We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Ravenpaw zkt familie za 9 jul 2011 - 15:35
Hoi ik ben ravenpaw een windclan appritice en ik zoek ouders, broetjes en/of zusjes omdat ik in de windclan zit is ´het logisch dat mijn familie daar ook bij zit Ik zou ook wel een vijand willen een krijger uit de windclan ofzo --> (denk aan donkerstreep of langstaart uit de boeken) laat iets weten als je mijn familie wil zijn .
Laatst aangepast door Ravenpaw op za 9 jul 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Ravenpaw zkt familie zo 10 jul 2011 - 13:26
Ik heb nog wel een inactief accountje staan. Moonriver. Ik denk dat ze een vrouwelijke WC warrior is. Ik heb haar al lang niet meer bespeeld, dus ben ik niet zeker van haar geslacht.
Onderwerp: Re: Ravenpaw zkt familie di 12 jul 2011 - 12:02
Ow sorry, had ik kattin gezegd, ik bedoelde vast kater. Maar voor mij is het goed. Ik zal hier niet meer aan mee doen, te weinig tijd, en te veel mensen.