We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: My little rugrats! ll KS zo 22 nov 2015 - 21:32
Ja ja mensen! Jullie lezen het goed Brat verwacht kittens! alweer? ja al weer alleen dit keer van niemand minder dan Ripa! Ja deze tortelduifjes krijgen eindelijk hun eigen nest , Aangezien de kittens van Ripa komen zou Brat wel blij zijn met dit nest en daardoor zullen deze kittens meer liefde ontvangen van zowel moeder als vader, hoe veel kittens is nog niet bekend.
Uiterlijk: Omdat Brat's stamboom erg groot is zijn er vele Vacht kleuren/Oog kleuren mogelijk, Ook het feit dat Ripa's ouder onbekend zijn opend deuren, Dus over het algemeen zijn er veel mogelijkheden al moet je niet te ver gaan bijvoorbeeld een siamees of iets dergelijks zou natuurlijk niet kunnen, Veder kun je je kwa Vachten en oog kleuren helemaal uitleven! maar hij het wel binnen het boekje
Extra: Veel extra heb ik niet toe tevoegen, Wij gaan niet letten op familie aangezien Brat's stamboom zo groot is is het a veel werk en b ook niet echt nodig, Waar wij natuurlijk wel naar kijken zijn ouders siblings dat soort dingen, Ook omdat dit Nestje van Ripa komt en Brat hier blijer mee zou zijn is de kans groot dat ze haar kittens naar haar jeugd vrienden vernoemt Haar stemmen die zijn: Ruki Diamond en Alex, Onthoud dit hoeft niet! ook de stoornissen zoals haar ogen die op elk moment groot en klein kunnen worden zijn NIET erfelijk het mag wel maar hoeft niet.
Waar letten wij op? Ik en derpy letten vooral op Inhoud een mooi setje of leuke sheet is allemaal wel leuk maar daar kijken we natuurlijk niet naar, Nee wij kijken naar creatieftiet en of je orgineel bent, Ook zijn Skills innerlijk en karkater ook erg belangrijk Veder is een belangerijks aandachts punt Motievatie ect, We hopen vele aanmeldingen te zien en of er animo voor is :3 veder wezen we iedereen veel succes en we kijken uit naar de aanmeldingen!
Aangemelde kittens: Ruki-Marlie Nuke-Max Alex-Inge x x x x x Gekozen Kittens:
Groetjes SanXderpyxxx
Laatst aangepast door Brat op wo 25 nov 2015 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS zo 22 nov 2015 - 22:17
I have the red color of the fire, the color of the devil, the color of your nightmare.. You look to hell if you look in my eyes
Ruki
Name: Ruki || Vernoemd naar het stemmetje die in Brat's kop rond spookt C: Generaal: Kater Mommy: Brat Daddy: Ripa Siblings: Unknow Twins: Nuke <3 Half-siblings: Sniper, Nightscroud Past Names: Nope Future Names: Nope Age: Unborn Rank: Kitten Future Rank(s): Young-one//Member//Duputy?//Leader? Clan: Bloodclan//Elite Leader: I will be a loyal member! Duputy: I would prove that our family is strong! Partner: I'm not even born.. Crush: Please, you can not control me baby Kittens: A kitten had kittens, weird question dude..
~\~Inside~/~
Kitten Wanneer Ruki zijn ogen geopend heeft kan je meteen al aan hem merken dat hij nieuwsgierig is en graag wilt leren. Hij zal bijna kwa innerlijk op Brat lijken dan op Ripa, (Ruki zal het niet echt op Ripa munten maar eerder op zijn moeder, die hij graag trots wil maken) Ook al is hij als kitten klein aan zijn manier van doen kan je al zien dat hij graag zou willen verkennen, jagen en vechten, daar begint hij ook al jong mee, hij oefent dan wel eens op zijn siblings of mama staart. Dit katertje, zal zijn nieuwsgierigheid niet onder controle kunnen houden, dus hij zal op een dag stiekem uit de Barn glippen, en het kamp verlaten. Daar zal iets ernstig gebeurden wat zijn speelse vrolijke en nieuwsgierigheid karakter verwoest..
