|
62
| |
| Onderwerp: Fantasy life ma 11 jul 2011 - 21:06 | |
| jeuh ik heb een nieuwe site geopend ik werk er samen aan met Coldrain het gaat over Fantasie wezens. Zoals Vampiers, Elfen Tovenaars en Feeën. dus voel je vrij en word lid ik zou het erg waarderen :3 http://fantasylife.actieforum.com/forum |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Fantasy life ma 11 jul 2011 - 21:09 | |
| En zo te zien is-ie dik nog niet af. Ten eerste staan de forums dik onder elkaar en ten tweede is de lay-out te classic, ten derde, zo'n moeite is zo'n lijstje invullen niet, wel dan? |
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: Fantasy life ma 11 jul 2011 - 21:13 | |
| Ik ben het eens met Dreamwave wat het lijstje betrefd . Dat had je wel even in kunnen vullen, haha! Maar ik vind de kleuren van het forum mooi! Weer eens wat anders dan al het donkere . Alleen.. Vind ik dat je wat te veel gebieden hebt. Daardoor word je forum wat onoverzichtelijk, vooral door deze manier van weergave ! Misschien kan je gewoon wat meer algemene gebieden doen? Iets zoals een 'licht bos' en een 'donker bos' voor goede en slechte wezens? Verder vind ik het een leuk onderwerp! Maar vanwege te weinig tijd zal ik me denkik niet registreren. Your opinion of me doesn't define who I am. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: Fantasy life ma 11 jul 2011 - 21:52 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: Fantasy life ma 11 jul 2011 - 21:55 | |
| Dat is al beter, alhoewel je de navigatieknoppen kan veranderen. En ook die plaatjes (met old en zo) vind ik ook niet mooi. Maar je doet maar, het is jouw site. |
|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Fantasy life wo 13 jul 2011 - 21:57 | |
| IK IK IK LIEF DE SITE!!!! Joey en Ginny (van die site) hiero Madiebo-Deadstorm-Silverflower- Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Fantasy life vr 29 jul 2011 - 20:03 | |
| Naam: Fantasy life Soort: RPG Onderwerp: Fantasie wezens Omschrijving: Deze RPG laat je je grootste fantasie uitkomen. Je kruipt in de huid van je Favoriete fantasie wezen zoals een Elf, Vampier of Tovenaar. De verschillende gebieden strekken zich uit over het lang Miracles of Fantasia. Kies je voor de goede of slechte kant? Je hebt het allemaal in je eigen hand. Link: http://fantasylife.actieforum.com/(sorry dat ik het zo doe maar mn comp flipt met op een ander acc gaan D: maar goed) Update:Alle gebruikers hebben in totaal 345 berichten geplaatst We hebben 21 geregistreerde gebruikersEr komt een verhaallijn op gang: We hebben nog een aantal personages nodig voor info klik hierForgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
|
| |
120
| CAT'S PROFILEAge: after 73 moons my life has ended..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Fantasy life zo 31 jul 2011 - 2:52 | |
| I'm really sorry about this dubble post but: Vanaf morgen word de kaarten van Miracles of Fantasia gemaakt!
Ik en mijn beste vriendin Shanice die hier beter bekend staat als Whiterose en op Fantasy life als Jasmyn zullen samen twee kaarten gaan ontwikkelen. Een authentieke en een hedendaagse kaart. Eventuele extra gebieden kunnen er nog bij gevoegd worden. Voor meer informatie neem maar gouw een kijkje op de site, het staat onder nieuws.
(van die domme zin spijt me erg maar ik kan geen links plaatsen! D: ) MEGA MINDY TO THE RESCUE!!- Darkfawn, you live on in my heart:
- Something got wrong with my meeting with Phantom I guess..:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Fantasy life | |
| |
|
| |
|