|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:17 | |
| My new doggy Aiyanna..Ze is hier hoor. Op zondag 10 juli ben ik haar met mijn moeder en mijn broertje op gaan halen. Het was heel spannend en toen we er uiteindelijk waren was ze in de tuin. IK WERD METEEN VERLIEFD OP DAT SNOETJE VAN D'R!! Oke, ze was wel wat verlegen, wat ik kan begrijpen aangezien ze in een compleet vreemde omgeving terecht is gekomen, met vreemde mensen. Ook heeft ze al de hele dag niet geplast of gepoept, maar dat is waarschijnlijk zo door de stres. In de auto werd ze misselijk en heeft ze dus ook overgegeven. Poor thing. Nou ja, de reis naar huis was echt heel eng voor haar. Fietsers, auto's, treinen, bussen, liften en mensen. Alles was nieuw voor haar en dus ook nog een beetje eng. Ze zat natuurlijk met mensen die ze gewoon NIET kende, wij dus, maar heeft zich toch wel voorbeeldig gedragen. De trappen wilde ze nie op, of de trein in of uit. Mijn moeder tilde haar dus op en daar kwam geen grom aan te pas. Ze heeft nog niet geblaft en verder nog helemaal niet gegromd ofzow om iets wat wij deden. Een echte lieverd dus. Toen we thuiskwamen ging ze eerst heel effe snuffelen, wat drinken en daarna ging ze liggen in de kamer. Heel langzaam kwamen de katten, die naar de voerbak toe liepen en Atreyu pikte meteen brokken van haar. Nu ligt ze lekker te slapen in de kamer. De eerste kat die haar aanraakte was, tot mijn verbazing, Sietse, de bangste van het stel. Aan het oor werd even gesnuffeld, maar Aiyanna bleef gewoon slapen en wiebelde alleen even met haar oor. Atreyu ligt nu ook gewoon rustig in de woonkamer en doet alsof er niets aan de hand is. Edit: Aiyanna is net wakker geworden en heeft voor het eerst gekwispeld sinds wij bij haar zijn Ook heeft ze haar neus even in de etensbak geduwd en heeft ze een hapje genomen. I luv her so much <333 Eerste foto's:
Laatst aangepast door Fireheart op zo 10 jul 2011 - 20:27; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:20 | |
| GEFELICIFLAPSTAART so happy for you :3 *happy dance* |
|
| |
Lizle 178
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:20 | |
| feli, ze is inderdaad super cool yay |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:23 | |
| Awh, ze is zo lief! Ben blij om te horen dat alles is goed gegaan, volgens mij past ze echt heel goed bij jullie. Gefeliciteerd met je nieuwe hondje! |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:23 | |
| Ze is supah cute! Thankies |
|
| |
36
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:27 | |
| OOOOOMG Mooie hond :3 En wat een snoesje ^^ Ja, kan het me wel voorstellen dat ze verlegen was, dat zal ik ook zijn als ik opeens door vreemde mensen werd meegenomen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:28 | |
| Aiyanna heeft net wat gegeten en ze is weer wakker. Ze heeft voor het EERST gekwispeld sinds ze bij ons is |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:29 | |
| wat lief!!! Ik vind haar echt een schatje veel plezier met haar. |
|
| |
36
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:30 | |
| Ja, veel plezier met haar ^^ Hoe oud is ze eigenlijk? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:31 | |
| |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:34 | |
| Wát een lieverdje echt ZO SWEET<333 Waz you're lucky with your new sweet doggey<3 |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:50 | |
| <3 Aww, ze is echt super! Congrats Waz! :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 20:52 | |
| Ze komt steeds meer uit haar schulp. Het is echt prachtig om te zien. Ik word er helemaal blij van. Net likte ze mijn gezicht bijna, en ze kwispelt echt heel erg veel. De keuken durft ze een beetje in te lopen en ze ging net bijna in haar mandje. |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 21:03 | |
| Wat geweldig voor je meid! Ze is echt de schattigste hond die ik ooit gezien heb! -naast Scooter natuurlijk - Maar wat heeft ze schitterende ogen en wat een schattige oortjes! |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 21:04 | |
| Ze is zo schattig ~!! Echt gefeliciteerd c: En als ik dat alles zo hoor; Komt het dik in orde qua gedrag enz (; Nogmaals gefeliciteerd ^^! |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 21:08 | |
| Gefeliciteerd^^ Ze is echt een schatje^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 21:56 | |
| Thanks to all! Ze heeft haar mand nu helemaal ontdekt, dat gaat echt heel snel zeg x'D Net zijn we effe naar het cafe geweest, erbuiten dan, en daar heeft ze een paar stukjes worst gekregen. Dat vond ze erg lekker en was eigenlijk het eerste wat er echt in ging. Nu alleen nog even ontlasten, en anders moeten we morgen naar de dierenarts. |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna zo 10 jul 2011 - 22:00 | |
| Wat een poepie! Waz, ik ben gelukkig voor je! Ze is zo lief! Neem haar een keer mee naar een meeting, IK MOET HAAR ZIEN! :3
Ik lief haar! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna ma 11 jul 2011 - 9:07 | |
| Aiyanna heeft vannacht in huis geplast. Voor we gingen slapen heeft mijn moeder haar nog geprobeerd te laten plassen buiten, alleen wilde ze dit nog steeds niet. Waarschijnlijk kon ze het niet meer ophouden en is het zo gebeurd. Nu moet ze dus wel leren dat buiten niet zo eng is. |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna ma 11 jul 2011 - 9:28 | |
| Ah oke, in ieder geval is ze niet ziek! ^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aiyanna | |
| |
|
| |