Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Club can't handle me [TS] za 14 nov 2015 - 19:41 | |
| Hi Gast
Sinds alles in RL eindelijk weer een beetje volgens plan gaat heb ik zoals je ziet een search aangemaakt om weer wat nieuw leven in al mijn lieve katjes te blazen.
Mijn Chars:
| Owlkit - 4 moons - Thunderclan Een beleefd klein katertje die toch een klein beetje apart is. Hij is erg slim voor zijn leeftijd, en heeft al erg veel inzicht waardoor hij zichzelf toch een beetje superieur vind tegenover de andere kits. Zoon van Sassyrose
|
| Graywing - 24 Moons - Riverclan Een grote vriendelijke kater die niets liever doet dan met iedereen dollen, en stiekem veel moeite heeft met verantwoordelijkheid. Ook heeft hij heel erg het gevoel dat hij zijn clan heeft laten zakken bij het dassengevecht.
|
| Ravenpaw - 6 Moons - Windclan Deze verlegen apprentice is zeer slim, en denkt liever dan dat hij iets doet. Toch doet hij ook erg zijn best om nuttig te zijn voor zijn clan, dit lukt echter vaak niet door zijn onhandigheid en het feit dat hij er socially awkward is.
|
| Flashpaw - 10 Moons - Windclan Nog een verlegen Windclan apprentice, maar door zijn recente aanvaring met Sinclaw zit hij in een soort identiteitscrisis, en probeert hij een zekerder en sterker persoon te zijn, maar dit leid ertoe dat hij juist heel afstandelijk en bot doet.
|
| Jackdaw - 13 Moons - Bloodclan Mijn eerste echt poging tot een Bloodclanner, maar toch is deze kater een beetje anders. Hij is namelijk in de BC geboren, maar is daar helemaal niet blij mee. Hij vind het verschrikkelijk om in een clan te zitten met allerlei psychopaten en doorgeslagen moordenaars, maar hij eet dat hij de clan niet kan verlaten, omdat ze hem anders zullen vermoorden.
|
Code belongs to Dani Dit waren al mij katjes, en ik hoop dat er iets voor je tussen zit^^
Gr, Endria
|
|
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] za 14 nov 2015 - 20:21 | |
| Flamepaw en Ravenpaw? Maak jij? |
|
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] za 14 nov 2015 - 22:56 | |
| Owl X Raccoon? C: Kan jij aub maken? C: |
|
Endria 32 Actief Some battles are won with swords and spears, others with quills and ravens
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] zo 15 nov 2015 - 15:00 | |
| |
|
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] zo 15 nov 2015 - 15:25 | |
| Dankje! Zal vanavond posten |
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] ma 23 nov 2015 - 21:24 | |
| |
|
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] ma 23 nov 2015 - 22:00 | |
| |
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] di 24 nov 2015 - 18:25 | |
| |
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] wo 25 nov 2015 - 12:49 | |
| |
|
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] wo 25 nov 2015 - 15:26 | |
| @Floriske: Ik zal onmiddelijk reageren^^
@Demi: Yes, zou jij even willen maken? Dan zal ik Flash even snel bijposten. |
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] wo 25 nov 2015 - 16:03 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Club can't handle me [TS] | |
| |
|