|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 18:31 | |
| |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 18:34 | |
| |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 18:38 | |
| ugh raad is wie de 32 euro vervoer naar de meet zelf mag betalen |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 18:40 | |
| @Lolo; Nahw :c &heb je dat topic van Bark x Mouse gevonden. Staat in territorium denk ik ^^ |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 18:42 | |
| - Tallpaw schreef:
- @Lolo; Nahw :c
&heb je dat topic van Bark x Mouse gevonden. Staat in territorium denk ik ^^ ja had hem gezien, ik ga denk ik morgen posten! c: |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 18:42 | |
| Zo ik zal vandaag weer wat postjes plaatsen. |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 18:44 | |
| Hola peepz, na een tijdje c: Ik kan me even tot niets toe zetten dus ik zwerf hier maar even rond xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:03 | |
| Mims hier? *Tilt steen op* |
|
| |
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:05 | |
| Klein vraagje, hoelang duurt het ong. voordat je geaccepteerd word bij een clan? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:08 | |
| nou voor jou heel lang, Windclan heeft een kitten en apprentice stop. de enige clan die nog kittens accepteerd is Thunderclan en dat gaat beetje traag omdat Maaike (silverstar) in australie zit en het daar 9 uur later is dus die slaapt denk ik ^^. Denk dat je voor thunderclan kan rekenen op morgen ochtend |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:10 | |
| |
|
| |
Dani 235 Actief "Take me to your happily ever after"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:18 | |
| Woow die muts staat bij zijn ogen. |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:21 | |
| - Northernlight schreef:
- nou voor jou heel lang, Windclan heeft een kitten en apprentice stop.
de enige clan die nog kittens accepteerd is Thunderclan en dat gaat beetje traag omdat Maaike (silverstar) in australie zit en het daar 9 uur later is dus die slaapt denk ik ^^. Denk dat je voor thunderclan kan rekenen op morgen ochtend en Riverclan heeft geen kittenstop. Shadowclan en Windclan alleen. Moderators en Admins accepteren nu ook gewoon katten in een clan wanneer de leader & deputy daar langzaam in zijn, zodat de aanmeldingen vlot gaan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:24 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Northernlight schreef:
de enige clan die nog kittens accepteerd is Thunderclan en dat gaat beetje traag omdat Maaike (silverstar) in australie zit en het daar 9 uur later is dus die slaapt denk ik ^^. Denk dat je voor thunderclan kan rekenen op morgen ochtend en Riverclan heeft geen kittenstop. Shadowclan en Windclan alleen. Moderators en Admins accepteren nu ook gewoon katten in een clan wanneer de leader & deputy daar langzaam in zijn, zodat de aanmeldingen vlot gaan. Riverclan heeft wel een kittenstop tenzij je in een nestje word geboren zo ver ik het heb meegekregen. |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:25 | |
| - Northernlight schreef:
- Raptorpaw schreef:
- Northernlight schreef:
de enige clan die nog kittens accepteerd is Thunderclan en dat gaat beetje traag omdat Maaike (silverstar) in australie zit en het daar 9 uur later is dus die slaapt denk ik ^^. Denk dat je voor thunderclan kan rekenen op morgen ochtend en Riverclan heeft geen kittenstop. Shadowclan en Windclan alleen. Moderators en Admins accepteren nu ook gewoon katten in een clan wanneer de leader & deputy daar langzaam in zijn, zodat de aanmeldingen vlot gaan. Riverclan heeft wel een kittenstop tenzij je in een nestje word geboren zo ver ik het heb meegekregen. Inderdaad : ) |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:37 | |
| - Futuresong schreef:
- Northernlight schreef:
- Raptorpaw schreef:
- Northernlight schreef:
de enige clan die nog kittens accepteerd is Thunderclan en dat gaat beetje traag omdat Maaike (silverstar) in australie zit en het daar 9 uur later is dus die slaapt denk ik ^^. Denk dat je voor thunderclan kan rekenen op morgen ochtend en Riverclan heeft geen kittenstop. Shadowclan en Windclan alleen. Moderators en Admins accepteren nu ook gewoon katten in een clan wanneer de leader & deputy daar langzaam in zijn, zodat de aanmeldingen vlot gaan. Riverclan heeft wel een kittenstop tenzij je in een nestje word geboren zo ver ik het heb meegekregen. Inderdaad : ) Dan is mij dat ontgaan. Oké, RC heeft ook kittenstop :') Maar dat zelfde geldt ook voor SC tho, nestjes mogen evt nog wel, met toestemming. Is alleen niet goed vermeld xD |
|
| |
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:38 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:43 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:45 | |
| Ik háát dikke vliegen, vooral als die veel lawaai gaan maken ;__;
Maar hey all! Jumping was leuk. Was enkel een meisje dat samen met d'r paard overkop ging D: |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 nov 2015 - 19:53 | |
| @Chi Am glad, en oei, das wel schrikken : o Ben ook twee keer met mijn paard gevallen maar over de kop... ; o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|