Young one Nadat Ruki Young-one is geworden zal hij een heel wantrouwend zijn. Er zijn weinig katten die hij zal vertrouwen en dat zijn enkel wat familie leden. Hij zal dus ook niet meer leergierig en nieuwschierig overkomen, het liefst is hij alleen en probeert die zich zelf te trainen. Toch is hij niet dom, en weet dat hij zich zelf niet kan trainen. Hij zal dus uiteraard zijn 'mentor' half accepteren en soms naar de trainingen toe gaan. Voor de rest wil ik zijn Young one tijd wat uitwerken in de RPG Heel misschien dat hij een stem in zijn hoofd krijgt, omdat hij geen katten vertrouwd en dus ook geen vrienden heeft hierdoor zou hij dus tegen zich zelf praten en een 'gedachten vriend?' verzinnen.
Member Nadat Ruki eindelijk Member is geworden, en een flinke groeispuurt heeft gekregen zal zijn karakter ongeveer het zelfde blijven, de ernstige gebeurtenis in zijn kitten tijd staat nog steeds in zijn hersens gegraveerd, en zal dus nog steeds katten niet snel vertrouwen en kan dus ook snel egoïstisch, irritant chagrijnig, over kunnen komen. De eerst zo leergierige en vrolijke katertje, is veranderd in een grote woeste 'moordmachine' De rest wil ik graag veder in de RPG uitwerken.
Ideetje: Ik en Max hadden wat overlegd, en het zou misschien een leuk idee zijn dat Ruki en Nuke een tweeling zouden zijn (als we allebei worden gekozen + als jullie er mee eens zijn) Ruki hecht zich dus heel erg aan zijn broer(tje) Mijn plan was ook dat ik Ruki in zijn kitten tijd laat verwonden, zodat hij erg toegetakelt terug komt, met behoorlijke flinke littekens (Halve staart, missende oor? zulke dingen) Hier door zou hij helemaal hechten aan zijn tweeling broer, en ook daardoor zal Ruki een irritante (angstige) gevaarlijke kater worden.
Likes: Familie, Zon, Trainen, Slapen, Eten , (Nuke, zijn tweeling broertje) Dislikes: Katten die hem dwars zitten en katten die aan zijn familie komen, Vreemde katten, Regen Fear: Dat zijn mama iets overkomt, of zijn sibling Nuke
~\~Outside/~
Kitten/Young-one: Kleine fluffie kitten, met een tabby vacht licht groene ogen en puntige oren. (later kirjgt hij een soort 'groeispuurt')
Young-one/Member: Een grote goed gespierde kater met licht groene ogen een halflange tabby vacht en puntige oren.
build: Groot en gespierd Coat: Tabby Eyes: Licht groen Scars: Nog niet *Wijst naar Inside, kitten tijd*
Kitten:
Young one'':
Member:
Skils: Hoogst: OOOOO Laagst: C C = Half
Kitten:
Hunting: x Fighting: OO Climbing: O Fishing: x Swimming: x Speed: OO Smart: OOO Strength: OO Social: OOOO Friendly: OOO
Young-one:
Hunting: OOO Fighting: OOOO Climbing: OO Fishing: x Swimming: O Speed: OOO Smart: OOOC Strength: OOO Social: OO Friendly: O
Member:
Hunting: OOO Fighting: OOOOO Climbing: OO Fishing: x Swimming: O Speed: OOO Smart: OOOC Strength: OOOOC Social: O Friendly: O
~\~Relations~/~
Bloodclan Brat: You're my mom, and I will put my life on the line to protect you <3 Ripa: I will do my best to make you proud dad! [/size]
Thunderclan x Riverclan x Windclan x Shadowclan x Rogue x Kittypets x
~\Motivatie/~ Who am I?: Ik sta hier bekand als Marie, maar als je het wilt weten is mijn hele naam: Marlitha C: Age: 14 jaartjess RPG: 2 jaar ongveer? (met een pauze) Motivatie: Oh god Oh god, waar moet ik toch beginnen..? Het is misschien raar om te zeggen dat ik een grote fan ben van dit koppel, *Kuch toch vond ik Hurricane x Brat leuker Kuch* Maar de plottwist nu met Ripa is pretty awesome, afgezien van dat lijkt het me het erg leuk om Ruki te spelen, en het idee ook dat Ruki een tweeling misschien zal zijn (als Ruki en Nuke worden gekozen tho) Ik had me al bij het vorige nestje aangemeld, maar nu ik dat terug lees snap ik dat ik niet gekozen was (N00b tijd OMFG xD) Dus dit is een soort tweede kans die ik niet graag voorbij zal laten waaien, en hoop dat mijn RPG skills omhoog zijn gegooid, en een leuke karakter heb verzonnen voor deze awesome nestje <3
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS zo 22 nov 2015 - 22:44
Jongens dit is geen kletstopic.
