|
|
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 12:57 | |
| Jamieeeeeeeeeee c:
Iemand een topic? Ik heb nog wel topics met Echo maar dat is alweer een tijd geleden hehe ._. |
|
| |
Esmee 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:02 | |
| *kijkt 1 jaar later weer eens op Howrse* Wtf er staat dat ik m'n account heb verwijderd o.O |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| @Evy, Forest met Strugglebuggle? |
|
| |
997 Actief
| |
| - 'Tigerpaw schreef:
- @Evy, Forest met Strugglebuggle?
He jaaaaa <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:04 | |
| Yush <'3 Mistpaw love <'3
Ik moet eerst leren ;-; Damnit theorie examen x.x Even 5 toetsen oefenen x.x
Na een bepaalde tijd word je Howrse account verwijderd door privacy redenen :'3 |
|
| |
Daanz 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:04 | |
| @Evy, ik maak straks wel een topic aan ben eerst bezig met een plottwist voor onze happy family. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:05 | |
Na een bepaalde tijd word je Howrse account verwijderd door privacy redenen :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:06 | |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:06 | |
| - Lightningkit. schreef:
- @Evy, ik maak straks wel een topic aan ben eerst bezig met een plottwist voor onze happy family.
Oh ik ben benieuwd hahaha :'D Daan the drama queen c: |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:07 | |
| Okey screw Howrse dan, heb geen zin om alles op nieuw te doen lol |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:10 | |
| Ik heb nog wel een account maar mijn Highlander team was verwijderd toen mijn vip eruit ging ;-; |
|
| |
Hann 90 Actief I'm sifting through the sand
Looking for pieces of broken hourglass
Trying to get it all back
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:13 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:14 | |
| Ahw :c Ik had allemaal eenhoorns en die shiz xD Ga toch opnieuw beginnen denk ik, maar ga er niet al te veel tijd aan besteden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:15 | |
| Ik heb ook unicorns <'3 Maar van slecht gp xD Eigenlijk wil ik weer in een team omdat dat gewoon leuk is maar ik ben bitter xD Als je een account heb stuur ik wel een vriendenverzoek :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:20 | |
| I miss my awesome unicorns xD M'n account ist Snowywinter jah heel orgineel kuch kuch ugh moet ofc weer dat hele begin doen x') |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:21 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ahw :c
Ik had allemaal eenhoorns en die shiz xD Ga toch opnieuw beginnen denk ik, maar ga er niet al te veel tijd aan besteden i know the pain |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:22 | |
| woesh Laat ik maar eens een dropping maken haha:p
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:22 | |
| Ik ga je opzoeken >3 En begin maar niet over mijn naam x.x *sigh* Maar met welk ras ga je beginnen? :'D De eenhoorns zijn wel een stuk goedkoper nu xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:25 | |
| Ik ga eerst ff beginnen met een Shetlandertje maar wss ga ik toch weer wat anders nemen asap :') |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 dec 2015 - 13:26 | |
| - Acefray schreef:
- Ik ga je opzoeken >3 En begin maar niet over mijn naam x.x *sigh* Maar met welk ras ga je beginnen? :'D De eenhoorns zijn wel een stuk goedkoper nu xD
meh ik heb nog steeds een andere account maar daar staan maar iets van 5 paarden op x3 wel goed parden tho ;o nu wil ik ook weer opnieuws beginnen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|