Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Chawl vr 11 dec 2015 - 14:52 | |
|
Those who rule the world get so little opportunity to run about and laugh and play in it
Name: Chawl Definition name: Howl en Claw Past Names: None Future Names: None Age: 0 Parents: Howl x Claw Siblings: [Older]Yu, Cobra, Cloud(dust) [Littermates] Jackdaw & Areum Rank: Kitten Clan: BloodClan Partner: None
~*~Inside~*~ Doordat hij wordt geboren in de moeilijkste tijd van het jaar zal hij eerst klein blijven. Hij heeft al zijn energie nodig om genoeg eten binnen te krijgen en zichzelf warm te houden. Hij is een echt moederskindje die zijn vader eigenlijk een beetje spannend vind. Hij is vreselijk beïnvloedbaar, omdat hij de wereld gewoon niet begrijp. Hij vind het moeilijk om de logica in het leven te zien die hij juist zo graag wil zien. Hij is een denker en veel te serieus. Hij zal heel erg op zijn ouders gaan letten en hun gedrag imiteren omdat hij denk dat dat de enige goede manier is. Zijn ouders en dan vooral zijn moeder is zijn grote voorbeeld. Als hij iets ouder wordt komen ze er achter dat hij kleine pijntjes niet voelt(Lichte vorm HSAN bij mensen). Erge verwondingen voelt hij wel, maar doordat hij een hele andere pijngrens heeft dan andere katten doet hij snel te ruig. Dit is niet expres maar hij weet niet wanneer hij te ver gaat. Hier is hij best vaak verdrietig over, omdat hij wel graag wil spelen. Daardoor wordt hij alleen nog maar serieuzer en vraag zijn moeder de oren van haar kop over hoe alles nou eigenlijk werkt en waarom hij niet normaal met andere kittens kan spelen.
Likes: Mommy, spelen en imiteren Dislikes: Te ruig zijn en gemene woorden Fear: Papa en als mama weg gaat
~*~Outside~*~ Een kleine kitten met een zwarte vacht met wat wit en één grasgroen en één oranje oog.
Physique: Hij is een kleine kitten door ondervoeding, maar zal uitgroeien tot een robuuste breedgebouwde kater. Coat: Een zwarte vacht met wat witte haartjes op zijn kop en een witte vlek midden op zijn rug in de vorm van een bloedvlek. Eyes: Hij wordt geboren met donkerblauwe ogen, maar zal één grasgroen en één oranje oog krijgen. Scars: Geen
~*~History~*~ Ik ben pas net geboren.
~*~Important relations~*~ ● Niet ♥♥♥♥ Hoogst
Bloodclan
Howl: Ik hou van jou mama Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥♥♥
Claw: Ik vind je eigenlijk een beetje eng Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥
Areum: Ik vind jou lief, maar wel goed luisteren naar wat ik vertel hoor. Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥♥♥
Jackdaw: Broertje, wil je spelen? Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥♥♥
Yu: Mijn grote zus, waar ik zo tegenop kijk. Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥♥♥
~*~RPG awards~*~ This cat has been born in the RPG I am born in Leafbare I saw my first snow!
|
|
|
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Chawl za 23 jan 2016 - 8:29 | |
| |
|