Toulouse
Member
Inge 15 Actief
CAT'S PROFILE Age: 4 Moons of adventure Gender: Rank:
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS ma 23 nov 2015 - 6:54
NameAlex
ClanBloodclan
GenderFemale
Algemene informatie
Naam: Alex Rang: Kitten Clan: Bloodclan Clanleader: Claw Geslacht: Vrouwelijk Leeftijd: Not even born...
Innerlijk
Persoonlijkheid:
Brutaal-Klunzig-Goedhartig-Dapper-Vrolijk
-Een heel speciaal iemand 'herleeft' in haar -Hoort stemmen in haar hoofd -Wil clanleider zijn -Mama is de beste -Denkt niet goed na over wat ze doet -Roekeloos en klunzig -Heeft haast nooit honger -Vrolijk en humoristisch
Vind leuk: Allerlei vechtspelletjes, haar familie Heeft een hekel aan: Wachten Angsten: Haar familie verliezen, honden
Uiterlijk:
Lichaamsbouw: Tenger en fragiel door haar weinige eetlust Vacht: Grijze tabby met witte pootjes en witte buik Ogen: Cyaan blauw Pootkussens en neus: Zalmroze Accessoires: Wil later een zwart-witte halsband Littekens: /
Banden
Ouders: Brat X Ripa Broers/zussen: ? Overige familie: Een hele stamboom vol! Verliefd op: / Partner: / Kittens: / Vrienden: Mijn familie! Vijanden: Honden, ze zijn eng en gemeen! Kennissen: /
Geschiedenis
Kitten
Als kitten is ze bijna altijd vrolijk aan het spelen met haar siblings. Ze maakt snel vrienden en vriendinnen en gaat zorgeloos door haar leven. Ze heeft echter wel vaak dezelfde vreemde nachtmerrie; een hond die achter haar aan komt en in stukken scheurt. Daardoor heeft ze angst voor honden gekregen.
Young one
Ze traint hard als young one omdat ze net zo goed wil zijn als haar vader en moeder. Ze ziet wel heel erg op tegen het moment dat ze Member word. Dat komt natuurlijk door de halsband die ze van een hond moet stelen.
Laatst aangepast door Toulouse op ma 23 nov 2015 - 16:53; in totaal 2 keer bewerkt
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS wo 25 nov 2015 - 20:14
NUKE
Name: Nuke Why?: Hij zal al sinds de geboorte erg opvallen aan zijn karakter, hij zal snel woedeaanvallen krijgen en is behoorlijk brutaal tegen anderen. Vandaar dat hij naar een explosie genoemd werd. Meaning: Atoombom Gender: Tom-cat Age: Unborn Based On: Nou, eigenlijk op niemand, maar als het moest dan zou hij meer gebasseerd zijn op een millitair. Based On (Parent): Hij zal best wel veel op Ripa lijken Very attached to (Sibling): Ruki en hij zullen onafscheidelijk worden <3
Ik en Marlie (A.K.A; Ruki) hebben besloten dat Nuke en Ruki als tweeling geboren zullen worden, Like, twee tegelijk xD
Fur Color: Brown Fur Pattern: Tabby, darker stripes Fur Length: Short Type of Body: A muscular type, but not too massive Eye Color: Lightgreen Tail: Long enough Nose & Pawpads: Darkbrown Claws: Become with the time longer and stronger Teeth: Not so long Scars: Not yet
Nuke lijkt meer op zijn vader, hij zou dezelfde patronen, vacht en vachtlengte hebben. Ook zal zijn lichaamsbouw meer 'ThunderClan' lijken. Zijn lichtgroene ogen stammen hoogstwaarschijnlijk af van de verre voorouders van Ripa. Zijn bouw is gemaakt om snel te kunnen sprinten en door scherpe bochten te gaan. Ook zal zijn bouw lichter dan dat van een echte BloodClanner zijn omdat het meer gemaakt is om te klimmen in bomen en om beter te kunnen jagen.
