Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Wolfslaughter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 DPKsfdL
M
24
Actief
Wolf in sheep clothes

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfslaughter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 10:30

Morning.. i'm so tired -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 11:56

Gisteren met enkel een touw rond Aron's nek gereden<3
Ging super, totdat er meerdere paarden in de piste kwamen en hij besloot hen te volgen xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Inbj9j
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 11:57

Nice Chi!

Ugh, ik moet m'n entry voor architectuuropdracht nog schrijven, maar dan moet ik boeken uit de bieb halen en dat is zo ver :/

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Lovesong
Member

169
Actief
No I don’t wanna
Sit still, look pretty

CAT'S PROFILE
Rank:
Lovesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 12:37

Verveling heerst

Oh, I don't know what you've been told
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 MgOJOTn
But this girl right here's gonna rule the world
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 12:55

Zealspark schreef:
Gisteren met enkel een touw rond Aron's nek gereden<3
Ging super, totdat er meerdere paarden in de piste kwamen en hij besloot hen te volgen xD

Ik vind het zo leuk dat ik zelfs via berichtjes en fotootjes zie dat er gewoon zo'n goede klik tussen jullie ontstaat en het steeds beter gaat! Echt maakt me echt vrolijk afieofjep : D

It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 8yZbSjz
Spoiler:
Spottedwish
Member
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 13:04

Hihi thanks Iro<'3 Thuis beginnen ze 't ambetantig te vinden, is bijna het enige waarover ik praat x'D horse addict

Nieuwe Spotted<3

So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 AQQbnsh
Futuresong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 13:07

Spottedwish schreef:
Hihi thanks Iro<'3 Thuis beginnen ze 't ambetantig te vinden, is bijna het enige waarover ik praat x'D horse addict

Nieuwe Spotted<3

Don't blame you, ik blijf ook over Mocha praten en mijn leasetijd is nog niet eens begonnen :')

Spotted is smexy :'D

✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 4KAtOpk
Spoiler:
Spottedwish
Member
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 13:12

hahaha m'n broer heeft zelfs gedreigd me een mep te geven als ik nog één keer de naam Aron noem xD natuurlijk geen harde mep :') Atleast, I hope so xD

Iemand die lieve Spotted wilt vergezellen? :3
https://www.warriorcatsnl.com/t28095-hot-mess

So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 AQQbnsh
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 13:15

Ahh, m'n moeders mini tattoo shop is open! ;v; Ze is nu m'n vader aan het doen en het wordt zo mooi ik ben zo trots.

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Puddleshine
Member
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 13:20

@Chi well... ik denk dat ik niet bij jou langs moet komen, gaat niet goed komen met onze paardentalk

@Juul OMW IK WIL TATTOO

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Lz4NLPF
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 13:29

hahaha xD

Nice Juul! Als ik ooit een tattoo wil kom ik wel bij jou langs c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Inbj9j
Canarypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 13:44

Kheb gister voor het eerst in een lange tijd weer eens paardgereden. Dit is niet goed.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 6xvodx
Thanks Dani!
Rosefrost
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:07

meh ik heb nog steeds last van reclme spam maar mijn vader zegt dat hij daar ook lst van hem e dt ik er maar mee om moet gaan ;/

anyways hey everyone c;
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:15

Rosepaw'' schreef:
meh ik heb nog steeds last van reclme spam maar mijn vader zegt dat hij daar ook lst van hem e dt ik er maar mee om moet gaan ;/

anyways hey everyone c;

Haal Adware Cleaner er anders even door? Het is een heel berouwbaar en simpel programma en haalt alles heel snel weg c:

i can't explain what i mean
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Rosefrost
Member
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:20

Quietpaw schreef:
Rosepaw'' schreef:

anyways hey everyone c;

Haal Adware Cleaner er anders even door? Het is een heel berouwbaar en simpel programma en haalt alles heel snel weg c:

nou ik heb er al een scan door heen laten gaan en die kon niks vinden, Ik heb geen adware cleaner en mijn ouders zijn niet van plan om er een te kopen ;/
Spiderkit,
Member
16
Actief

CAT'S PROFILE
Spiderkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:22

je moet even doen wat Wazoula zei. Plus al je extra balken weg halen. En je kan op Google chrome in de store addblocker installeren als plugg in

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Di3WZAf
Terrorteam 004

Laatst aangepast door Spiderkit op zo 10 jan 2016 - 14:23; in totaal 1 keer bewerkt
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:23

Heb je belangrijke programma's op je com? Want je kan ervoor kiezen om 'reset zonder documenten te verwijderen' te doen. Ik had dit ook, toen deed ik dat. Maar als je dure programma's hebt, tja...

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 HxSLHVT
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 A12SBeMAlgemene Onzin Topic  - Pagina 19 VoQ7r8e
Spiderkit,
Member
16
Actief

CAT'S PROFILE
Spiderkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:24

Kan je altijd nog je dure programma's op een usb zetten

edit;
Persoonlijk zou ik al je documenten, afbeeldingen en eventuele programma's op een usb zetten en dan gewoon je pc helemaal resetten tot ie helemaal weer in systeem instellingen staat. Vraag een van je ouders te helpen.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Di3WZAf
Terrorteam 004
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:28

Rosepaw'' schreef:
Quietpaw schreef:
Rosepaw'' schreef:

anyways hey everyone c;

nou ik heb er al een scan door heen laten gaan en die kon niks vinden, Ik heb geen adware cleaner en mijn ouders zijn niet van plan om er een te kopen ;/

Een virusscan pikt ook meestal alleen de ergere dingen eruit, dus geen Adware en dat soort kleinere dingen. Adware Cleaner is heel makkelijk te dowloaden en ook weer te verwijderen ^^
Deze is volledig gratis: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

i can't explain what i mean
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Rosefrost
Member
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 14:38

Quietpaw schreef:
Rosepaw'' schreef:
Quietpaw schreef:
Rosepaw'' schreef:

anyways hey everyone c;

Een virusscan pikt ook meestal alleen de ergere dingen eruit, dus geen Adware en dat soort kleinere dingen. Adware Cleaner is heel makkelijk te dowloaden en ook weer te verwijderen ^^
Deze is volledig gratis: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

oke bedankt ik ga het eens proberen c;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: