|
|
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees za 5 dec 2015 - 18:50 | |
| "komen jullie nog ?" riep Roxy en ze rende het bos in. Moonstorm keek Mistmoon aan en zei "laten we haar maar volgen." en hij rende het bos. Toen hij Roxy volgde rook hij wel de geur van een das en opeens zag hij ook een dassenburcht. "Daar is de burcht. Laten we gaan kijken."sorry voor de late post drukke week. |
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: So many trees zo 6 dec 2015 - 10:28 | |
| laten we haar maar volgen." zei moonstorm. En roxy liep terug langs het pad dat ze genomen had om hier te komen. Toen rook ze de dassengeur roxy had dus toch gelijk dacht Mistmoon in zichzelf. "Daar is de burcht. Laten we gaan kijken." zei moonstorm. "ja,misschien kunnen we ze verjagen. Kom je ook meekijken roxy?" Ze had het ook gezien zelf was niet zo'n fan van dassen, maar dassen zijn gevaarlijk voor katten. Dus moeten de dassen weg. |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees zo 6 dec 2015 - 18:04 | |
| Roxy hoorde Moonstorm iets zeggen. Iets van een burcht. Dat zal de plaats zijn waar de das woont. "ja,misschien kunnen we ze verjagen. Kom je ook meekijken roxy?" vroeg Mistmoon aan Roxy. Roxy knikte voorzichtig. Roxy verschuilde haar net boven de opening van de burcht. As de das er uit kwam kon ze er boven op springen.
|
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: So many trees do 10 dec 2015 - 19:55 | |
| Roxy ging boven op de opening van het dassenhol zitten. De geur van das heel erg sterk de neus van Mistmoon deed er pijn van. Ze zei "Ik ga even binnen kijken of er geen dassen zijn waarschuwen jullie als je er een ziet." Toen ze binnen in de burcht was hoorde ze iets ze zag twee kleine jonge dassen de moeder was er niet dus die was waarschijnlijk aan het jagen en kon elk moment terug komen. Ze ging weer naar buiten en ze vroeg "Er zitten twee jonge dassen binnen dus de moeder is er niet. Moeten we die jonge dassen weghalen of laten we ze zitten?" |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees ma 14 dec 2015 - 20:22 | |
| "Ik denk dat we de dassen moeten verslaan want ze zijn een gevaar voor ons. zij Moonstorm en hij keek de twee poezen, maar jullie moeten zelf besluiten of jullie mee aanvallen want dat kan ik niet beslissen. Diep van binnen wist hij dat de poezen wel mee zouden gaan en hij hoopte dat ze niet gewond raakten vooral Mistmoon niet. |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees di 15 dec 2015 - 19:31 | |
| Roxy Stond boven de hol te rillen van de angst. Ze hoorde geluid uit de grot komen en alle haren van Roxy rezen omhoog. "Er zitten twee jonge dassen binnen dus de moeder is er niet. Moeten we die jonge dassen weghalen of laten we ze zitten?" vroeg Mistmoon. Roxy zuchtte. Al een geluk was het Mistmoon maar. "Ik denk dat we de dassen moeten verslaan want ze zijn een gevaar voor ons." zei Moonstorm. Roxy dacht na. Twee kleine dassen alleen in een grot? De moeder moest in de buurt zijn. "We moeten ons zeker en vast haasten. Zo sterk zullen de mini dassen niet zijn he?" veronderstelde Roxy. Met hun drieën kunnen ze de dassen wel aan.
|
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: So many trees za 19 dec 2015 - 15:40 | |
| "We moeten ons zeker en vast haasten. Zo sterk zullen de mini dassen niet zijn he?" vroeg roxy. Ze antwoordde:"Nee ze zijn niet zo sterk als volwassen dassen, maar ze kunnen zich wel verweren met z'n drieën moet het wel lukken." Kom laten we ze gaan wegjagen. |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees di 22 dec 2015 - 10:21 | |
| De katten hadden besloten om naar binnen te gaan en de dassen aan te vallen, maar toen hij naar binnen wou gaan kwam de moeder aan rennen en kwamen de jongen naar buiten. Ze namen een aanvals-positie aan. Moonstorm beseft nu wel dat de kansen gekeerd waren het was nu één das tegen één kat en de laatste keer dat dat gebeurde liep het voor Moonstorm niet goed af. Hij keek Mistmoon aan vroeg zich af wat ze moesten doen. -sorry we zijn op vakantie geweest dus daarom kon ik niet reageren. |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees wo 23 dec 2015 - 20:09 | |
| Roxy stond boven de hol te beven. Er kwam een oudere dassen geur in haar neus terecht. Ze waren te laat. De moeder van de mini dassen was er. Moonstorm keek naar Mistmoon. Roxy zag dat er een mini das recht op Mistmoon afstormde. Roxy sprong op de das en beet in zijn oor. Ze zette haar klauwen in de pels van de das. Mistmoon kon wel verwond geraken. "We moeten de moederdas uitschakelen en dan rennen de kleine wel achter de moederdas." brulde Roxy ergens naartoe.
