wakker worden

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

wakker worden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fluffyfur
Member
wakker worden DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Fluffyfur
BerichtOnderwerp: wakker worden   wakker worden Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 17:06

FluffyFur lag in haar nest. Met zware ogen werd ze wakker. elke ochtend voelde het warmer. De zomer kwam er aan. Met haar pootjes half over het nestje hangend, keek ze rustig om zich heen. Het leek alsof iedereen al wakker en weg was. Het was stil in de Warriors den. Met een plof liet ze haar hoofd op de zijkant van het nest vallen. Ze zuchte diep. "blaaaaaa"Riep ze met een ochtendstem. Misschien was er toch iemand. Normaal gesproken had ze het wel geroken, maar haar neus werkte nog niet goed mee. Wat haar irriteerde. Rustig stapte ze uit haar bed, en rekt zich uit. De warriors den was niet groot, en daarom ook extra broeierig. Met lichte voetjes stapte fluffyfur naar buiten, en net voor de 'ingang' ging ze zitten, en keerde haar hoofdje naar de zon. Ze grijnsde genietend. Zachtjes hoorde ze voetstapjes haar kant op flatsen, Ze herkende ze. Daarom bleef ze naar de zon grijnzen, en wachtte tot Cloudkit haar groeten.

Laatst aangepast door Fluffyfur op zo 4 jul 2010 - 14:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
wakker worden DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: wakker worden   wakker worden Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 17:57

Cloudkit huppelde weer wat rond in het kamp en zag Fluffyfur aan de ingang van de Warriors den zitten met haar hoofd naar de zon. Het was één van de zomerse dagen in Groenblad waar er niet veel te doen was in het kamp. De Warriors waren op patrouille, de Apprentices waren met hun mentors op training en zelfs de kittens waren met elkaar aan het spelen. Maar Cloudkit zei veel dat hij liever alleen was, zodat dit dan ook op zoiets uitdraaide; hij was alleen. Dus ging hij maar naar Fluffyfur - de enige Warrior die niet op patrouille was - en ging naast haar staan. 'Hoi!' Miauwde Cloudkit vriendelijk. 'Waarom ben je niet op patrouille of op jacht? Ik hoor dat de Warriors niets anders te doen hebben vandaag. Cloudkits witte vacht blonk in de zon.
Fluffyfur
Member
wakker worden DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Fluffyfur
BerichtOnderwerp: Re: wakker worden   wakker worden Icon_minitimezo 4 jul 2010 - 14:35

Rustig keerde FluffieFur haar hoofd naar Cloudkit en opende haar ogen. "Hee Cloudkit" Antwoorde ze rustig. Cloudkiit vroeg haar waarom ze niet op patrouille was. FluffyFur moest er even over nadenken, en bedacht zich toen dat ze het helemaal niet wist. "Ik denk omdat ik me verslapen heb." Zei FluffyFur met de nadruk op denk. Ze keerde haar hoofd weg, en bekeek het kamp. De zon scheen fel en er was nauwelijks een wolkje aan de lucht. Het was goed jachtweer. Als het warm is, zijn alle dieren altijd een beetje suf. Waardoor het makkelijker is om ze te vangen. "waarom speel jij niet met de andere kits?" Vroeg FluffyFur als een te late tegenvraag. Ze glimlachte vaag naar Cloudkit. FluffyFur kon haar jeugd maar moeilijk voor zich zien, ze wist dat ze hier was opgegroeit, maar het was haar allemaal een beetje ontgaan. Tot haar spijt. Het liefst zag ze de kittens het leuk hebben. Ze snapte daarom ook niet goed waarom Cloudkit niet met de rest speelde. Langzaam begon Fluffyfur's haar neus weer open te staan. Het stuifmeel dat van de bloemen opstoof begon nu haar neusgaten te prikkelen. Met moeite onderdrukte ze een harde nies. waardoor ze een soort van sprongetje maakte. Daarna maakte ze een zuchtend geluid, die je meestal maakt na een nies. ( XD mijn g doet het trouwens niet goed, sorry daarvoor.)
Cloudsong
Member
wakker worden DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: wakker worden   wakker worden Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 22:27

Fluffyfur keek naar Cloudkit en zei: 'Hee Cloudkit.' Nadat Cloudkit gevraagd had waarom ze niet op patrouille was, moest Fluffyfur toch wel even nadenken. Uiteindelijk antwoordde ze dan dat ze zich overslapen had. Cloudkit kon een klein lachje niet onderdrukken en zag dat Fluffyfur naar het kamp keek. Cloudkit was naar de lucht aan het kijken toen Fluffyfur vroeg waarom ze niet met de andere kits speelde. Hij dacht na, en uiteindelijk moest hij toch toegeven: 'Ik heb niet echt vrienden, misschien Darkkit, maar hij speelt al met de andere kits mee.' Cloudkit voelde zich moe en de zon brandde nu op zijn vacht. Hij schrok even van Fluffyfurs nies. Weer dacht hij na, hij wou iets vragen aan Fluffyfur, maar hij durfde niet. Nu wist hij ook zelf niet meer wat. Ach, het kon hem niet schelen, de tijd vliegt voorbij en straks is hij Apprentice. En onmiddelijk daarna wist hij zijn vraag weer, hij wou het nu toch vragen voor Fluffyfur weg was. 'Zou je als ik Apprentice ben misschien mijn mentor kunnen worden? Ik weet dat die beslissing voor Bluestar is, maar je kan het haar misschien vragen?'. Hij wou nog meer zeggen eigenlijk maar nu was het te laat. Hij wachtte op Fluffyfurs reactie.

(Je hebt in je Katten Profiel 'Bleu'star staan. Lol Very Happy )
Fluffyfur
Member
wakker worden DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Fluffyfur
BerichtOnderwerp: Re: wakker worden   wakker worden Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 14:19

FluffyFur zag hoe cloudkit glimlachte omdat Fluf zich verslapen had. Ze grijnsde, en kon zich niet weerhouden om Cloudkit een zacht duwtje te geven. Met een glimlach keek ze een beetje om zich heen, en Cloudkit gaf antwoord op haar vraag. "Ga dan lekker meespelen! Dan leer je nieuwe mensen kennen, dat is hartsikke leuk. Je kunt alleen vrienden maken door mee te spelen hoor" Zei ze vriendelijk, opgetogen maar toch gebiedend. Het zou voor Cloudkit veel leuker zijn als ze wat meer met de andere kits zou spelen, ook zou ze daar veel van leren. "Je moet genieten van je jeugd" FluffyFur glimlachte naar Cloudkit. Ze zag dat cloudkit wat zou zeggen, maar het misschien niet durfde ofzo. Ze liet het maar, uiteindelijk zou ze het wel horen. Niet veel later vroeg Cloudkit gehaast zijn vraag. Ze glimlachte. En was ergens ook wel vereert. Maar alleen bluestar kon weten of FluffyFur wel klaar was om mentor te worden, en Cloudkit apprentice. Ze vond het daardoor een moeilijke vraag om te beantwoorden, maar cloudkit scheen het ook al te weten. "Ik zal Bluestar op een subtiele wijze aandringen jou tot mijn mentorkitje te benoemen." Dit zei ze met een grappige ondertoon. Ondertussen kreeg FluffyFur weer energie, en zin om iets te doen. Ze kon nooit lang stilzitten. Ze stond op en keek goed om zich heen of er wat te doen was. Ze liep een stukje vooruit, en verwachte dat Cloudkit ook op zou staan, dus keek ze achterom om te kijken of dit zo was.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: wakker worden   wakker worden Icon_minitime

wakker worden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Warriors den-
Ga naar: