We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
彡AFSPRAAK Om 11 uur voor de ingang/uitgang van Ouwehands Dierenpark Rhenen. De meeting eindigt ongeveer rond 17u.
彡PRIJS Naast het geld voor de dierentuin zelf is het slim als je ook nog wat mee hebt om eventueel nog wat te eten te kopen. Volwassenen € 21,50 p.p. of € 20,50 p.p.(online) Groep vanaf 20 personen: € 19,50 p.p.
彡WIE GAAN ER MEE? Als je mee kan, graag je Real naam en de naam van je bekendste katten account plaatsen. Kom je van ver en ben je niet zeker hoe de reis gaat verlopen, geef dan alsjeblieft, via Pb, je telefoonnummer zodat ik je kan bellen als dat nodig is. Mijn nummer zul je dan ook per Pb ontvangen. Jouw ouders nog niet helemaal overtuigd? Hier is de Meeting F.A.Q.
彡WIE GAAN ER MISSCHIEN MEE? Als je misschien mee kan word je hier geplaatst. Graag een week van tevoren reageren of je nu wel of niet kunt komen.
Laura (Cyber) Zoé (Inerbreeze) Max (Skyfeather)
彡AFSPRAKEN - We willen er een leuke dag van maken, dus heb respect voor de anderen en hun spullen! - Iedereen zorgt voor zijn eigen geld en kaartje, wel wachten we allemaal op elkaar. - We proberen de groep zo goed mogelijk bij elkaar te houden, zodat niemand buitengesloten wordt. Geen gepest! - De Admins/moderators zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van spullen en geld of voor het gebeuren van ongelukken. - Probeer op tijd te komen. Als dit niet lukt kun je bellen naar het gegeven nummer. We zullen wel wat langer wachten, maar uiteindelijk gaan we gewoon op pad.
Laatst aangepast door Firepaw op zo 6 maa 2016 - 20:33; in totaal 21 keer bewerkt
Liongaze
Member
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
'Ohana, means family, family means nobody gets left behind'
Thanks Ezz <33
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: 彡Meeting Ouwehands Dierenpark 06/03/16 [Afgelopen] za 2 jan 2016 - 12:01
zet mij maar op misschien :3 ik kon niet naar de meet van separa (andere rpg) die ook in ouwehands dierenpark was dus ga misschien wel naar deze als ik me goed genoeg voel
Onderwerp: Re: 彡Meeting Ouwehands Dierenpark 06/03/16 [Afgelopen] di 12 jan 2016 - 19:23
Oh ik moet er helaas weer vanaf. ;c Het is te duur voor me en m'n ouders willen helemaal niks bijleggen, dus ik ga het niet halen. Wel veel plezier! ^^
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.