Hallo Sofie,
Jij kan echt al ontzettend goed schrijven, zeg, al helemaal als dit je eerste keer RPG-en is! Toch heb ik nog wel een paar tips.
- Dit is een RPG, wat betekend dat je samen een verhaal schrijft met anderen. Wat jij nu doet, is vooral met jezelf schrijven; je verzint zelf karakters en doet deze in jouw stukje tekst. Ook kan niemand echt verdergaan op jouw verhaal, terwijl dat wel de bedoeling is! 'Snowfoot' zou in de echte RPG wel kunnen bestaan, dit geld ook voor 'Moonfur', maar het is niet de bedoeling dat je iets schrijft waar iemand anders eigenlijk niet op kan reageren (aangezien jouw stukje tekst eindigt met Moonfur, kan iemand anders hier moeilijker op reageren dan wanneer je dit openlaat). Wat makkelijker kan is dat Squirrelheart een andere kat tegenkomt en hiertegen gaat praten. De andere kat die ze tegen komt is dan degene waarmee jij een topic doet. In mijn geval zou dat dus Zira zijn (;
- Je mag niet godmoden, dit betekent dat je niet mag bepalen wat anderen zeggen. Nu snap ik wel dat jij dit gedaan hebt in jouw stukje tekst, aangezien jij zelf deze karakters verzonnen hebt; en dan mag dat ook. Maar als je met iemand anders een topic hebt, mag je niet bepalen wat diegene zegt, dus hou dat in gedachten!
- Verder nog een kleine tip waardoor je posts er mooier uit kunnen zien (dit heeft dus niks met jouw schrijven te maken, maar is gewoon voor het prettiger lezen); als jouw kat iets zegt, kan je deze bold of cursief maken. Ikzelf doe altijd bold. Dit kan je doen door het stukje tekst dat je bold wilt (dus hetgeen wat jouw karakter zegt) te selecteren en op de B knop te klikken die boven het vak waarin je typt staat. Ook kan je < blockquote > (zonder de spaties) voor jouw post zetten, dan gaat deze een stukje van de rand af, dit staat net iets mooier!
Verder kan je echt ontzettend goed RPG-en, maar hopelijk heb je iets aan deze kleine tips!
Zira/Loïs.