Zijn nagels zullen niet zo lang worden als verwacht, maar Nuke zal eerder zijn brein gebruiken om te kunnen vechten. Echter kan hij gebruik maken van zijn bouw, en zijn vijand dus daarmee goed te verwarren.
Likes: Running•Being Free•Warmth•Friendship•Playing•No Rules Dislikes: Cold•Strict Cats•Punishment•Complaining•Rules Fears: Foxes•Badgers•Monsters•Thunderstorms•Hard Sounds•Darkness Ambitions: Becoming a Great Leader•Making Father Proud•Being Fearless
Personality: Zijn personaliteit kun je ook wel vergelijken met dat van zijn moeder. Hij zal echter later een stem in zijn hoofd krijgen, die hem dan door het leven heen leidt. Nuke zal hem echter 'Guide' noemen. Maar later krijg het ook een volwaardige naam, welke is nog niet bekend.
Deze jongen zal brutaal en meedogenloos zijn. Al kan hij rustig zijn wanneer hij voelt dat het echt nodig is. Nuke is echter niet te tolereren en zal hoogstwaarschijnlijk dat ook laten zien. Tweede kansen bij hem bestaan nauwelijks en genade is nog minder van pas. Verder kan hij behulpzaam zijn wanneer het hem gevraagd is. Bijvoorbeeld bij zijn tweelingbroer, Ruki, die zal echter zijn andere kant zien; een vriendelijke, open kater dat alles voor hem zou willen doen.
Nuke zal ook een echte doorzetter zijn, hij geeft niet zomaar op en trainen zal volop in zijn agenda staan. Zelfs als kitten zal hij goed genoeg trainen met schijngevechten en andere dergelijke dingen. Ook moet je hem goed in de gaten houden, want zoals je weet is hij goed in staat zichzelf in de nesten te werken.
FAMILY Mother: Brat Father: Ripa Siblings: Unknown Twin: Ruki Half-Siblings: Sniper, Nightshroud Other Family: Eternity (Grandma), Zira (Aunt), Nyra, Ophelia, Muta, Vitani (Nieces), Pyre (Cousin), etc. Mate: Nobody can stand my nuke Crush: I can crush you with a nuke, I swear I'll do it, don't test me Kits: I think having kits isn't de funny part
Player: Max Active Accounts: Tornado, Skyfeather Other Accounts: Flamepaw, Tornado, Skyfeather, Hurricane Motviation: Zoals ik al eerder zei, Marlie en ik hebben dus besloten dat Ruki en Nuke tweelingbroers zullen zijn. Verder wou ik me voor dit nestje aanmelden omdat ik het gewoon zag aankomen (xD). En omdat ik makkelijker een nestje speelt van andere katten die al een geschiedenis achter de rug hebben. Ook zal Nuke, samen met Ruki , een pestkop zijn en niet al te aardig doen met zijn echte sibs, en zijn halfsibs. Verder vindt ik Brat x Ripa een koppel waar je echt voelt dat hier een kittenaanmelding moet komen. Want I love drama en Brat en Ripa hebben al een hoop drama achter de rug wat wel de kittens zal kunnen effecteren.
Ook zouden ik en Marlie wel graag willen dat Ruki en Nuke als eersten geboren worden (tegelijk of course), zodat ze wel een excuus hebben om de andere sibs te pesten. Maar hier ga ik niet op in want jullie zullen dan uiteindelijk zelf kiezen.
