We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
What's more... je krijgt dan Darkfire als broer hahah. Maarja, nog ffkes geduld mensen ^^ Het besluit voor het nestje is like gisteravond genomen, juist omdat iedereen dood is gegaan xD M'n 3de nestje ooit woo, m'n accounts hebben echt geen liefdesleven
Esmee misschieeen ja x'D Als hidden zwanger wordt of een ander die een plan heeft voor wc nest c: wil dan wel in super actief nest en leuk want dat is leuk xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 0:17
Achja. Tis ook wel sneu dat van de 11 kits die mijn katjes hebben gehad er maar 1 actief is geworden :') Zow met welk vrijgezel zal ik es gaan posten xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 dec 2015 - 0:30
Ik heb eigenlijk op het moment alleen Vixen en Cole(soort van) die een liefdesleven hebben. Maar ik wil met Vixen nog ff het verliefde koppeltje spelen zonder zorgen. <'3 That's going to change tho
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."