|
|
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 15:44 | |
| Leo claimt Russet even casual bij het clantopic xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 15:54 | |
| |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 15:55 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 15:56 | |
| Oké, nu voel ik me echt slecht tbh >> Bleek de eigenaar van Aron dus als verrassing vandaag een les te hebben gereserveerd voor mij en Aron bij een privémanege.
Kan ik dus niet omdat ik ziek ben. |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 15:58 | |
| Oh Chi toch :c Maar je kan er ook niks aan doen en dat begrijpt ze heus wel, je kan er ook niks aan doen <'3 |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 15:58 | |
| - Zealspark schreef:
- Oké, nu voel ik me echt slecht tbh >>
Bleek de eigenaar van Aron dus als verrassing vandaag een les te hebben gereserveerd voor mij en Aron bij een privémanege.
Kan ik dus niet omdat ik ziek ben. Aww das echt vervelend :c Maar jij kan d'r niks aan doen, don't blame yourself!! |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:00 | |
| - Shadowkit~ schreef:
- Innerkit. schreef:
- Shadowkit~ schreef:
- Mousepaw. schreef:
- ugh ik heb een hekel aan al die harde knallen van vuurwerk, ik kan niet eens normaal mijn hond uitlaten. Ik moet omlopen omdat zo'n groepje 16-18 jarige jongens de weg onveilig maken. M'n hond deed 't bij zo'n harde knal echt bijna in z'n broek, was echt keizielig :U
Gelukkig stopt alle jeugd hier met knallen als er een hondje aankomt. Ik woon gelukkig echt in een fijne buurt. Bij mij niet bij mij moet je uitkijken want ze gooien het zo naar je hond toe. Gelukkig heb k het nog niet gezien anders zouden er doden vallen IK HEB EEN VERMOEDEN VAN WIE JIJ BENT Oh? De meeste weten wel wie ik ben xD |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:02 | |
| - Innerkit. schreef:
- Shadowkit~ schreef:
- Innerkit. schreef:
- Shadowkit~ schreef:
- Mousepaw. schreef:
- ugh ik heb een hekel aan al die harde knallen van vuurwerk, ik kan niet eens normaal mijn hond uitlaten. Ik moet omlopen omdat zo'n groepje 16-18 jarige jongens de weg onveilig maken. M'n hond deed 't bij zo'n harde knal echt bijna in z'n broek, was echt keizielig :U
Gelukkig stopt alle jeugd hier met knallen als er een hondje aankomt. Ik woon gelukkig echt in een fijne buurt. Bij mij niet bij mij moet je uitkijken want ze gooien het zo naar je hond toe. Gelukkig heb k het nog niet gezien anders zouden er doden vallen IK HEB EEN VERMOEDEN VAN WIE JIJ BENT Oh? De meeste weten wel wie ik ben xD
Ik had geen idee tot ik Gelukkig heb k het nog niet gezien anders zouden er doden vallen las. Die opmerkingen zijn heel typerend voor je xD |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:03 | |
| Thanks Iro & Jamie<3
Ik dacht eerst dat ze kwaad was en volgensmij is ze ook wel teleurgesteld. gadver, ik keek er echt zo naar uit. Ik wist dat we eens n keer zoude gaan maar ik wist niet vandaag >> |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:03 | |
| - Shiverthought schreef:
- Innerkit. schreef:
- Shadowkit~ schreef:
- Innerkit. schreef:
- Shadowkit~ schreef:
- Mousepaw. schreef:
Gelukkig stopt alle jeugd hier met knallen als er een hondje aankomt. Ik woon gelukkig echt in een fijne buurt. Bij mij niet bij mij moet je uitkijken want ze gooien het zo naar je hond toe. Gelukkig heb k het nog niet gezien anders zouden er doden vallen IK HEB EEN VERMOEDEN VAN WIE JIJ BENT Oh? De meeste weten wel wie ik ben xD
Ik had geen idee tot ik Gelukkig heb k het nog niet gezien anders zouden er doden vallen las. Die opmerkingen zijn heel typerend voor je xD Whahaha en bedankt xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:17 | |
| Zo, weer terug uit Duitsland. Ben zo moe jeez, ben echt volle dagen meegesleept naar van alles. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:20 | |
| er gebeuren steeds zoveel nare dingen in alle clans D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:21 | |
| - Quietpaw schreef:
- er gebeuren steeds zoveel nare dingen in alle clans D:
Wij zijn ook een beetje Erin Hunter |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:23 | |
| lang geleden dat ik deze meid heb bespeeld xd |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:24 | |
| - Firepaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- er gebeuren steeds zoveel nare dingen in alle clans D:
Wij zijn ook een beetje Erin Hunter Oeeh, eigenlijk wel ja uwu |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:25 | |
| Demi, zou jij het goed vinden als Thorn de trainingen van Ravenbreeze overneemt? Aangezien hij niet meer actief is en ik ga haar wel actief maken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:26 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Demi, zou jij het goed vinden als Thorn de trainingen van Ravenbreeze overneemt? Aangezien hij niet meer actief is en ik ga haar wel actief maken?
Oh, geen probleem hoor ^^ |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:31 | |
| - Quietpaw schreef:
- Thornpaw* schreef:
- Demi, zou jij het goed vinden als Thorn de trainingen van Ravenbreeze overneemt? Aangezien hij niet meer actief is en ik ga haar wel actief maken?
Oh, geen probleem hoor ^^ Oké, dan zet ik dat in het ceremonie topic x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:41 | |
| Thorn is heel erg pwetty <'3 |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 16:41 | |
| Aw dankje Jamie! Ik ben niet helemaal tevreden met haar osje, maar tja, ik ben nooit helemaal tevreden met mijn setjes x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|