|
| chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| | | | Kipje 59 Actief
| |
| | | | chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Savage storm zo 8 nov 2015 - 13:49 | |
| Killerkit snoof boos toen Savage in zo een diepe slaap bleek te zitten dat hij niet eens wakker werd van der geprik. "Wakker wor-!" sprak ze nu wat luider, maar ze haar zin niet afmaken of de kater besloot haar heftig te laten schrikken. Geschrokken strompelde ze naar achteren, met grote ogen. Een geschrokken uitdrukking was in haar gezicht te lezen, al sloeg dat algauw om in woede. "Wat denk je wel niet?!" piepte ze boos, waarna ze trillend naar haar broertje liep en hem tegen zijn oor probeerde te slaan, met haar nagels uit hun hoesjes. Nog altijd keek ze wat geschrokken, al probeerde ze dat te verstoppen. "Je bent stom!" piepte ze daarna. "Ik ga wel nieuwe vrienden zoeken." Killerkit pakte het balletje mos tussen haar tanden en keek nog altijd geschrokken naar voren. Hij was eng! |
| | | Kipje 59 Actief
| |
| | | | chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Savage storm zo 8 nov 2015 - 21:27 | |
| Ze bleek Savagekit pijn gedaan te hebben en ze vond echt dat hij dat verdiende. Stommerd! Ze draaide zich weer om, met de booste blik die Killerkit ooit in haar ogen gehad had, luisterend naar zijn grapje. "Jou grapjes zijn alleen grappig voor jou, clown," klonk er nog steeds boos. Ze keek naar zijn poot, die plotseling vol in haar gezicht kwam. Wat?! De jonge kit keek nu uitdagend naar haar broertje, met haar nagels uit hun hulseltjes. "Hoe durf je mij te slaan!" piepte ze boos. "En jij kan niets hebben! Ik kan alles hebben. Alleen niet van jou, stommerd," snauwde ze naar hem. Oké, dat klopte niet. Hij was een van de enige siblings die ze mocht. Ze zuchtte en draaide zich even om, tot ze afgekoeld was. Het balletje bos lag nu naast haar pootje. "Sorry, ik bedoelde het niet zo.." mompelde ze zachtjes, zich weer omdraaiend. Oeps. |
| | | Kipje 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Savage storm zo 15 nov 2015 - 21:29 | |
| "Jou grapjes zijn alleen grappig voor jou, clown," Hij begon nu toch echt te koken van woede. De grijze kater hief zijn poot en mepte haar op haar kop, dat zou haar leren! Hoewel hij wel redelijk hard sloeg, had hij niet z'n nageltjes uitgeklapt. Stiekem hield hij namelijk nog wel van haar, een beetje. "Hoe durf je mij te slaan!" Piepte Killer boos. Savage stak enkel boos zijn tong naar haar uit. "En jij kan niets hebben! Ik kan alles hebben. Alleen niet van jou, stommerd," Zijn ogen fonkelden kwaad. "Helemaal niet! Jij bent een stommerd!"Piepte hij al even boos terug, wachtend op Killers volgende zet. Het poesje draaide zich echter om en zuchtte enkel. Ietwat verbaasd keek hij naar haar rug... Wat nu? "Sorry, ik bedoelde het niet zo.." mompelde het poesje zachtjes. Savage keek boos weg, maar wilde het eigenlijk ook wel weer goed maken. Immers was zij een van de weinige kittens waar hij het wel mee kon vinden... Even was hij twijfelend stil. "Oké... Ik vergeef je." Een 'sorry' zou er niet snel uit komen. "Zijn we weer vrienden?" I want to hear you S C R E A M |
| | | | Onderwerp: Re: Savage storm | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |