| {Christmas present} Kitty kitty kits | |
|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits vr 4 dec 2015 - 21:45 | |
|
General, Name: Areum (uitgesproken als: Arum) Gender: Female Sexuality: Heterosexual Age: Unborn Birthplace: Unknown Status: Unborn
Personality, Likes: Stilte, koude, sneeuw, ijs, rust, jagen, vechten, alleen zijn Dislikes: Oorlog, drukte, leugenaars, verraders, drukke katten, gezelschap Character traits: Alert, clever, cold, calm, careless, fierce, mysterious, strict, fair
Areum is een stille kattin. Wanneer ze nog kitten is zal ze af en toe zichzelf laten horen maar naarmate ze ouder wordt zal ze steeds minder praten. Areum vind dat haar mening er toch niet toe doet. Enkel bij speciale gelegenheden, ceremonies bijvoorbeeld, waagt de poes het om haar stem te laten horen. Niet dat ze niet durft maar eerder omdat ze er niet de moeite voor neemt. Liefst is ze alleen, bezig zijnde met wat dan ook. Vrienden maken vind ze maar niks. Al vanaf jongs af aan is het duidelijk dat de zwarte poes zal uitgroeien tot een beeldschone zwaan. Ze heeft een halflange, gitzwarte vacht met donkerbruine ogen die vaak gevuld zijn met leegte. Het komt wel vaker voor dat katers een poging maken om met haar om te gaan, maar keer na keer slaat ze hen af. Ze is liever alleen. Dit wordt al snel opgemerkt en dus nemen de pogingen af, tot Areum's grote genoegen. De poes vind het leuker om alleen te zijn en zich te focussen op belangrijke dingen zoals jagen en vechten. Ze vind dat vrienden maken tijdvesrpilling is en is dan ook niet bang om haar mening te uiten. Alhoewel ze niet vaak iets zegt, zijn de dingen die ze wél uitspreekt vaak heel logisch en slim. Afgezien het feit dat ze simpelweg een slimme poes is, is dit niet vreemd. Ook tegenover haar ouders stelt ze zich niet snel open.
Appearance, Fur color(s): Zwart Fur length: Halflang Fur pattern: Solid
Eye color: Donkerbruin Pawpads: Zwart Nose: Zwart
Scars: None yet Build: Slanke, lenige bouw Height: Middelmatige grootte
Areum is een slanke en lenige poes met halflange, gitzwarte vacht. Haar ogen hebben een donkerbruine kleur. Vaak ligt er een ondoordringbare blik in haar ogen, welke de weg naar haar ziel meteen blokkeert. Haar nagels en tanden zijn niet enorm lang maar wel heel scherp. De grootste is ze niet, maar zeker ook niet de kleinste. Areum zal opgroeien als een normale kat van grootte maar is wel gezegend met een beeldschoon uiterlijk. Een dochter om trots op te zijn, zeggen ze dan. Het enige minpunt is dat ze zichzelf niet gauw openstelt en zich nogal koud gedraagt tegenover anderen. Sommigen zeggen dat ze emotieloos is en waarschijnlijk niet eens weet wat gevoelens zijn. Maar Areum weet dit maar al te goed. Ze vind het echter nutteloos om haar ware gevoelens te uiten en zal dan ook meestal met een koude en vlakke uitdrukking rondlopen.
