We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jan 2016 - 21:24
Rebecca@ Magpiekit, Foxfang, Bearpaw, ... ^^ Daan@ Hehe mijn avond is ook stukke beter nu xD Nope is geblokkeerd door ouders :/ Lolo@ Dat is leuk om te horen hehe, met mij gaat het heel goed. Alleen heb ik nu uitgevonden dat ik totaal niet kan zingen hahaha
> Foxfang, Magpiepaw & Vermilionkit <
Frostfaith
Member
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jan 2016 - 21:38
Zealspark schreef:
Frostfaith is knap<3
Hey all! Omg, daarnet voor 't eerst sinds lange tijd nog eens een stoute Aron meegemaakt :') Hij schoot telkens weg en pakte zijn bit stevig vast, waardoor ik geen controle meer had. Ik haat streng zijn, maar toen moest het toch wel echt haha
Nadien weer super braaf nadat ik eens kwaad was geworden :') Raar beest toch hahah<3
Dankjee. Dankzij Quinty. <'3 Pakte zijn bit vast? Wow dat heb ik nog nooit meegemaakt. :'D Wel paarden die gewoon koppig waren hoor, haha.
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jan 2016 - 21:51
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jan 2016 - 22:10
Frostfaith schreef:
Zealspark schreef:
Frostfaith is knap<3
Hey all! Omg, daarnet voor 't eerst sinds lange tijd nog eens een stoute Aron meegemaakt :') Hij schoot telkens weg en pakte zijn bit stevig vast, waardoor ik geen controle meer had. Ik haat streng zijn, maar toen moest het toch wel echt haha
Nadien weer super braaf nadat ik eens kwaad was geworden :') Raar beest toch hahah<3
Dankjee. Dankzij Quinty. <'3 Pakte zijn bit vast? Wow dat heb ik nog nooit meegemaakt. :'D Wel paarden die gewoon koppig waren hoor, haha.
Ja, ze kunnen als ze willen hun bit klem zetten door erop te bijten, dan hun hoofd in de lucht te gooien en wegrennen. Niet zo handig als een paard van 1m 75 dat doet, sws al zo sterk als een beer XD Veel mensen trainen ook nog een spier in de nek door op de verkeerde manier het hoofd naar beneden te dwingen (dwingen mag sws ook al niet) en dan worden ze ook beresterk in hun mond en heeft een bit weinig effect :') Daarom dat we nu met beenhulpen Aron leren sturen (A)