E 635 Actief
| |
| Onderwerp: New rogue group (GZ) vr 13 nov 2015 - 20:04 | |
| Deze groep is nog niet aangemaakt of goedgekeurd! Dit is puur om te kijken of er wel aanmeldingen zouden komen!Wij zijn de oorspronkelijke bewoners van deze bossen. Geen druppel onzuiver kitty pet bloed is onze aderen in gekomen. De vrees van alle clankatten. Wij zullen onze laatste ademzucht geven aan het ten onder brengen van de clans.Ja, een nieuwe rogue groep! (mogelijk) Maar, deze keer iets anders. Deze groep bestaat alleen uit het ras wilde katten. Deze kat lijkt wat op een kleine lynx, maar dan een stuk kleiner en minder gevaarlijk. De wilde kat is eigenlijk gewoon een katten ras, alleen geen enkele druppel bloed van huiskatten heeft zich gemengd met dat van hen. Deze rogue groep bestaat al generaties lang en heeft al die tijd rond het clanterritoria geleefd. Een tijdje geleden is er een besmettelijke ziekte uitgebroken in het kamp die lang niet alle katten overleefd hebben. De vorige leider is gestorven en zijn dochter volgt zijn plek op. Leden van deze groep zijn dus al lid. De groep is flink verzwakt na de ziekte dus een of twee leden van buiten af zijn toegestaan, mits dit ook katten van het ras: ''wilde kat'' zijn. Zij haten alles wat met clans te maken heeft, Bloodclan is geen uitzondering! (Maar zij zouden met toestemming van de leidster van hun groep wel een bondgenootschap kunnen sluiten met een Elite member) Volgens verhalen van .elders (die ze hadden, allemaal gestorven door de ziekte) woonden zij eerst in het clanterritoria en zijn zij verjaagd. Of dit waar is valt niet te bewijzen en kan best een verzinsel zijn, in ieder geval geloven de leden dit. Katten van deze groep zijn erg loyaal en zullen nooit de groep verraden. Vriendschappen met clankatten zijn dan ook streng verboden, tenzij dit in het voordeel is van de groep. Deze groep bestaat nog niet, ik wil gewoon weten of er animo voor is. - Plaatjes wilde kat:
-Dit is wel geschreven maar niet gepost door Eline, ik ben haar zus. |
|
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New rogue group (GZ) za 14 nov 2015 - 15:11 | |
| Dit is echt een cool idee en een mooi verhaal ook! Als het door gaat denk ik erover om mee te doen. |
|
Eline 319 Actief Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.
| |
| Onderwerp: Re: New rogue group (GZ) zo 15 nov 2015 - 11:27 | |
| Nice verhaal ^^ Ik zou graag mee willen doen. |
|
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New rogue group (GZ) zo 15 nov 2015 - 11:31 | |
| Hm, klinkt super ik zal wel mee willen doen c: |
|
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New rogue group (GZ) ma 16 nov 2015 - 18:06 | |