Alliances, Rank: Unborn (kitten) Former rank(s): None yet Future rank(s): Unknown Current lifestyle: Bloodclan cat
Clan: Bloodclan Former Clan(s): None Future Clan(s): Unknown Mentored by: Nobody yet Mentored: Nobody yet
Clanleader: Claw Deputy: Zira
Relationships, Mother: Howl Father: Claw Brother(s): Chawl Sister(s): Unknown yet
Niece(s): Unknown Cousin(s): Unknown Aunt(s): Cassidy Uncle(s): Trigger
Grandfather: Blade, Finn Grandmother: Lily, Felcia
Crush: Nobody Mate: x Daughter(s): None yet Son(s):
Person behind, Name: Chi Leeftijd: 15 (over een paar dagen 16 : D) RPG ervaring: Iets van bijna vier jaar denk ik. Motivatie: Ik heb al vele leuke nestjes zien passeren maar ik moet eerlijk zijn dat Claw en Howl me uiteindelijk toch het meest aanspreken. Een groot pluspunt vind ik dan ook dat ze echt partners zijn en elkaar kennen in de rpg. Ik heb me enkele maanden kunnen inhouden en heb me niet aangemeld voor eender welk nestje dan ook. Maar toen ik dit zag.. kon ik het gewoon niet laten xD Ze spreken me echt aan, hun relatie en hun manier van doen. Ik ben een grote fan van Claw en sinds kort eigenlijk ook van Howl. Het zou echt awesome zijn mocht ik een kitten van hun spelen. Ik heb op dit moment examens en zal dus minder actief zijn, maar, tegen Kerstmis zal dat normaal gezien beteren. Anyhow, ik meld dit er gewoon bij zodat jullie niet denken dat ik opzettelijk of bewust minder post deze tijden. Als jullie me kiezen ga ik dan ook m'n uiterste best doen om haar actief te houden. Ik vind haar persoonlijkheid wel leuk en het is een nieuwe uitdaging voor me. En aangezien ik uitdagingen leuk vind denk ik wel dat het me zal lukken om jullie een actieve dochter te schenken c:
Succes iedereen!
|
|
| |
San 196 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits zo 6 dec 2015 - 17:03 | |
| Mijn afmelding is ook af! alleen dingen kunnen nog veranderd worden ;3 |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 10 dec 2015 - 8:45 | |
| Kerst is over 2 weken! Hou dit in je hoofd als je je nog wilt aanmelden of als je nog wilt aanpassen! |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits wo 16 dec 2015 - 14:58 | |
| -Ik meld me hierbij af sinds ik gekozen ben om een van Brat en Ripa's kittens te spelen.- |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits wo 16 dec 2015 - 16:52 | |
| Ik heb Dehlia veranderd naar Elliot, zijn karakter zal grotendeels hetzelfde blijven maar er is wat aangepast aan zijn uiterlijk en zo. |
|
| |
Eline 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Does anyone care? (around the 22 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits wo 16 dec 2015 - 22:56 | |
| Aw, er zijn al zo veel leuke aanmeldingen, dit wordt niks XD Ik ga het toch proberen C:
Caligo
General
Name: Caligo Prefix: Haar zwarte vacht Meaning: Darkness, mist Gender: Female Age: Unborn Clan: Bloodclan
Inside
Steekwoorden: Schrikachtig, onzeker, lief, biseksueel, blind
Caligo had absoluut niet in Bloodclan geboren moeten worden. Ze is namelijk blind. Blinde katten zijn een last voor de clan, maar ik neem aan dat Claw's kittens goed verzorgd worden toch? Caligo is erg zwak bij de geboorte, en wilt alleen maar bij haar moeder zijn. Later is ze wel wat nieuwsgierig naar de wereld, maar komt er al snel achter dat deze vol gevaren zit. Omdat ze blind is zal ze nooit een echte member kunnen worden, maar ze doet haar best zichzelf te bewijzen. Ze wil haar ouders trots maken, hoe weinig ze ook kan. Caligo zal nooit training krijgen denk ik, en zal ook niet meedoen aan gevechten. Hierdoor zal zij altijd een erg onschuldige kat zijn, die ook erg lief is. Haar grootste zwakte is haar onzekerheid. Terwijl al haar siblings grote sterke katten worden blijft zij in het kamp. Haar siblings verdienen hondentanden en zij is een extra mond om te voeden.
Edit: Als zij en de andere blinde kitten gekozen worden heeft ze een andere handicap, namelijk een extreem lage pijngrens. Hierdoor kan ze niet meedoen aan gevechten, en is dus ook erg nutteloos voor de Elite.
Future
Dit is alleen een idee, als dit niet goed is gaat het niet door! Caligo zal zich niet erg thuis voelen in Bloodclan. Ze zal een keer gaan wandelen en dan een rogue of clankat tegenkomen. Met deze kat raakt ze aan de praat. Deze gedraagt zich erg lief en doet alsof hij/ze haar totaal begrijpt. Hij/zij heeft echter een grote haat voor Bloodclan en gaat haar gebruiken. Deze kater/poes gaat samen met vrienden zijn of haar best doen Bloodclan aan te vallen midden in de nacht. Echter zullen andere katten die op zoek zijn naar Caligo hen vinden. Caligo heeft de clan verraden dus wordt ze uit de clan gezet. Een verrader kan je wel de schande van de familie noemen. Ze bedoelde dit echter niet kwaad. Wat er hierna met haar gebeurd weet ik niet. Misschien wordt ze rogue samen met een wel te vertrouwen kat, of wordt kittypet, dat ligt aan de rpg.
