|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:27 | |
| Wij willen met de auto gaan (dan gaan mijn moeder en zus zelf over de kerstmarkt heen lopen) maar kan je daar een beetje parkeren? |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:28 | |
| @Endria, Jaa, lekker dichtbij haha. Ik ga met de trein, dus ik heb geen idee. :'D Ik ga via Rotterdam en daar zie ik Nynke. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:36 | |
| Wolf is toch zo'n hopeloze romanticus<3 |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:36 | |
| Dat moment wanneer je eindelijk trots bent met een post, maar dat je per ongeluk op het verkeerde klopje klikt en alles verwijdert is
ugh |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:38 | |
| @Lolo: parkeren is er mogelijk, maar dat is natuurlijk wel betalend. Al kan je ook (ongeveer) bij Het Steen parkeren, aan het water, dat is normaal gratis. |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:40 | |
| Betaald parkeren is goedkoper dan met zijn drieën met de trein gaan, geloof ik. Al heeft m'n zus nu één of andere aanbieding gevonden x3 dus we zien wel ~ Kan je vanaf het Steen naar de kerk waar we elkaar ontmoeten lopen? En wij zaten nu even te kijken op de kaart maar wij zien geen gratis parkeerplek bij het Steen. Staat die er dan niet op of? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:45 | |
| 'zo onhandig als zijn zoon Tallshadow in de liefde' Wow Chi, rude much D: Tall tries dude, he tries!
How's life? |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:52 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Betaald parkeren is goedkoper dan met zijn drieën met de trein gaan, geloof ik. Al heeft m'n zus nu één of andere aanbieding gevonden x3 dus we zien wel ~
Kan je vanaf het Steen naar de kerk waar we elkaar ontmoeten lopen? En wij zaten nu even te kijken op de kaart maar wij zien geen gratis parkeerplek bij het Steen. Staat die er dan niet op of? Mh, hoe moet ik dat uitleggen van die parking. x'D Wel, dat is eigenlijk een gehele open ruimte aan de schelde, vroeger werd dat gebruikt als opslag plaats voor boten, nu is dat een open terrein om te parkeren. Ik ga het direct eens opzoeken. |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 22:54 | |
| We hebben hem al gevonden Yanthe! c: |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 23:00 | |
| - Tallshadow schreef:
- 'zo onhandig als zijn zoon Tallshadow in de liefde'
Wow Chi, rude much D: Tall tries dude, he tries!
How's life? Zo vader zo zoon (; Goed goed! Vandaag met een stel vrienden drie uur gaan paardrijden. Was deze keer niet met Aron, we gaan altijd 1 keer per jaar western rijden. Ze hadden zo paarden tekort dus mocht ik op een eigenaarspaard rijden. T was een brave, had ze gezegd. Ja, heel braaf tijdens het bokken x'D Ach, ik stond wel tweede tijdens de barrelrace dus je hoort me niet klagen >3 Jij? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 23:15 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
How's life? Zo vader zo zoon (;
Goed goed! Vandaag met een stel vrienden drie uur gaan paardrijden. Was deze keer niet met Aron, we gaan altijd 1 keer per jaar western rijden. Ze hadden zo paarden tekort dus mocht ik op een eigenaarspaard rijden. T was een brave, had ze gezegd. Ja, heel braaf tijdens het bokken x'D Ach, ik stond wel tweede tijdens de barrelrace dus je hoort me niet klagen >3
Jij? Wow! Supercool! Je moet me echt ooit een filmpje sturen van jou en je western skills want volgens mij ben je daar echt epic in!! of ik kom gewoon eens kijken Klinkt in ieder geval echt als een leuke dag! Hier was alles ook leuk (: We hebben de drone die ik voor m'n verjaardag kreeg uitgeprobeerd en hebben daarmee wat slingers vernield, m'n vaders hand moeten bepleisteren en de hond is ook wat haren kwijt maar verder ging het als gepland xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 23:18 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Goed goed! Vandaag met een stel vrienden drie uur gaan paardrijden. Was deze keer niet met Aron, we gaan altijd 1 keer per jaar western rijden. Ze hadden zo paarden tekort dus mocht ik op een eigenaarspaard rijden. T was een brave, had ze gezegd. Ja, heel braaf tijdens het bokken x'D Ach, ik stond wel tweede tijdens de barrelrace dus je hoort me niet klagen >3
Jij? Wow! Supercool! Je moet me echt ooit een filmpje sturen van jou en je western skills want volgens mij ben je daar echt epic in!! of ik kom gewoon eens kijken Klinkt in ieder geval echt als een leuke dag! Hier was alles ook leuk (: We hebben de drone die ik voor m'n verjaardag kreeg uitgeprobeerd en hebben daarmee wat slingers vernield, m'n vaders hand moeten bepleisteren en de hond is ook wat haren kwijt maar verder ging het als gepland xD Awesome, een drone!! Wat voor een?? En hahah ben twee jaar geleden gestopt maar *kuch* ik kon er nog iets van.. x'D Er is een filmpje van de training, maar niet van de echte wedstrijd. Als ik die te pakken krijg post ik die hier wel ergens c: En leuk om te horen dat je een leuke verjaardag had xD Ik ben over acht dagen jarig.. dan hoor ik bij de groep zestienjarige. Ik word oud xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 23:21 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Jij? Wow! Supercool! Je moet me echt ooit een filmpje sturen van jou en je western skills want volgens mij ben je daar echt epic in!! of ik kom gewoon eens kijken Klinkt in ieder geval echt als een leuke dag! Hier was alles ook leuk (: We hebben de drone die ik voor m'n verjaardag kreeg uitgeprobeerd en hebben daarmee wat slingers vernield, m'n vaders hand moeten bepleisteren en de hond is ook wat haren kwijt maar verder ging het als gepland xD Awesome, een drone!! Wat voor een?? En hahah ben twee jaar geleden gestopt maar *kuch* ik kon er nog iets van.. x'D Er is een filmpje van de training, maar niet van de echte wedstrijd. Als ik die te pakken krijg post ik die hier wel ergens c: En leuk om te horen dat je een leuke verjaardag had xD Ik ben over acht dagen jarig.. dan hoor ik bij de groep zestienjarige. Ik word oud xD Ehm.. Een zwarte xD Ik zal eens een plaatje zoeken.. Oeh! Het is deze volgens mij: http://www.toemen.nl/yellow-stealth-drone-rtf-camera-p-22079.htmlDoe dat! Ik wordt uw grootste fan 8) En je bent gewoon gestopt met trainen omdat je te goed was >3 Ik heb het volste vertrouwen daarin. Wat nou oud! Dan zijn we dus bijna exact even oud trouwens o: Dan kunnen we samen naar elke mogelijke film in de bios >3 |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 23:52 | |
| Voelt iemand toevallig de behoefte om mij in de Skype groep van Warrior Cats te knallen? c': |
|
| |
LOIS 171 Actief "There's a darkness in me, too"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 dec 2015 - 23:53 | |
| Demi stuur even skype naam door. Dan gooi ik je er wel bij. ^^ |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 dec 2015 - 7:51 | |
| Goodmorning ^^! Ik ben echt moe, druk weekend achter de rug XD Ik zal vandaag alles weer bijposten mensjes :3 |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 dec 2015 - 8:40 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 dec 2015 - 8:40 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Gefeliciteerd Inge <3 !
Thnx |
|