|
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: So many trees do 24 dec 2015 - 12:34 | |
| "We moeten de moederdas uitschakelen en dan rennen de kleine wel achter de moederdas." brulde Roxy nadat ze Mistmoon had gered van de mini das die op haar was af gerend. Dankje Roxy dat je me hebt gered. Mistmoon rende op de moederdas en haalde een paar keer naar haar uit. De moederdas vocht terug, maar ze was al uitgeput ze had waarschijnlijk net gejaagd.
fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees ma 28 dec 2015 - 14:47 | |
| Moonstorm zag Mistmoon vechten met de moeder-das en Roxy stond klaar om de mini-dassen weg te jagen, dus besloot hij om Mistmoon te helpen met de moeder-das. De moeder-das vocht hard terug, maar ze was al wel uitgeput dus Moonstorm wist de das een paar flinke tikken te verkopen zonder zelf geraakt te worden. De das kon niet tegen deze overmacht op dus ze rende weg de mini-dassen volgden haar met Roxy op hun hielen om hun nog sneller weg te krijgen. Het gevecht was afgelopen dus de kater keek rond of er nog iemand gewond was. gelukkig nieuw jaar |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees di 29 dec 2015 - 18:24 | |
| Roxy zat boven één van de minidassen. Ze had net het leven van mistmoon gered. Mistmoon en Moonstorm waren bezig met de moederdas. De andere minidas was te bang om te vechten en rende al weg. Roxy liet los en de minidas rende ook weg. De moederdas was heel uitgeput en rende ook weg. Roxy rende er nog even snel achter om zeker te zijn dat ze weggingen. Hijgend kwam ze terug naar Mistmoon en Moonstorm. "Iemand gewond?" vroeg Roxy. Nadat ze haar zin had gezegd legde ze haar neer. Ze was kapot en moe.
Jullie ook een gelukkig nieuwjaar en kerst
|
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: So many trees wo 30 dec 2015 - 13:34 | |
| "Iemand gewond?" vroeg Roxy nadat nog achter de moederdas was aan gerend en op de grond ging liggen. "Nee ik heb niet zulke diepe wonden alleen wat schrammetjes. Hebben jullie nog iets?" antwoordde Mistmoon het was al de tweede keer dat moonstorm en zij zelf waren aangevallen door dassen gelukkig was Roxy er deze keer bij om hun te helpen. Mistmoon was uitgeput die moederdas was sterk geweest gelukkig was het nu voorbij. "Dank je dat je ons geholpen hebt Roxy. We konden je hulp goed gebruiken." |
|
| |
Sven 132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees za 2 jan 2016 - 10:08 | |
| Het gevecht was afgelopen en Moonstorm was uitgeput, maar hij had gelukkig geen erge wonden. De kater zag dat de twee poezen in orde waren en zei "Bedankt dat je ons geholpen hebt Roxy zonder jou was het waarschijnlijk anders afgelopen." Moonstorm was wel blij dat ze een das hadden weggejaagd, maar hij wist ook dat ze het nu moesten melden. "Wat zullen we nu doen? " vroeg Moonstorm aan de twee poezen. |
|
| |
172 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So many trees zo 3 jan 2016 - 20:06 | |
| Rowy hees zich terug op en zette haar bij de katten. Ze bedankte Roxy, omdat zij Mistmoon's leven had gered. tRoxy kon haar toch niet laten doden. Dat zou gemeen zijn. Zo is Roxy niet. "Wat zullen we nu doen? " vroeg Moonstorm plots. Roxy fronste. Ja eigenlijk. De clankatten moesten terug naar hun kamp om het te gaan vertellen. Maar of ze mochten vertellen dat een rogue poes hen hielp is misschien niet zon goed idee. "Is graag gedaan Mistmoon en Moonstorm. Jullie ook bedankt. En het is misschien beter dat jullie niet vertellen dat ik hier was." vertelde Roxy tegen de krijgerskatten.
|
|
| |
41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: So many trees ma 4 jan 2016 - 17:05 | |
| "Is graag gedaan Mistmoon en Moonstorm. Jullie ook bedankt. En het is misschien beter dat jullie niet vertellen dat ik hier was." zei Roxy. "Ja dat is wel beter. Volgens mij moeten wij terug naar het kamp en wat prooi meenemen want ik heb heel erg honger na dit akkefietje." antwoordde Mistmoon. Haar maag was aan het rommelen waarschijnlijk was ze niet de enige die honger en wat rust nodig had na dit gevecht gelukkig was het over. |
|
| |
| Onderwerp: Re: So many trees | |
| |
|
| |
|