Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: {AG} Bronzemask do 10 dec 2015 - 13:17 | |
| Hey guys, sinds er wat activiteit komt in het verhaal omtrent het verleden van Brindleleaf en Bronzemask, zoeken Julia en ik een nieuwe speler voor Bronzemask. Hier volgt wat informatie. | Bronzemask - Windclan - 24 Moons
Met Bronzemask is nog vrij weinig gedaan. Op zich mag er van de eigenaar vrij veel aan haar veranderd worden. Haar karakter is op dit moment dat ze een tikkeltje bitchy is. Ze is streng, pragmatisch maar tegen haar familie is ze gewoon vriendelijk. Dit mag veranderd worden. Ook haar uiterlijk mag op zich wel veranderd worden, maar wel op zo'n manier dat het nog past bij de rest van de familie.
Ze is de zus van Brindleleaf en haar overleden broer en dus de tante van Mousepaw, Quietpaw, Puddlepaw en Polarpaw. Haar vader is Bloodmask, een rogue/Bloodclanner.
|
Het zou fijn zijn als een actief iemand haar over zou nemen ^^ - Demi |
|
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Bronzemask do 10 dec 2015 - 13:30 | |
| |
|
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Bronzemask do 10 dec 2015 - 18:00 | |
|
Bronzemask Windclan || Female || Warrior
Algemene informatie Name: Bronzemask (Bronzekit, Bronzepaw) Inspired by: Tawnypelt Rank: Warrior Clan: Windclan Clanleader: Everstar Gender: Female Age: 24 moons
Inner Personality key words: Streng, trouw, slim, koppig, jaloers (voor de rest uitwerken in de RPG)
-Heeft een zwak voor kittens -Wil graag een hogere rang bemachtigen -Uit geen enthousiasme -Is bang voor water -Is snel jaloers en een tikkie onzeker Likes: Familie, kittens, macht, haar zin krijgen Hates: alle vijandige katten, concurrerende clans, katten die zichzelf beter vinden Fears: Water
Uiterlijk: Lichaamsbouw: Klein maar gespierd Vacht: Bronzen tabby met zwarte streepjes Ogen: Amberkleurig Littekens: Onder haar vacht zitten er een paar
Banden Ouders: Bloodmask X ? {RIP} Broers/zussen: Brindleleaf en ? {RIP} Overige familie: Mousepaw, Quietpaw, Palarpaw, Puddlepaw Verliefd op: / Partner: / Kittens: / Vrienden: / Vijanden: / Kennissen: /
|
| | | Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Bronzemask do 10 dec 2015 - 19:49 | |
| Je mag haar hebben, als je belooft haar actief te houden natuurlijk ^^ Ik zal je het wachtwoord sturen! |
| | | 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Bronzemask do 10 dec 2015 - 19:50 | |
| |
| | | Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Bronzemask do 10 dec 2015 - 20:13 | |
| - Quietpaw schreef:
- Je mag haar hebben, als je belooft haar actief te houden natuurlijk ^^ Ik zal je het wachtwoord sturen!
Ik heb er nu al zin in om met haar te posten Ik moet zo wel slapen helaas |
| | | Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Bronzemask do 10 dec 2015 - 21:23 | |
| Dit topic kan gesloten worden ^^ |
| | | | Onderwerp: Re: {AG} Bronzemask | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |