San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (Open) Walking on water ma 28 dec 2015 - 12:53 | |
| Oke ze gingen het dus echt doen, De kattin dragen "Dat moet wel lukken" Mauwde ze tenslotte, en draaide haar kop naar de jongere warrior. "Ik zal je op half op tillen, en dan kan jij Timber, er voor zorgen dat ze er niet van afglijd. Ik weet niet hoelang ik het vol hou, dus reken er op dat we moeten afwisselen" De grote kater knikte, Hij had geen keuze hij kon haar hier net achter of zomaar weg lopen en Sweet al het werk laten doen, Hij probeerde zijn zus te helpen met de kletsnatte kat op haar rug te krijgen wat wel moeilijk was ze was klets nat koud en werkte niet mee, Hij keek de kattin wat bezorgd aan ze trilde helemaal ze moesten snel naar het kamp snel naar de medicine kat snel snel, "Ready?" Mauwde ze, en zette zich schap om te gaan lopen, De kater knikte en maakte kort oogcontact met de grote poes hij keerde zich naar de andere poes 'Het komt wel goed we krijgen je wel naar het kamp' miauwde hij bemoedigend, Ze moest sterk blijven sweet en hij haalde het kamp wel maar zij...Dat lag helemaal af van hoe sterk ze was. |
|