We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 15:15
Name :: Gender :: Age
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam vulputate nisl vel ipsum varius, at tempor quam aliquet. Duis vel nibh aliquet, rhoncus ligula vitae, bibendum odio. Vestibulum finibus fringilla mi. Nunc tempor ornare nisi nec dapibus. Etiam sed feugiat enim. Sed sit amet venenatis lacus, ac aliquet purus. Maecenas consectetur semper neque ac facilisis. Phasellus felis metus, lobortis vitae posuere nec, semper eu leo. Cras et ultrices diam, non dapibus augue. Donec hendrerit nibh vitae risus rhoncus hendrerit.
Name :: Gender :: Age
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam vulputate nisl vel ipsum varius, at tempor quam aliquet. Duis vel nibh aliquet, rhoncus ligula vitae, bibendum odio. Vestibulum finibus fringilla mi. Nunc tempor ornare nisi nec dapibus. Etiam sed feugiat enim. Sed sit amet venenatis lacus, ac aliquet purus. Maecenas consectetur semper neque ac facilisis. Phasellus felis metus, lobortis vitae posuere nec, semper eu leo. Cras et ultrices diam, non dapibus augue. Donec hendrerit nibh vitae risus rhoncus hendrerit.
Ik heb weer eens een sheet gemaakt :3 Deze is soort-van specifiek voor zo'n posts om meerdere karakters in het kort voor te stellen. Handig voor droptopics of topics waar karakters weggegeven worden. (De code komt zometeen in mijn codedump terecht)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 15:46
Ik wil Icespirit in Thunderclan hebben want hij heeft nu geen clan, maar ik weet niet echt hoe dat moet. Moet ik hem gewoon aanmelden? Hij zat eerst in Skyclan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 15:47
Icespirit schreef:
Ik wil Icespirit in Thunderclan hebben want hij heeft nu geen clan, maar ik weet niet echt hoe dat moet. Moet ik hem gewoon aanmelden? Hij zat eerst in Skyclan
ICESPIRIT OMG AH
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Hailkit.
Member
85 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 15:48
Ik denk dat je hem het beste gewoon kan aanmelden bij het topic van de Tc en doen alsof hij er naar toe ging tegelijk met de andere Skyclanners en er dus al een tijdje in zit
I want a little bit of California With a little bit of London sky I wanna take my heart to the end of the world And fly away tonight
I want a little bit of open ocean With a New York state of mind I wanna take my heart to the end of the world And fly away, fly away tonight
:.:.: Queen :.:.:
IC 14
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
.Frozenpaw
Member
» Quinty « 88 Actief
CAT'S PROFILE Age: I'm around 6 moons old Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 15:52
Quietpaw schreef:
Icespirit schreef:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 16:11
.Frozenpaw schreef:
Quietpaw schreef:
Icespirit schreef:
ICESPIRIT OMG AH
Icespirit <3 My dear Watson<3
omg Q dit brengt me terug naar onze RDJude dagen c':
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 16:56
Deze dude moet ook wat actiever worden zeg <'3 Iemand zin om een topic met hem te doen? Ik wil nog even genieten van zijn kindertijd voordat hij bij de volgende ceremonie apprentice wordt.
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 17:01
Ik Linn! Met Echo, zal ik maken?
Lightbearer
Member
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 17:19
'Demonkit schreef:
Smexy Demon B)
Bestialiteit is illegaal.
.Frozenpaw
Member
» Quinty « 88 Actief
CAT'S PROFILE Age: I'm around 6 moons old Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 17:22
Quietpaw schreef:
.Frozenpaw schreef:
Quietpaw schreef:
Icespirit schreef:
ICESPIRIT OMG AH
Hahha, echt hè <3 good times xD
You'll see when it's done <3
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jan 2016 - 17:23
.Frozenpaw schreef:
Quietpaw schreef:
.Frozenpaw schreef:
Quietpaw schreef:
Icespirit schreef:
ICESPIRIT OMG AH
Hahha, echt hè <3 good times xD
ik zit alweer op Tumblr te scrollen ohmygod er moet nog een film komen uwu