Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: ABSENT. za 12 dec 2015 - 10:53 | |
| Hello! In dit topic zal ik het telkens melden als ik even een tijdje afwezig ben. Soms voor een onbepaalde periode, soms voor een dagje of twee.
------------------------------ van 12 December tot 13 December ben ik een weekendje weg!
|
|
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: ABSENT. ma 4 jan 2016 - 19:59 | |
|
School is weer begonnen en dit is de laatste periode waar ik de kans krijg mijn cijfers omhoog te halen voor mijn examens! Posten lukt vast nog wel, maar dit kan dus een paar dagen duren. ------------------------------ Dit geld voor: onbepaalde tijd.
|
|
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: ABSENT. di 26 jan 2016 - 19:21 | |
|
Deze week is best zwaar, dus er is kans dat ik wat minder post tot het weekend. OOC ben ik er natuurlijk gewoon nog, maar de posts kunnen wat later komen. Het leek me wel netjes dat even te melden! ------------------------------ Dit geld voor: Deze week, tot vrijdagavond..
|
|
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: ABSENT. ma 14 maa 2016 - 17:57 | |
|
Ja lieve mensen, de examens staan nu om de hoek en dat betekend knokken! De tijd die ik overhoud na school, huiswerk en leerwerk besteed ik meestal aan netflixen, lezen of iets anders ontspannends, gezien ik meestal niet echt meer puf heb om al m'n topics bij te werken. OOC blijf ik hier gezellig bereikbaar, maar de posts kunnen dus soms een paar dagen duren! ------------------------------ Dit geld voor: Tot de examens denk ik wel..
|
|