|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 13:05 | |
| Heey,
Aangezien ThunderClan wordt geterroriseerd door BloodClan en Firepaw's mentor flink wordt toegetakeld aan het topic met Claw te zien, zoek ik voor haar iemand die haar nog extra kan trainen. In moeilijke tijden als deze moet die hulp misschien wel iets verder gezocht worden dan in de Clan zelf. Ik zou haar dan ook graag een soort Rogue mentor willen geven die haar extra dingen kan bijleren, zodat ze een kans staat tegen de BloodClanners (beetje een Arya idee van GoT). Fire heeft flink wat temperament, dus het moet wel iemand zijn die daar leuk mee om kan. K heb enkel een naam en een kleine beschrijving van de kat in kwestie nodig en miss extra ideetjes als je zelf wat leuks weet in toevoeging.
Greetings, Fire |
|
| |
Bunny 200 Actief A few nice words can help a person more than you think.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 16:35 | |
| Zou een bc kat ook kunnen? als het niet kan heb ik nog een andere kat maar die is nog al aan de crazy kant
::EDIT:: Naam kat: Shun
Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand
Waarom deze kat: Shun is nog al aan de gekke kant en was ooit een kittypet eigenlijk was hij ooit een Skyclanner en is hij een van de laatste overgebleven, (hier kom ik nog op terug xD want niet in de RPG gebeurd) Ook is hij later als Rogue gaan leven. Hij zal 17 tot 27 moons zijn en zou dus als een kitten hebben meegemaakt over de skyclan gebeurtenis, hij onthoud het wel want wat er was gebeurd kan hij niet uit zijn hoofd zetten waardoor hij eigenlijk gestoord was geworden. Hij probeerd ook dus voedsel bij elkaar te rapen en is een goede maat als je hem eenmaal kent, de maat op je cookie of life xD
Idee hoe de katten elkaar meeten? Shun heeft al weleens geprobeerd om katten mee te ontvoeren omdat hij zijn eigen eten niet kan vangen dus wilt andere katten voor hem laten werken, dus dat idee zal hij dus ook gaan hebben met Firepaw. Hij zal haar proberen te ontvoeren op een van zijn crazy ideeën, dus de rest komt eigenlijk op de RPG op neer, worden ze vrienden of juist vijanden wordt fire ontvoerd of juist niet.. Vele vragen xD
Over de speler: Ik ben Derpje en misschien vraag je, je een ding af. Ik was namelijk de laatste tijd best wel Inactief voor mijn doen, alleen ik heb een proefwerk week die telt voor punt voor mijn eindrapport om te slagen voor mijn school en ben dus altijd druk bezig geweest met leren waardoor ik Ripa mijn bekendste account niet goed actief kon houden. Ik wil nu meer actief gaan worden na maandag kan ik voluit gaan posten tot en met de kerstvakantie misschien wel langer, maar ik vond Shun altijd een te gek account maar om de zelfde reden als Rip kon ik hem niet actief houden dus heb ik maar besloten om hem toch meer aan de actieve zijde te maken toen zag ik jouw post en was ik van... Ik moet me aanmelden om Shun actiever te krijgen.. Zo ik heb me aangemeld en het lijkt me super gezellig om lekker door te posten xD ook heb ik nog niet zo veel topics gehad met hem.
Laatst aangepast door Greykit. op di 17 nov 2015 - 20:15; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 16:37 | |
| Hou in mind dat het streng verboden is voor BloodClanners om ook maar iets vriendelijks te doen tegen een (Thunder)Clankat, en het dus strafbaar is! c; |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 17:09 | |
| Geen BloodClan ^^ Fire haat BC en zou dus nooit n kat daarvan vertrouwen. |
|
| |
Inge 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 17:26 | |
| Ik heb Blackswirl voor je. Ze zat vroeger bij de windclan maar is eruit gegaan omdat ze haar ware liefde (een rogue) vond. Ze heeft als apprentice training gehad en heeft haar eigen kittens ook getraint. Haar karakter is een beetje neutraal, het ligt eraan tegen wie ze het heeft. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 17:37 | |
| Ik biedt Skinny Dream aan, de dochter van Skinny Love. Ze is wel een kittypet die haar halve leven zichzelf op straat in de stad heeft moeten redden. Ze is een gehaaide en pientere kattin die heel erg op haar moeder lijkt. Ze is klein maar razendsnel al zou ze een gevecht op kracht nooit winnen ze heeft zo haar manieren om zichzelf te redden. Maar ze is dus wel een kittypet en ik weet niet of je dat wel wilt. Kijk maar :3 . |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 17:40 | |
| Kittypets mogen ook ^^ K hou jullie beide in gedachte en wacht nog heel even met kiezen. Wrs kies ik morgen of donderdag iemand uit. |
|
| |
Marte♥ 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 18:03 | |
| Blackjack; Hij is een hele goeie vechter, maar heeft wel een egoïstisch kantje. Hij zal Fire ook alleen maar helpen als hij denkt dat hij er iets mee kan winnen. Na een tijdje zou hij minder koel worden c: Note: Jack is wel een maand jonger dan Fire; |
|
| |
Bunny 200 Actief A few nice words can help a person more than you think.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor di 17 nov 2015 - 19:11 | |
| Ik heb een aanmelding gemaakt, dat staat in mijn edite tekst xD |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor wo 18 nov 2015 - 20:46 | |
| Ik heb Velirane voor je. Hoewel Ex BC zal ze pittig goed Fire's haat snappen. Daarnaast is ze een grote droogkloot die maar wat graag Claw tegenzit. |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor vr 20 nov 2015 - 13:47 | |
| Ik ga voor Skinny Dream, dat lijkt mij de meest interessante combinatie. Thanks voor t aanmelden allemaal ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor vr 20 nov 2015 - 13:54 | |
| Oeh super leuk! Geef maar aan wanneer je een topic wilt :3 . |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor vr 20 nov 2015 - 14:14 | |
| We kunnen nu alvast eentje maken voor eerste ontmoeting? Ik kan niet zo gek veel posten meestal dus t gaat ook niet zo snel wss. Waar denk je dat t handig is? SkyClan gebied misschien? |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor vr 20 nov 2015 - 14:16 | |
| |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor vr 20 nov 2015 - 17:29 | |
| Ik zal wel maken ^^ Stuur je een pm als k m heb. Wss vanavond of morgen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor | |