|
|
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 15:52 | |
| Ik ga zo richting het restaurant, dus mijn posts komen weer rond 8 uur! Heel veel plezier voor iedereen die nog wat gaat doen vandaag. <3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 16:13 | |
| Het is zo stil hier vandaag :') Morgen komt weer de hele familie langs maar vandaag gebeurt er totaal niks |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 16:20 | |
| jeetje het als bijna tien voor half :") de tijd gaat zo snel |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 17:05 | |
| Over twee uur ga ik al onder het wol, zodat ik vannacht om twee uur weer wakker ben ;^; |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 17:09 | |
| |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:06 | |
| DAAN TOPIC MOUSE X TIGER? C: |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:14 | |
| Ik kom even snel hoi zeggen vanuit 't restaurant xD Er is hier een chocolade fontein die ik straks ga plunderen. 8) |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:19 | |
| - Fairfaith schreef:
- Ik kom even snel hoi zeggen vanuit 't restaurant xD Er is hier een chocolade fontein die ik straks ga plunderen. 8)
Ik ben jaloers x'D Mehh verveel me nog altijd dood zou m'n kitteh zoektopic moeten maken |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:29 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Fairfaith schreef:
- Ik kom even snel hoi zeggen vanuit 't restaurant xD Er is hier een chocolade fontein die ik straks ga plunderen. 8)
Ik ben jaloers x'D Mehh verveel me nog altijd dood zou m'n kitteh zoektopic moeten maken wat lees ik hier ^^? xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:30 | |
| - Hiddenkit', schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Fairfaith schreef:
Ik ben jaloers x'D Mehh verveel me nog altijd dood zou m'n kitteh zoektopic moeten maken wat lees ik hier ^^? xD Oohhh niks heur ;D |
|
| |
❀ Loïs 183 Actief ❀ Her life is a book, with not enough love for a happy ending
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:34 | |
| esmee je kan nog reageren op het topic kestrel x dove? c;
en met wie krijgt tie kittiessss? |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:39 | |
| - Dovewing schreef:
- esmee je kan nog reageren op het topic kestrel x dove? c;
en met wie krijgt tie kittiessss? wie a zegt moet ook b zeggen esmee~ |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:42 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 18:50 | |
| Humm ja kittens :3 Je mag raden xD En is goed, zal na t eten op Dove x Kestrel reageren ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 19:12 | |
| Morgen kijken of ik kan posten, anders zondag middag |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 19:20 | |
| Yay voor het nieuwsgierig maken van iedereen x') Nu is de vraag, ga ik het jullie vertellen? |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 19:22 | |
| Iemand red mij! Tis te druk ik trek het niet meer. Ben naaboven gevlucht met het excuus even bij de katten kijken. Die liggen nu samen met me op bed te chillen |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 19:26 | |
| - Shadowkit~ schreef:
- Iemand red mij! Tis te druk ik trek het niet meer. Ben naaboven gevlucht met het excuus even bij de katten kijken. Die liggen nu samen met me op bed te chillen
Kom anders terug naar Friesland |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 19:27 | |
| Waarom moeten alle goede katten dood hier? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 dec 2015 - 19:29 | |
| Een vraagje aan jullie... Wat zijn mijn bekendste accs en welke wat minder? x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|