(Damnit, maak ik weer een kater aan )
Neem dit tot je hart want een aanmelding van Max dé Echte zie je niet vaak B)
Veel succes met de aanmeldingen
Brat
Member
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS za 28 nov 2015 - 10:05
I will keep quiet You won’t even know I’m here You won’t suspect a thing You won’t see me in the mirror But I crept into your heart You can’t make me disappear Til I make you
LEAH
G▴E▴N▴E▴R▴A▴L
Name: Leah Meaning: Niet uitbundig, vermoeiend Why?: Deze dame zal al sinds de geboorte laten zien dat haar opvoeden niet makkelijk zou zijn Gender: Female Age: Unborn Mother: Brat Father: Ripa Half-Siblings: Sniper, Nightshroud Other: Zira, Eternity, Mute, Nyra, Ophelia, Pyre, Vitani
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS zo 29 nov 2015 - 16:45
Mededeling: Dit zal het laaste nestje Ripa x Brat zijn.
47911
Member
Eline 63 Actief
CAT'S PROFILE Age: Does anyone care? (around the 22 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS ma 30 nov 2015 - 17:46
Laatste nestje?! Hier komt een aanmelding!
Name: Alex, als de andere Alex ook wordt gekozen Cleo Gender: Female (Alex kan een jongens én meisjes naam zijn) Age: Unborn
Inside Keywords: Stoer - Tomboyisch - Brutaal - Niet sociaal
Likes: Being alone, hunting Dislikes: Clans, rain Fears: Twolegs
Alex had liever een jongen willen zijn. Ze gedraagt zich soms onaardig, maar niet b'tchy, zoals sommige poezen. Ze haat regels, en is niet erg goed in vrienden maken. Vriendschappen weet ze goed te onderhouden. Ze wil gewoon geen vrienden. Ook al is ze soms gemeen, echt vals is ze niet. Alex groeit nou eenmaal op in Bloodclan, maar als het niet hoeft doet ze geen katten pijn. Moorden zal ze dan ook nooit doen.
Outside
Furpatern: Effen Furcolor: Between sand and red Fur length: short Eye color: One green eye and one yellow eye Nose: Peach Pawpads: Peach
Motivatie: Ik vond het erg jammer dat ik niet gekozen was bij het vorige nestje omdat Brat gwn awesome is. Bij de naam Alex moest ik gelijk aan een karakter uit een boek denken, dus hier is ze een beetje op geïnspireerd. Ook lijkt het me heel leuk om weer een keer een kitten van een actief stel ouders te spelen C:
Laatst aangepast door Yandere. op vr 4 dec 2015 - 17:04; in totaal 1 keer bewerkt
Ripa
Member
862 Actief
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS vr 4 dec 2015 - 8:42
Leuke aanmeldingen mensen <33333333333
Het gaat moeilijk kiezen worden, ik en San zullen de deadlijn bespreken x)
47911
Member
Eline 63 Actief
CAT'S PROFILE Age: Does anyone care? (around the 22 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS vr 4 dec 2015 - 16:55
Oh ik zie net dat nog een andere kitten Alex heet. Ik ga dat even editen.
Brat
Member
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS ma 7 dec 2015 - 21:07
De deadline is 20 december!
Ripa
Member
862 Actief
Onderwerp: Re: My little rugrats! ll KS di 15 dec 2015 - 11:14
Sanne (Brat) en ik hebben de kittens gekozen!! Elke aanmelding was uniek en erg leuk om te lezen, iedereen super bedankt voor de motivatie en voor de aanmeldingen!!<33 Maar er konden maar 3 gekozen worden.
De eerste kitten:
Gefeliciteerd voor Inge met Alex!!
De tweede kitten:
Gefeliciteerd voor Max met Nuke!!
De derde kitten:
De laatste kitten, gefeliciteerd voor Marlie met Ruki!!
Hun krijgen ook nog een zus erbij die Sanne zou spelen, die de naam Beserk heeft. De gene die zijn gekozen mogen hun accounts aanmaken!! Iedereen nogmaals bedankt!!