Name: Treekit//Paw//Stump
Speler: Derpje de derp face
Ideeën: Eigenlijk kwam ik om me hier op aan te melden door een Five Nights of Freddy's op een idee want het hele idee erachter dat spel, ik ga hem niet Scary maken want hij is eigenlijk op dat kind gebaseerd en op natuurlijk andere karakters van andere series. Eigenlijk ga ik Treekit super vrolijk en blij met een plagerig tegen zijn sibs over te laten komen, tot een ongeluk bij de weg waar monsters over heen reiden krijgt hij een ongeluk. Na dat ongeluk zal alles veranderd zijn, doordat een deel van zijn linker hersendeel erg beschadigd is. (Game theory:
https://www.youtube.com/watch?v=FMJ2jZtW7cw) De fuctie nadat het linker hersendeel beschadigd is (5:30) Dus zal Tree helemaal anders zijn, zijn hele karakter flipt hem om. Hij heeft geen angsten meer en is niet meer bang, hij heeft geen sociale band meer en voelt zich over niks beschaamd ook kan hij zich alleen maar focussen op wat er voor hem gebeurd en niet daarna. Hij zal norse gemeen en zal eigenlijk een groot deel van zijn karakter verliezen waardoor andere hem als een ander gaan zien..
Waarom jij: Ik weet dat eigenlijk niet, want iedereen heeft een grote kans enz. Ik vond het gewoon cool van het nestje en was me eigenlijk toen jullie dat hadden neer gezet was ik ook van plan om te aan te melden maar ik deed dat niet omdat ik al best veel accounts heb enz. en ik had me op twee andere nestjes aangemeld, dus toen zag ik dit en was ik van. JAH dit heeft lot voor me gedaan xD Dus melde me hierop aan, REDE 1. Twee hier boven zijn al mijn ideeën over wat ik wil doen met Tree en ik hoop dat het jullie bevalt, ik ben er lang mee bezig geweest sinds dat ik had geplaats dat HIER KOMT MISSCHIEN EEN AANMELDING. Dus dat was mijn tijd om mijn hele idee uit te werken en rust te nemen, dus ik heb er een tijdje aan zitten werken en ik hoop dat het jullie bevalt. Succes met kiezen!
Vriendelijke groet Derpje
Meer info? PM mag altijd xD