San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 14:47 iemand een topic met rosepaw? uvu
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 14:51 Met Fairfaith? @hierboven
::
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 15:01 Liongaze schreef: Met Fairfaith? @hierboven ja is goed! ik maak hem wel c;
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 15:23 Is goed c: ik moet nu alleen wel richting haptonomie en daarna wat huiswerk maken, maar daarna post ik!
VOICE ♡
THEME Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 15:26
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 15:39 Whoo eindelijk vrij even kijken of ik kan posten naast mn tekenen hw c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 15:43 Iemand topic met Vole c:
Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming , just kєєp swimming .
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
»Quinty« 20 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 17:19 People have forgotten the most important rule in League of Legends. Don't. Chase. Singed :'D Right now, I like to play Singed and everyone is following me and dying <3En nu door met mn huiswerk xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 18:03 Ik moet echt afleren om te gaan posten voor ik m'n hw af heb. :'D nu heb ik inspiratie maar ik moet echt even wat aan scheikunde gaan doen.
VOICE ♡
THEME Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
52 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 18:26 Pfoe, laatst opdracht voor mn deadline is ingeleverd. Nu staat me alleen nog 2 tentamens te wachten om te leren :'D
"Tell me again, little Lamb, which things are mine to take?""All things, dear Wolf."
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 19:28 Hier gaat m'n k-pop fase weer. Ik luister Girls Generation :') Waarom zijn al die vrouwen mooi rip me.
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 20:12 Mistpaw* schreef: Hier gaat m'n k-pop fase weer. Ik luister Girls Generation :') Waarom zijn al die vrouwen mooi rip me. Luister EXO, dat zijn mooie mannen (8.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 20:15 Mistpaw* schreef: Hier gaat m'n k-pop fase weer. Ik luister Girls Generation :') Waarom zijn al die vrouwen mooi rip me. LUISTER CL'S "HELLO BITCHES". JE GAAT HUILEN.
VOICE ♡
M 59 Actief "As they croak, I see myself in the pistol smoke"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 20:21 Hi c: Iemand topicje met deze ukkie?
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 20:22 Ruki schreef: Hi c: ruki-kun xD
M 59 Actief "As they croak, I see myself in the pistol smoke"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 20:22 Rosepaw'' schreef: Ruki schreef: Hi c: ruki-kun xD ....?
San we need a topic Ruki x Brat B)
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 20:24 Ruki schreef: Rosepaw'' schreef: Ruki schreef: Hi c: ruki-kun xD ....? San we need a topic Ruki x Brat B) Yush is goed :3 ik maak wel
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jan 2016 - 20:35 Hallo! Wie wil er een topic?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic