[GZ] Rogue mentor

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Rogue mentor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[GZ] Rogue mentor Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 13:05

Heey,

Aangezien ThunderClan wordt geterroriseerd door BloodClan en Firepaw's mentor flink wordt toegetakeld aan het topic met Claw te zien, zoek ik voor haar iemand die haar nog extra kan trainen. In moeilijke tijden als deze moet die hulp misschien wel iets verder gezocht worden dan in de Clan zelf. Ik zou haar dan ook graag een soort Rogue mentor willen geven die haar extra dingen kan bijleren, zodat ze een kans staat tegen de BloodClanners (beetje een Arya idee van GoT). Fire heeft flink wat temperament, dus het moet wel iemand zijn die daar leuk mee om kan.
K heb enkel een naam en een kleine beschrijving van de kat in kwestie nodig en miss extra ideetjes als je zelf wat leuks weet in toevoeging.

Greetings, Fire
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
[GZ] Rogue mentor RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 16:35

Zou een bc kat ook kunnen?
als het niet kan heb ik nog een andere kat maar die is nog al aan de crazy kant

::EDIT::
Naam kat: Shun

Bestaand of wordt aangemaakt: Bestaand

Waarom deze kat: Shun is nog al aan de gekke kant en was ooit een kittypet eigenlijk was hij ooit een Skyclanner en is hij een van de laatste overgebleven, (hier kom ik nog op terug xD want niet in de RPG gebeurd) Ook is hij later als Rogue gaan leven. Hij zal 17 tot 27 moons zijn en zou dus als een kitten hebben meegemaakt over de skyclan gebeurtenis, hij onthoud het wel want wat er was gebeurd kan hij niet uit zijn hoofd zetten waardoor hij eigenlijk gestoord was geworden. Hij probeerd ook dus voedsel bij elkaar te rapen en is een goede maat als je hem eenmaal kent, de maat op je cookie of life xD

Idee hoe de katten elkaar meeten? Shun heeft al weleens geprobeerd om katten mee te ontvoeren omdat hij zijn eigen eten niet kan vangen dus wilt andere katten voor hem laten werken, dus dat idee zal hij dus ook gaan hebben met Firepaw. Hij zal haar proberen te ontvoeren op een van zijn crazy ideeën, dus de rest komt eigenlijk op de RPG op neer, worden ze vrienden of juist vijanden wordt fire ontvoerd of juist niet.. Vele vragen xD

Over de speler: Ik ben Derpje en misschien vraag je, je een ding af. Ik was namelijk de laatste tijd best wel Inactief voor mijn doen, alleen ik heb een proefwerk week die telt voor punt voor mijn eindrapport om te slagen voor mijn school en ben dus altijd druk bezig geweest met leren waardoor ik Ripa mijn bekendste account niet goed actief kon houden. Ik wil nu meer actief gaan worden na maandag kan ik voluit gaan posten tot en met de kerstvakantie misschien wel langer, maar ik vond Shun altijd een te gek account maar om de zelfde reden als Rip kon ik hem niet actief houden dus heb ik maar besloten om hem toch meer aan de actieve zijde te maken toen zag ik jouw post en was ik van... Ik moet me aanmelden om Shun actiever te krijgen.. Zo ik heb me aangemeld en het lijkt me super gezellig om lekker door te posten xD ook heb ik nog niet zo veel topics gehad met hem.

Laatst aangepast door Greykit. op di 17 nov 2015 - 20:15; in totaal 2 keer bewerkt
Zira
Deceased
[GZ] Rogue mentor Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 16:37

Hou in mind dat het streng verboden is voor BloodClanners om ook maar iets vriendelijks te doen tegen een (Thunder)Clankat, en het dus strafbaar is! c;
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 17:09

Geen BloodClan ^^ Fire haat BC en zou dus nooit n kat daarvan vertrouwen.
Blackswirl
Member
[GZ] Rogue mentor DPKsfdL
Inge
128
Actief

CAT'S PROFILE
Blackswirl
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 17:26

Ik heb Blackswirl voor je.
Ze zat vroeger bij de windclan maar is eruit gegaan omdat ze haar ware liefde (een rogue) vond.
Ze heeft als apprentice training gehad en heeft haar eigen kittens ook getraint.
Haar karakter is een beetje neutraal, het ligt eraan tegen wie ze het heeft.
Creamyfrost
StarClan
[GZ] Rogue mentor 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 17:37

Ik biedt Skinny Dream aan, de dochter van Skinny Love. Ze is wel een kittypet die haar halve leven zichzelf op straat in de stad heeft moeten redden. Ze is een gehaaide en pientere kattin die heel erg op haar moeder lijkt. Ze is klein maar razendsnel al zou ze een gevecht op kracht nooit winnen ze heeft zo haar manieren om zichzelf te redden. Maar ze is dus wel een kittypet en ik weet niet of je dat wel wilt. Kijk maar :3 .
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 17:40

Kittypets mogen ook ^^
K hou jullie beide in gedachte en wacht nog heel even met kiezen. Wrs kies ik morgen of donderdag iemand uit.
BlackJack
Member
Marte♥
78
Actief

CAT'S PROFILE
BlackJack
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 18:03

Blackjack; Hij is een hele goeie vechter, maar heeft wel een egoïstisch kantje. Hij zal Fire ook alleen maar helpen als hij denkt dat hij er iets mee kan winnen. Na een tijdje zou hij minder koel worden c:
Note: Jack is wel een maand jonger dan Fire;
Greypaw'
Member
[GZ] Rogue mentor RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 19:11

Ik heb een aanmelding gemaakt, dat staat in mijn edite tekst xD
Sinclaw
Dark forest
[GZ] Rogue mentor Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 20:46

Ik heb Velirane voor je. Hoewel Ex BC zal ze pittig goed Fire's haat snappen. Daarnaast is ze een grote droogkloot die maar wat graag Claw tegenzit.
Arrowthrill
Member
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 13:47

Ik ga voor Skinny Dream, dat lijkt mij de meest interessante combinatie. Thanks voor t aanmelden allemaal ^^
Creamyfrost
StarClan
[GZ] Rogue mentor 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 13:54

Oeh super leuk! Geef maar aan wanneer je een topic wilt :3 .
Arrowthrill
Member
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 14:14

We kunnen nu alvast eentje maken voor eerste ontmoeting? Ik kan niet zo gek veel posten meestal dus t gaat ook niet zo snel wss. Waar denk je dat t handig is? SkyClan gebied misschien?
Brindleleaf
StarClan
[GZ] Rogue mentor UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 14:16

Ja is goed, wie maakt?
Arrowthrill
Member
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 17:29

Ik zal wel maken ^^
Stuur je een pm als k m heb. Wss vanavond of morgen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Rogue mentor   [GZ] Rogue mentor Icon_minitime

[GZ] Rogue mentor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: