|
|
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 22:58 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:00 | |
| - Kylo Ren schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Kylo Ren schreef:
Dit is allemaal Soof's schuld I liek what I see. >:C he gon kill ya in yer sleep *eye emoji* sleep never bothered me anyway *sparkle* |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:05 | |
| @Dani: Die hadden we natuurlijk ook nog. Wist ik wel |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:14 | |
| meh heb geen inspiratie meer voor deze meid ;') |
|
| |
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:15 | |
| san als je echt voor drama wilt zorgen laat je haar doodgaan maar hé, dan ga ik m'n bratzusje wel echt missen <\3 |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:16 | |
| R.I.P. hier rust slaapritme & nachtrust
Urgh ik ben zo moe en als het zo doorgaat ben ik vanacht weer de hele nacht wakker.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:17 | |
| hoezo kan je niet slapen dan @Tessa ? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:18 | |
| - Rosekit' schreef:
- san als je echt voor drama wilt zorgen laat je haar doodgaan
maar hé, dan ga ik m'n bratzusje wel echt missen <\3 i know ik zat er ook over te te denken x3...Maar denk gewoon niet dat ik het kan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:19 | |
| @San: Ik weet het ook niet x3 want je bent wel heel gehecht aan haar geloof ik, toch? Je kan ook even wachten met kiezen natuurlijk ;')
Ik wil 200 posts met Rose halen voordat ze apprentice wordt! Wie wilt een topic? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:24 | |
| - Rosekit' schreef:
- @San: Ik weet het ook niet x3 want je bent wel heel gehecht aan haar geloof ik, toch? Je kan ook even wachten met kiezen natuurlijk ;')
ja heel erg<3 ik laat haar voor nu gewoon een beetje links liggen misshien een beetje posten en ik zie wel misshien krijg ik mijn inspiratie weer terug c;
|
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:27 | |
| @Endria, Ooh stout. @San, Ken het. D; Ik heb veel accounts, maar ik hebt het hart niet om ze weg te geven of dood te laten gaan. Ik hou teveel van ze allemaal.
Als jij maakt Lolo met Vixen. c: Ze moet leren om kittens niet te haten. x3 |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:32 | |
| @San, Same problem here.. Ik heb voor Sweetheart gewoon een inspiratie bom gekregen, wat eigenlijk mijn hoofd accounts 'verwaarloost' Ik heb dus besloten om een tijdje Sweet mijn actiefste acoount te maken, en als ik weer inspiratie heb voor me andere accounts die dan weer langzaam ga oppakken. C: |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:36 | |
| ik heb gewoon topics met accounts en als die actief zijn post ik want yolo boeit mij het of het twee zinnen zijn ofzo hehehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:38 | |
| @Dani: https://www.warriorcatsnl.com/t27914-boring-breakout#647460@Iedereen die over actieve accounts praat: ik heb ook zo mijn ups en downs. Vooooral bij Zira, ik heb soms echt BAM een hele week heel veel inspi voor haar en dan is de maand daarna alles weer weg. Echt raar en irritant. Dat heb ik trouwens ook bij Panthergrowl en Foxfire en Rosekit en Hazelkit. Niet bij Severlight en Dovewing tho. LMAO IK LACH ME DOOD om Whirl zijn post hahahaha k zie hem al poseren tho :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:57 | |
| Lolo: Ja dat heb ik met brat ;/
Ik verveel me een beetje iemand een topic met hiddenkit? c; de einigste account waar ik super veel inspi voor heb xD |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 23:58 | |
| - Brat schreef:
- Lolo: Ja dat heb ik met brat ;/
Ik verveel me een beetje iemand een topic met hiddenkit? c; de einigste account waar ik super veel inspi voor heb xD Met Canarypaw? Maar dan moet jij wel even aanmaken tho. |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| |
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 dec 2015 - 0:01 | |
| NOOO! Daar ging mij super lange post 3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 dec 2015 - 0:01 | |
| - Graywing schreef:
- Brat schreef:
- Lolo: Ja dat heb ik met brat ;/
Ik verveel me een beetje iemand een topic met hiddenkit? c; de einigste account waar ik super veel inspi voor heb xD Met Canarypaw? Maar dan moet jij wel even aanmaken tho. sure c; |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 dec 2015 - 0:09 | |
| oh shadowkit is wel een figuurtje hoor soms |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|