|
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: [GZ] Caretaker do 12 nov 2015 - 13:08 | |
| ››Meet TankTank is een Norwegian Forest Cat. Zijn geschiedenis is donker en heftig. Tank is een getrainde vechtkat, die werd ingezet in gokspelletjes waar katten tegen elkaar vechten, meestal tot één van de twee levensgevaarlijk gewond is, of zelfs tot de dood. Tank's verleden is dus afgeleid van de bekende (illegale) hondengevechten. De grote kater is 4 jaar oud, en zit onder de littekens. De trainer van Tank heeft meerdere malen doping op hem gebruikt, waardoor zijn spiermassa groter is dan hij normaal zou moeten zijn. note: ik heb Tank nog niet aangemaakt, aangezien ik eerst wil kijken of er aanmeldingen komen hier.››Looking for: CaretakerTank werd gedumpt in het bos, sinds hij niet meer geschikt is om deel te nemen aan gevechten, en dus waardeloos is geworden voor zijn trainer. Tank heeft totaal geen verstand van overleven in het wild. Zelf is hij ook nogal afgestompt, en komt zo best dom over. Hij is basically een losgeslagen bal fluff en spieren. Ik zoek dus een 'vriend' voor Tank, die hem leert jagen. In ruil daarvoor krijgt die kat eeuwige bescherming, een bodyguard voor het leven dus. Of er vriendschap tussen de twee groeit, valt allemaal nog te bespreken. note: Tank kan geen Clan joinen, dus ik zoek een Rogue of eventueel een member van de Elite››Info - Code:
-
[b]Naam speler:[/b] [b]Bestaand of nieuw account:[/b] [b]Naam kat:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Motivatie:[/b] (optioneel) ››CandidatesMarlie › Fortuna Quinty › Lamb Kate › Draco Loïs › Zira
Laatst aangepast door Ironsoul op do 12 nov 2015 - 17:31; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker do 12 nov 2015 - 13:16 | |
| Oeh dit idee is echht Awesome!
Naam speler: Marlie <3 Bestaand of nieuw account: bestaand Naam kat: Fortuna Leeftijd: 28 moons (volgens mij) Motivatie: gaddahmit xD brb |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker do 12 nov 2015 - 14:26 | |
| @Marlie; bedankt voor je aanmelding, en bwah, motivatie is optioneel hoor c': |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker do 12 nov 2015 - 14:32 | |
| Naam speler: Quinty Bestaand of nieuw account: Bestaand Naam kat: Lamb Leeftijd: 13 moons Motivatie: Lamb is enigszins gesloten kattin, ze jaagt en vecht graag in dr eentje, met de hulp van Wolf, de stem in dr hoofd. Haar beste skill is jagen, al kan ze ook aardig goed vechten. Ze vertrouwd andere katten heel langzaam en zal heel erg op d'r hoeden blijven. Het leek me dus wel leuk dat ze elkaar beetje bij beetje leren kennen en langzaamaan vrienden worden C: |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker do 12 nov 2015 - 17:21 | |
| Naam speler: Kate Bestaand of nieuw account: Bestaand Naam kat: Draco Leeftijd: 13 moons Motivatie: Pfff, ik vind het een leuk idee (a) |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker do 12 nov 2015 - 17:29 | |
| Naam speler: Loïs Bestaand of nieuw account: Bestaand! Naam kat: Zira Leeftijd: 31 Moons Motivatie: Ik zoek wat meer connecties voor Zira. Ze heeft weinig (zeg maar gerust geen) vrienden en dit zou er één kunnen zijn. Ze is in het begin heel gesloten, maar nadat ze een tijdje met je optrekt kan ze wat 'opwarmen' en zal ze vriendelijker zijn. Haar reden om hem onder haar vleugels te nemen zal eerst zijn omdat hij dan bij haar in het krijt staat, en ze dus een connectie heeft waar zij en de Elite gebruik van kunnen maken. Maar uiteindelijk zal ze hem dus aardig gaan vinden. Het lijkt me leuk om te doen en het is een originele verhaallijn, daar hou ik van c: |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker vr 13 nov 2015 - 16:18 | |
| Alright, ik heb op de meest logische manier alle aanmeldingen bekeken en ik heb besloten dat ik de positie (haha what even tho) aan Loïs met Zira ga geven.
Dit om het feit dat Fortuna net een nestje kittens heeft, en Tank blijft daar beter bij uit de buurt. Hetzelfde geldt voor Lamb en Draco; ik denk dat ze net iets te jong zijn om Tank meester te kunnen.
Dus gefeliciteerd Loïs, en bedankt voor de aanmeldingen @de rest c: |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker vr 13 nov 2015 - 17:08 | |
| Ooh wat leuk, dankjewel! Dus, een topic dan maar? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Caretaker vr 13 nov 2015 - 17:51 | |