|
|
Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 10:43 | |
| Eigenlijk is Creampje racistisch xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 10:44 | |
| |
|
| |
Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 10:46 | |
| Hij verwacht dat alle rogues hetzelfde zijn. Foei |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 10:53 | |
| Ach ja hij weet niet beter XD Ze zijn altijd slecht tegen hem geweest. |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 10:55 | |
| Mooi setje Julia c:
Ik ben echt te blij. Black ops 3 gepre-orderd op de eerste dag dat ie uit is. Ik kan eindelijk ook eens vanaf het begin spelen, niet zoals altijd pas kopen als er al bijna een nieuw Call of Duty game is :') |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 10:56 | |
| - Killerkit schreef:
- Mooi setje Julia c:
Ik ben echt te blij. Black ops 3 gepre-orderd op de eerste dag dat ie uit is. Ik kan eindelijk ook eens vanaf het begin spelen, niet zoals altijd pas kopen als er al bijna een nieuw Call of Duty game is :') Ik was vroeger echt verslaafd aan dat spel xD Ik speelde het altijd met m'n broer tot stukken in de nacht. Tot onze ouders kwaad de kamer binnen kwamen gestormd en zeiden dat we stil moesten zijn :') |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 10:58 | |
| Hiay mensjes :3 (ben ik een gemeen kind? :/)
Why heb ik niets bij te posten als ik wil posten xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:01 | |
| Je kunt wel posten in het inval topic en in het ceremonie topic als je wilt (a) En Claw wil een topic met geniepige Cyber =p . |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:02 | |
| - Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Mooi setje Julia c:
Ik ben echt te blij. Black ops 3 gepre-orderd op de eerste dag dat ie uit is. Ik kan eindelijk ook eens vanaf het begin spelen, niet zoals altijd pas kopen als er al bijna een nieuw Call of Duty game is :') Ik was vroeger echt verslaafd aan dat spel xD Ik speelde het altijd met m'n broer tot stukken in de nacht. Tot onze ouders kwaad de kamer binnen kwamen gestormd en zeiden dat we stil moesten zijn :') Oh das wel nice! Welke speelden jullie? Ik speel het ook door m'n broer al snapte ik er helemaal niets van toen. Ik was echt trots als ik online iemand neer schoot, al kwam ik er later achter dat ie altijd hardcore speelde en dat was echt lastig xD Nu snap ik het wel trouwens haha. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:05 | |
| - Killerkit schreef:
- Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Mooi setje Julia c:
Ik ben echt te blij. Black ops 3 gepre-orderd op de eerste dag dat ie uit is. Ik kan eindelijk ook eens vanaf het begin spelen, niet zoals altijd pas kopen als er al bijna een nieuw Call of Duty game is :') Ik was vroeger echt verslaafd aan dat spel xD Ik speelde het altijd met m'n broer tot stukken in de nacht. Tot onze ouders kwaad de kamer binnen kwamen gestormd en zeiden dat we stil moesten zijn :') Oh das wel nice! Welke speelden jullie? Ik speel het ook door m'n broer al snapte ik er helemaal niets van toen. Ik was echt trots als ik online iemand neer schoot, al kwam ik er later achter dat ie altijd hardcore speelde en dat was echt lastig xD Nu snap ik het wel trouwens haha. De eerste versie nog! :'D Mijn eerste kill online was direct de final killcam. Ik echt zo mega trots en mijn broer zo kei beschaamd omdat iedereen kon zien hoe noobig ik iemand had neergeschoten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:11 | |
| V - Creamyfrost schreef:
- Je kunt wel posten in het inval topic en in het ceremonie topic als je wilt (a)
En Claw wil een topic met geniepige Cyber =p . *gaat posten, ajaj sir* Wie maakt? :3 trouwes ik wil cyby claw laten aanvallen :3 miss met hul van Brokenfeeling ofzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:13 | |
| Zeg jij het maar, het maakt mij niet uit wie maakt. Haha dat gaat hij niet leuk vinden XD . Dat betekend wel zijn ban uit BC hè en een levenslange achtervolging *fluit onschuldig* . |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:14 | |
| - Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Mooi setje Julia c:
Ik ben echt te blij. Black ops 3 gepre-orderd op de eerste dag dat ie uit is. Ik kan eindelijk ook eens vanaf het begin spelen, niet zoals altijd pas kopen als er al bijna een nieuw Call of Duty game is :') Ik was vroeger echt verslaafd aan dat spel xD Ik speelde het altijd met m'n broer tot stukken in de nacht. Tot onze ouders kwaad de kamer binnen kwamen gestormd en zeiden dat we stil moesten zijn :') Oh das wel nice! Welke speelden jullie? Ik speel het ook door m'n broer al snapte ik er helemaal niets van toen. Ik was echt trots als ik online iemand neer schoot, al kwam ik er later achter dat ie altijd hardcore speelde en dat was echt lastig xD Nu snap ik het wel trouwens haha. De eerste versie nog! :'D Mijn eerste kill online was direct de final killcam. Ik echt zo mega trots en mijn broer zo kei beschaamd omdat iedereen kon zien hoe noobig ik iemand had neergeschoten xD Hahahhaha. Ik was ook echt een noob als ik met bepaalde wapens moest schieten van m'n broer. Hij wilde altijd dat ik 360, quickscope of trickshots deed maar dat moet allemaal met sniper en ik kon echt niet met dat wapen omgaan xD Ik wilde liever gewoon AK-47 of zo. Wel heel cool dat je Call of Duty gespeeld hebt! :'D |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:15 | |
| Uh? Broken Claw aanvallen? Eheh ^^" neeee hoor *loopt fluitend weg* |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:20 | |
| - Killerkit schreef:
- Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Mooi setje Julia c:
Ik ben echt te blij. Black ops 3 gepre-orderd op de eerste dag dat ie uit is. Ik kan eindelijk ook eens vanaf het begin spelen, niet zoals altijd pas kopen als er al bijna een nieuw Call of Duty game is :') Ik was vroeger echt verslaafd aan dat spel xD Ik speelde het altijd met m'n broer tot stukken in de nacht. Tot onze ouders kwaad de kamer binnen kwamen gestormd en zeiden dat we stil moesten zijn :') Oh das wel nice! Welke speelden jullie? Ik speel het ook door m'n broer al snapte ik er helemaal niets van toen. Ik was echt trots als ik online iemand neer schoot, al kwam ik er later achter dat ie altijd hardcore speelde en dat was echt lastig xD Nu snap ik het wel trouwens haha. De eerste versie nog! :'D Mijn eerste kill online was direct de final killcam. Ik echt zo mega trots en mijn broer zo kei beschaamd omdat iedereen kon zien hoe noobig ik iemand had neergeschoten xD Hahahhaha. Ik was ook echt een noob als ik met bepaalde wapens moest schieten van m'n broer. Hij wilde altijd dat ik 360, quickscope of trickshots deed maar dat moet allemaal met sniper en ik kon echt niet met dat wapen omgaan xD Ik wilde liever gewoon AK-47 of zo. Wel heel cool dat je Call of Duty gespeeld hebt! :'D Ik wou altijd met Famas schieten. xD Hij werd ook altijd mega kwaad als ik hem neerschoot en dan was 'ie zo van "puur geluk, puur geluk.." :') En met sniper mocht ik niet spelen van hem. Want dan ging ik campen en dat had hij al helemaal niet graag xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:23 | |
| Mijn vogel leidt me echt de hele tijd af XD . Inmiddels is hij aan het plastic van de verpakking van mijn macaroni begonnen. Ondeugend beestje is het ook, haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:26 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Zeg jij het maar, het maakt mij niet uit wie maakt.
Haha dat gaat hij niet leuk vinden XD . Dat betekend wel zijn ban uit BC hè en een levenslange achtervolging *fluit onschuldig* . cute van je vogel :3 wat voor vogel is het? Maak jij dan? xD kan ik op de andere topics reageren Ja dat is het net :'3 ik mis Cyber Rogue-zijn en ik wil hem waardig uit de bloodclan. En LEVENSLANGE ACHTERVOLGING?! Yes please! Geef me :3 dat is lekker leuk. Poor Cyby |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:30 | |
| - Spottedwish schreef:
- Killerkit schreef:
- Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Littlestream schreef:
- Killerkit schreef:
- Mooi setje Julia c:
Ik ben echt te blij. Black ops 3 gepre-orderd op de eerste dag dat ie uit is. Ik kan eindelijk ook eens vanaf het begin spelen, niet zoals altijd pas kopen als er al bijna een nieuw Call of Duty game is :') Ik was vroeger echt verslaafd aan dat spel xD Ik speelde het altijd met m'n broer tot stukken in de nacht. Tot onze ouders kwaad de kamer binnen kwamen gestormd en zeiden dat we stil moesten zijn :') Oh das wel nice! Welke speelden jullie? Ik speel het ook door m'n broer al snapte ik er helemaal niets van toen. Ik was echt trots als ik online iemand neer schoot, al kwam ik er later achter dat ie altijd hardcore speelde en dat was echt lastig xD Nu snap ik het wel trouwens haha. De eerste versie nog! :'D Mijn eerste kill online was direct de final killcam. Ik echt zo mega trots en mijn broer zo kei beschaamd omdat iedereen kon zien hoe noobig ik iemand had neergeschoten xD Hahahhaha. Ik was ook echt een noob als ik met bepaalde wapens moest schieten van m'n broer. Hij wilde altijd dat ik 360, quickscope of trickshots deed maar dat moet allemaal met sniper en ik kon echt niet met dat wapen omgaan xD Ik wilde liever gewoon AK-47 of zo. Wel heel cool dat je Call of Duty gespeeld hebt! :'D Ik wou altijd met Famas schieten. xD Hij werd ook altijd mega kwaad als ik hem neerschoot en dan was 'ie zo van "puur geluk, puur geluk.." :') En met sniper mocht ik niet spelen van hem. Want dan ging ik campen en dat had hij al helemaal niet graag xD Oh ja das ook een goed wapen! En mijn broer ook hé, dan speelden we met zijn vrienden dus dan deed hij nog niet zo boos, maar als ze weg gingen helemaal boos op mij haha. En ik mocht ook niet campen van 'm, dus elke keer dat ik dat deed schoot hij me dood. Zo leerde ik het wel af :') Speelden jullie het trouwens op de playstation? c: http://www.blackops3.co.uk/blog/2015/04/12/black-ops-3-weapons-list-rumoured/Als dit de Black ops 3 wapens worden ben ik zo blij omg. <3 |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:30 | |
| - Cyber schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Zeg jij het maar, het maakt mij niet uit wie maakt.
Haha dat gaat hij niet leuk vinden XD . Dat betekend wel zijn ban uit BC hè en een levenslange achtervolging *fluit onschuldig* . cute van je vogel :3 wat voor vogel is het?
Maak jij dan? xD kan ik op de andere topics reageren Ja dat is het net :'3 ik mis Cyber Rogue-zijn en ik wil hem waardig uit de bloodclan. En LEVENSLANGE ACHTERVOLGING?! Yes please! Geef me :3 dat is lekker leuk. Poor Cyby
Fortuna gaat niet stiekem invallen hoor :3 |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 6 nov 2015 - 11:32 | |
| - Poppypaw* schreef:
- WHYYYYYYYY ;-;
((Undertale uitgespeeld... Ik wil dit niet.. Ik wil ook niet opnieuw beginnen ;-; )) Oké, dit was een misverstand... nú heb ik het uitgespeeld ((en huil ik me dood omdat het einde dat ik heb gehad zo mooi was ;-; )) also, morning~ NEVER FORGETTI R.I.P. IN SPAGHETTI |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|