrouwend an afstandelijk. Ze kan best hard zijn, vooral als er onaardig tegen haar gedaan wordt. Arctic is ook absoluut niet bang om te vechten, ze weet vaak wel wat ze doet en gedraagt zich anders tegen sterkere katten. Maar dit doet ze niet altijd waardoor ze soms wel in de problemen komt.
Tegenover familie en vrienden is ze zachter en erg beschermend. Voor deze zal ze alles doen en deze zal ze met haar leven beschermen. Voor haar hebben vrienden en familie ook een belangrijke betekenis. Ze zal niet zomaar iedereen die aardig tegen haar is als goede vriend(in) beschouwen. Ze vind haar clangenoten natuurlijk ook belangrijk en de clan betekend veel voor haar, maar vrienden en familie zijn toch anders.
Verder is Arcticfox niet echt heel erg geduldig. Dit heeft haar vooral vroeger in de weg gezeten, het leren jagen ging in het begin erg moeizaam omdat ze vaak toch te snel in actie wilde komen. Inmiddels kan ze heel goed jagen en heeft ze deze eigenschap in die situatie ook onder controle, maar in andere situaties kan ze nog steeds ongeduldig zijn. Hierdoor is ze ook wat minder goed met kittens, daar heeft ze het geduld niet voor. Deze vermijd ze soms ook een klein beetje.
|
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 17:57 | |
| Oke articfox. Zal kijken of ik vanavond mijn keuze kan maken. Helaas zal een broertje/zusje niet doorgaan, omdat kitten aanmeldingen gesloten zijn, erg jammer.
Laatst aangepast door Icekit op zo 10 jan 2016 - 19:23; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 18:06 | |
| Is goed, neem de tijd hoor |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 19:23 | |
| Als ik wel voor articfox kies, zou je het dan ook erg vinden als ze alleen pleegmoeder van Icekit zou zijn? |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 19:54 | |
| Nee hoor, dat vind ik niet erg |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 20:23 | |
| Oke, heb mijn keuze gemaakt. Icekits pleegmoeder word arcticfox. Het katje dat Lola misschien wou aanmelden gaat dus niet door, omdat de kitten aanmeldingen gesloten zijn... Sorry, Northernlight en bearkit vind ik ook erg leuk, maar mijn keuze is toch arcticfox geworden. Icekit moet nog steeds wel eerst even geapccepteerd worden in de windclan.
Laatst aangepast door Icekit op zo 10 jan 2016 - 20:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 20:25 | |
| Ja daarom had ik geen aanmelding meer gemaakt XD |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 20:32 | |
| Leuk! C: Als ze geaccepteerd is kunnen we misschien een topic doen? En gaat Arctic Ice verzorgen omdat ze de moeder goed kent? |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 20:41 | |
| Ja, als ze geaccepteerd is kunnen wel topic doen ja. Ja als jij dat goed vind waren Arctic en Icekits haarmoeder goede vrienden |
|
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje zo 10 jan 2016 - 20:42 | |
| Ja, dat is goed |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Pleegmoeder en broertje/zusje | |
| |
|
| |