Outside
Furcolor: Dark grey Fur patern: Plain Fur length: Short Eye color: Green (Maar het heeft een wittige glans door haar blindheid)
- Foto:
Member: (slechte kwaliteit) Kitten:
Skills
Vision: 1 Smell: 8 Hearing: 9
Hunting: 1 Fighting: 2 Swiming: 0 Social skills: 7
Motivatie
Een nestje van Claw en Howl?! Hier moest gewoon een aanmelding komen, al zijn er al duizend andere aanmeldingen. Ik vind Howl en Claw gewoon geweldig. Mijn accounts gaan vaak inactief door inspiratieloze buien. Caligo is ontstaan uit al mijn ideeen voor karakters in een, dus mijn inspiratie voor haar zal niet snel uitgeput zijn. Ook lijkt het me heel leuk om haar te bespelen. Ze is zo anders. Een lieve, zwakke kitten in Bloodclan, dat is nieuw. Ook dat ze blind is vind ik erg interessant, dat veranderd haar hele leven. Howl vind ik een hele mooie poes, leuk karakter en ze past leuk bij Claw. Claw vind ik ook geweldig, en niet alleen omdat hij de leader van Bloodclan is. Dat hij zo'n gemeen karakter heeft, maar lief is voor zijn kittens is leuk. (Ik klink idioot als ik motivatie opschrijf, ik weet het) Het zou gewoon geweldig zijn om een kitten in dit nestje te mogen bespelen!
Edit: Ik zie net dat er nog een blinde kitten is. Ik meen het, dat had ik niet gezien! Ik heb het een en ander aangepast. |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits ma 21 dec 2015 - 8:02 | |
| |
|
| |
66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits di 22 dec 2015 - 0:34 | |
| Oki mensjes nu is mijn aanmelding echt af!! Woorden telling staat onder in.
SUCCES MET KIEZEN!! |
|
| |
70
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits di 22 dec 2015 - 10:13 | |
| Hier komt verschijnlijk een aanmedlig c: |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits di 22 dec 2015 - 11:31 | |
| Donderdag gaan we de kittens kiezen!! |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits di 22 dec 2015 - 12:23 | |
| Jackdaw is ook af <3 Deze aanmelding was echt een tien jaren plan^^ |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 10:04 | |
|
Weet je? Wij worden een nestje van drie. Twee katers en een kattin. Mijn broertje en zusje! Allebei maar een paar seconden jonger dan ik. Wij worden een drieling. - Mijn broertje:
Jackdaw van Endria
- Mijn zusje:
Areum van Chi
Mama en papa vonden het heel erg lastig kiezen, dus hebben ze geprobeerd te kijken wat het beste bij elkaar past maar toch variëteit geeft. Dus dit is het nestje geworden. Hopelijk zijn de gekozen blij en diegene die het niet geworden zijn niet te teleurgesteld. We kunnen helaas niet iedereen kiezen. Veel plezier en succes! |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 10:05 | |
| Heel erg gefeliciteerd Endria en Chi! Goede keuze! Muta komt ze wel es opzoeken >:3 |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 10:21 | |
| Heel erg gefeliciteerd Endria en Chi! jullie hebben het alle twee verdient<3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 10:31 | |
| |
|
| |
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 11:00 | |
| Gefeliciteerd jullie twee |
|
| |
Pommeline 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 11:44 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 12:35 | |
| Ik had me niet aangemeld, maar zeker gefeliciteerd beide! c: Weet zeker dat het een leuk nestje wordt. Pyre komt wel eens op bezoek. |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 14:34 | |
| Yush! Heel erg bedankt iedereen voor de felicitaties, en natuurlijk nog Dankjewel Ted en Kiek voor het kiezen van mijn kleine Clawbeertje^^ |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits do 24 dec 2015 - 16:06 | |
| Thanks! Omg, toen ik dit las was ik zo blij, hahaha <3 Ik zal d'r zometeen aanmaken! c: eerst een leuk setje maken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Christmas present} Kitty kitty kits | |
| |
|
| |
|