|
|
M 24 Actief Wolf in sheep clothes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 10:30 | |
| Morning.. i'm so tired -.- |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 11:56 | |
| Gisteren met enkel een touw rond Aron's nek gereden<3 Ging super, totdat er meerdere paarden in de piste kwamen en hij besloot hen te volgen xD |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 11:57 | |
| Nice Chi!
Ugh, ik moet m'n entry voor architectuuropdracht nog schrijven, maar dan moet ik boeken uit de bieb halen en dat is zo ver :/ |
|
| |
♡ 169 Actief No I don’t wanna
Sit still, look pretty
| |
| |
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| |
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 13:07 | |
| - Spottedwish schreef:
- Hihi thanks Iro<'3 Thuis beginnen ze 't ambetantig te vinden, is bijna het enige waarover ik praat x'D
horse addict
Nieuwe Spotted<3 Don't blame you, ik blijf ook over Mocha praten en mijn leasetijd is nog niet eens begonnen :') Spotted is smexy :'D |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 13:12 | |
| hahaha m'n broer heeft zelfs gedreigd me een mep te geven als ik nog één keer de naam Aron noem xD natuurlijk geen harde mep :') Atleast, I hope so xDIemand die lieve Spotted wilt vergezellen? :3 https://www.warriorcatsnl.com/t28095-hot-messSo you say I'm complicated > But you've had me underrated |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 13:15 | |
| Ahh, m'n moeders mini tattoo shop is open! ;v; Ze is nu m'n vader aan het doen en het wordt zo mooi ik ben zo trots. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 13:20 | |
| @Chi well... ik denk dat ik niet bij jou langs moet komen, gaat niet goed komen met onze paardentalk
@Juul OMW IK WIL TATTOO |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 13:29 | |
| hahaha xD
Nice Juul! Als ik ooit een tattoo wil kom ik wel bij jou langs c: |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| |
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 14:07 | |
| meh ik heb nog steeds last van reclme spam maar mijn vader zegt dat hij daar ook lst van hem e dt ik er maar mee om moet gaan ;/
anyways hey everyone c; |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 14:20 | |
| - Quietpaw schreef:
- Rosepaw'' schreef:
- meh ik heb nog steeds last van reclme spam maar mijn vader zegt dat hij daar ook lst van hem e dt ik er maar mee om moet gaan ;/
anyways hey everyone c; Haal Adware Cleaner er anders even door? Het is een heel berouwbaar en simpel programma en haalt alles heel snel weg c: nou ik heb er al een scan door heen laten gaan en die kon niks vinden, Ik heb geen adware cleaner en mijn ouders zijn niet van plan om er een te kopen ;/ |
|
| |
16 Actief
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 14:23 | |
| Heb je belangrijke programma's op je com? Want je kan ervoor kiezen om 'reset zonder documenten te verwijderen' te doen. Ik had dit ook, toen deed ik dat. Maar als je dure programma's hebt, tja... |
|
| |
16 Actief
| |
| |
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 14:28 | |
| - Rosepaw'' schreef:
- Quietpaw schreef:
- Rosepaw'' schreef:
- meh ik heb nog steeds last van reclme spam maar mijn vader zegt dat hij daar ook lst van hem e dt ik er maar mee om moet gaan ;/
anyways hey everyone c; Haal Adware Cleaner er anders even door? Het is een heel berouwbaar en simpel programma en haalt alles heel snel weg c: nou ik heb er al een scan door heen laten gaan en die kon niks vinden, Ik heb geen adware cleaner en mijn ouders zijn niet van plan om er een te kopen ;/ Een virusscan pikt ook meestal alleen de ergere dingen eruit, dus geen Adware en dat soort kleinere dingen. Adware Cleaner is heel makkelijk te dowloaden en ook weer te verwijderen ^^ Deze is volledig gratis: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 14:38 | |
| - Quietpaw schreef:
- Rosepaw'' schreef:
- Quietpaw schreef:
- Rosepaw'' schreef:
anyways hey everyone c; Haal Adware Cleaner er anders even door? Het is een heel berouwbaar en simpel programma en haalt alles heel snel weg c: nou ik heb er al een scan door heen laten gaan en die kon niks vinden, Ik heb geen adware cleaner en mijn ouders zijn niet van plan om er een te kopen ;/ Een virusscan pikt ook meestal alleen de ergere dingen eruit, dus geen Adware en dat soort kleinere dingen. Adware Cleaner is heel makkelijk te dowloaden en ook weer te verwijderen ^^ Deze is volledig gratis: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/
oke bedankt ik ga het eens proberen c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|