|
|
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 10:58 | |
| - Rowanflight schreef:
- auch Rowan moet kiezen tussen zn kittens weghalen van een moord en nightwish proberen te reddne
Kunnen die kittens best hebben, worden ze hard van :') |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:00 | |
| - Howl schreef:
- Rowanflight schreef:
- auch Rowan moet kiezen tussen zn kittens weghalen van een moord en nightwish proberen te reddne
Kunnen die kittens best hebben, worden ze hard van :') Kijk en daarom mag Rowan Howl niet x'D |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:01 | |
| hahahaha precies kunnen ze best hebben xD
~ TRAUMATIZE ALL THE KITTENS |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:01 | |
| - Rowanflight schreef:
- Howl schreef:
- Rowanflight schreef:
Kunnen die kittens best hebben, worden ze hard van :') Kijk en daarom mag Rowan Howl niet x'D Howl gaat een nieuwe regel invoeren in Thunderclan. "Iedereen moet Howl aardig vinden." :') Nee geintje. Ze is niet zo super ego-centrisch. :"D |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:02 | |
| Ze hoeven niet allemaal zo mentally insane te worden als Shiver he
@Kiek, rowie; REVELUTION! (super spaans accent en grijpt hooivork) |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:07 | |
| Nee man dire word niet mentally insane. Zo ver de plannen nu zijn xD |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:19 | |
| - Rowanflight schreef:
- Ze hoeven niet allemaal zo mentally insane te worden als Shiver he
@Kiek, rowie; REVELUTION! (super spaans accent en grijpt hooivork) uhm katten hebben geen hooivorken en kunnen geen spaans. super onrealistisch we gaan je verbannen mimi het spijt me. jk, love u <3<3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:30 | |
| Hurhur kiek pas op tegen wienje praat he kijk s onder mn naam >3 Ik beslis hooivorken bedtaan in kiytenformaay >3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:40 | |
| *zet alvast een wed-kraampje* Koop hier u loodjes, wie gaat er winnen? Kiek in de linkerhoek of Mimi in de rechter? Koop en win >3 *profiteur*
Maar goed, hallo mensen :'D |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 11:50 | |
| |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 12:13 | |
| Net als ik naar school moet vertrekken, begint het te regenen :[ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 13:06 | |
| @Marieke, aww die is cute :3
Zo hee, lang niet geweest hier.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 13:08 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 13:09 | |
| - Acefray schreef:
- *zet alvast een wed-kraampje* Koop hier u loodjes, wie gaat er winnen? Kiek in de linkerhoek of Mimi in de rechter? Koop en win >3 *profiteur*
Maar goed, hallo mensen :'D ik wed voor kiek! *koopt loodje* Heyyyy mensjes~ zit weer in studie te wachten op mijn bijles maar die leerkracht komt weer ni opdagen -- ALJAAH dan gaan we maar in wreck this journal en 'imaginary world of' werken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 13:14 | |
| Ik haat het echt dat ik vaak hard aan een forum werk en het forum uiteindelijk niet actief wordt....
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 13:20 | |
| - Poppypaw* schreef:
Ik haat het echt dat ik vaak hard aan een forum werk en het forum uiteindelijk niet actief wordt.... Tja, heb ik ook zo'n 4 keer of zo meegemaakt bij mijn forums.. Toen gaf ik het maar op. Het is nou eenmaal super lastig om een actief forum te krijgen, al helemaal nu de lay-outs er steeds beter uit beginnen te zien kan je er met een 'normale' niet snel meer tegenop. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 13:23 | |
| - Mousefur schreef:
- Poppypaw* schreef:
Ik haat het echt dat ik vaak hard aan een forum werk en het forum uiteindelijk niet actief wordt.... Tja, heb ik ook zo'n 4 keer of zo meegemaakt bij mijn forums.. Toen gaf ik het maar op. Het is nou eenmaal super lastig om een actief forum te krijgen, al helemaal nu de lay-outs er steeds beter uit beginnen te zien kan je er met een 'normale' niet snel meer tegenop. Ik vind het te leuk om forums te maken om er mee te stoppen... Maar de meeste verwachtingen voor nieuwe fora zijn te hoog voor de dingen die ik kan ;-; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 13:23 | |
| mwiepmwiep, ik moet echt even juul hebben voor dikke adventures met botervloot |
|
| |
❦ hannah 64 Actief i'm running with the wolves tonight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 14:01 | |
| Ik kan ni wachten tot deze geboren wordt <3 |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 nov 2015 - 14:03 | |
| - Mistykit, schreef:
- Ik kan ni wachten tot deze geboren wordt <3
+1, ik heb zo'n leuke idee voor een plottwist >3 dit zullen jullie niet aan zien komen eheh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|